בוקר טוב

S r 35

New member
ואחרונה חביבה

כמובן שיש עוד המון תמונות שלנו - ובעיקר של הילדים אבל זה לא לפורום הזה ...לא מפרסמת תמונות אישיות שלנו ברשת.
 

dafgol

New member
שרה התמונות מקסימות ../images/Emo70.gif

נשמע ונראה שנהנתם והיה יום נפלא
על המייל עם התמונות המקסימות
מתגעגעים פה
 
איזה כייף לכם!

נראה שעשיתם חיים נפלאים. כל הכבוד לניר על הראיון. נראה כאילו צולם בחוץ לארץ וזה בסך הכל לא רחוק מאיתנו. צריך לבקר שם באמת. שרה את יכולה לתת פרטים על השייט?מאיפה יוצא.יש שעות קבועות? אנחנו היינו בפעם ראשונה בפארק שעשועים ביוקנעם. היה נחמד ושירז מאוד נהנתה. היה שקט וממש לא המוני כמו אצלנו במגדל העמק.
 

S r 35

New member
אלה - אכן היה נחמד מאוד: אני אענה על השאלות

שלך בהמשך היום
 

S r 35

New member
תודה לכולם - ותשובות לאלה לגבי השיט

אז ככה, יש כל הזמן סירות וספינות שיוצאות מנמל עכו. אין שעות קבועות. ספינה / סירה מגיעה לחוף ומתמלאת מחדש. את גם לא צריכה לחפש אותן, ברגע שאת מתקרבת לנמל כבר "מתנפלים" עלייך ומציעים לך שיט. המחיר לא בשמיים: 20 ש"ח למבוגר ו-15 לילד (קטנטנים לא משלמים, אנחנו שילמנו רק על ניר) לשיט של חצי שעה. אבל זה שווה את זה כי זה כייף וכי זה חוויה, בעיקר לילדים. מומלץ להפליג על הספינות הגדולות יותר כי בסירות הקטנות מרגישים מאוד את תנודות הגלים: ניר היה COOL אבל רונקי היה מפוחד מאוד ולא הפסיק להיצמד אלי ולבכות לאורך כל ההפלגה. הוא היה די אומלל. בעלי החליט להפליג גם על הספינה הגדולה יותר (יש כמה כאלה בחוף) כדי לעשות חוויה מתקנת והאמת, הוא צדק. שטנו על "מלכת עכו" - עלינו לסיפון בקומה השניה ונהננו מהים ומהבריזה בלי להרגיש בכלל את הגלים והתנודות. רון היה רגוע ומתעניין ואפילו רקד ומחא כפיים לקצב המוזיקה שהייתה על הסיפון. עכו באמת מזכירה קצת את חו"ל. היא מאוד יפה בעיני ובדומה לירושלים אף פעם לא נמאס לי לטייל בה. השוק היה מרהיב. ניר התפעל בעיקר מדוכני הדגים ונחרד מהסרטנים שהוצגו שם למכירה - במיוחד כשהוא שמע שאנשים אוכלים אותם. הוא ראה גם דייגים על החוף והסברנו לו על דיג בחכות ועל דיג בסירות דיג. היינו גם בחאן אל עומדאן להראות לו איך נראה בית מלון פעם... בקיצור, טיול כייפי ומאוד מומלץ. בפעם הבאה שנעשה את זה נתארגן כנראה עם עוד חברים ונשלב גם בילוי בחוף הים - אולי בחוף של "שבי ציון" = חוף בתשלום, אבל חוף מדהים. ולגבי הפארק ביקנעם. הוא מקסים. עם כל הכבוד לגן המשחקים של מגדל העמק, אין מה להשוות. אנחנו מאוד אוהבים ללכת לשם. יש לנו חברים (עם ילדים) ביקנעם וכמעט בכל פעם שאנחנו אצלם אנחנו מבקרים גם בפארק.
 
תודה שרה על ההסבר המפורט

צריך רק למצוא זמן לעשות את זה. אולי נחכה קצת שהקטנצ'יק יגדל ויוכל גם להנות מהפלגה. נראה אבל טוב לדעת. לגבי גן משחקים ביקנעם. הוא נחמד ושקט, אבל זה לא פארק זה משחקיה עם מגלשות. במגדל העמק אין מה להשאוות - הרבה יותר מושקע ויפה. רק נוצרה בעיה אחד עומס אנשים מוזרים(במילה עדינה).
 
כן היה נחמד לפגוש את הבננות סוף סוף.

טוב לפחות בסוף שבוע יש לי קצת זמן לטייל עם ילדים.לא תמיד נשאר כוח אחרי כל הנקיונות וסידורים שצריך להספיק בסוף שבוע, אבל מכריחה את עצמי לצאת קצת החוצה. יובל מקסימה לוקחת עניינים לידים ומחליטה לאמא מה טוב לה!
הילדים של היום
אז ען בכייף תבואו לבקר ושיובל תשחק עם שירז. כמו שאמרתי לי לא תמיד נשאר כוח לצאת איתם החוצה אבל אם לך מתאים לבוא אז אתם מוזמנים. וגם פגשנו את דניאלה המתוקה והיפה. וסבתא שלה, שלירון צ'יק צ'ק התחבר אליה.
 
למעלה