בוקר טוב
אני מקווה כי הגעתי אל המקום

UNIVERS1

New member
בוקר טוב ../images/Emo140.gif אני מקווה כי הגעתי אל המקום

הנכון.. בימים הללו אנו מתכננים טיול עתידי לאירלנד הקסומה, ככל הנראה באחד מחודשי הקיץ הקרוב. הייתי שמחה לקבל כאן בפורום, מעט מידע. לאיזה איזור באירלנד מומלץ לנסוע? האם קיימים צימרים \ מלונות בסמוך לכפרי הדייגים במדינה, למשל? (באיזה איזור מדובר?) שבוע טוב, ממתינה לתשובתכם המדריכה והממקדת, תודות!
 

UNIVERS1

New member
אירילה, המון תודות!

אכן, האתר מכיל אינפורמציה רבה וחשובה מאד אודות המדינה, אך לא מצאתי התייחסות לכפרי הדייגים באירלנד והאפשרות להתארח בסמוך למקומות הללו (מלונות \ צימרים \ כפרי נופש).. אירילה, האם תוכל להפנות אותי למידע זה? אני כאן, המון תודות!
 

Liorking

New member
ממליץ על המערב

הייתי בעיקר במרכז, כלומר 4 ימים בדבלין ו-3 בגאלוויי. משם נסעתי בסיורים מאורגנים למחוזות ויקלואו, קונמארה וצוקי מוהר. בגלל הגבלת גיל לא הייתה לנו אפשרות לשכור רכב, אבל אם אתם יכולים - כדאי. ויקלואו זה אזור כפרי ליד דבלין, מאוד יפה. כמו אירלנד יש הרבה ירוק. יש שם עמק Glenndalough, שהוא העמק הכי יפה באזור. במערב ישנה דרך בארן (Burren Way). זו דרך סלעית עם נוף מדהים, כשהשיא הוא צוקי מוהר. הנוף משם מדהים. בדרך יש כפר דייגים Doolin עם הרבה מוזיקה אירית. אנחנו רק טעמנו ולא לננו שם, אבל זה נראה לי מה שאתם מחפשים.
 

thesheep

New member
מצטרף להמלצה על המערב

הוא לטעמי ולטעם רבים ה-highlight של אירלנד במיוחד כשהטיול קצר.
 
למעלה