בוקר עצוב ומביך.......

בוקר עצוב ומביך........./images/Emo196.gif

למשמע החדשות הבוקר ......... וגם תחושת הקלה שכל מסכת האשמות, ההשמצות, ההכחשות הממושכת ובעיקר המביכה הגיעה לכמעט סיום. השעיה נבצרות התפטרות מה חשוב השם, העיקר שהענין המכוער הזה יסתיים וישכח . אל תשלו את עצמכם שההטרדות המיניות בקרב אותם בעלי עמדה , כח ושררה יפסקו..... תמיד יהיו כאלה שינצלו את מעמדם ותמיד תהיינה כאלה שתפחדנה להתלונן .........זה ירתיע אולי ... אבל אינני מאמינה שהתופעה תעלם. ולעיתים אני חושבת, מי צריך את המוסד הזה? במדינה כשלנו , ניתן היה לקחת את התקציב הענק המשמש לתחזוקת מוסד הנשיאות ולעושת בו שמוש נבון ומושכל לצרכים סוציאליים ותרבותיים. המשך יום נעים וקל יותר
 
בוקר. מסתבר ש...

קרוב/ה מאוד מאוד שלי לא אוכל לומר אך מקורב/ת לנושא אמר/ה שמסתבר שכבר לפני מס' שנים היו חשדות בקשר לנשיא והטרדותיו המיניות אך העניין הושתק על ידי העיתונאים. וכשנבחר הנשיא העניין שוב הועלה והושתק. לדעתי העצוב הוא בכך שהנשיא וכל צמרת המדינה המשמשת לכולנו מופת ודוגמא ולא רק לוקה בחסר אלא הגיע מבחינתי ל... אשפתות ממש. וגם אם יבוא אלי יאיר לפיד שכתב במאמרו האחרון שלא הכל "שחור" כמו שעושים ולא כולם רעים ויש גם אנשים טובים (למי שקורא את הטור השבועי שלו ב"ידיעות אחרונות") אז הייתי עונה לו שהוא שכח שמי שאמור לשמש דוגמא ומופת לאזרחות טובה וראוייה ולתת ביטחון לתושבים הם הנשיא וראש הממשלה ושר הביטחון .... אפשר לסגור ת'מדינה אם כך ולזרוק ת'מפתח לא?
 

מ ה פ כ ן

New member
בוקר טוב לכולם...../images/Emo24.gif

אכן מרגיז כל מה שקורה במדינה שלנו, אני שנתתי את נפשי למען המדינה (תרתיי משמע..), נאלץ לספוג מקברניטיה את ההוללות שלהם בזמן שנלחמנו על קיומנו. מזכיר לי את הקיסרים הרומיים שבזמן שצבאותיהם נלחמו, הם שכשכו להנאתם באמבט עם כל מיני אמאזונות... ומסתבר שכל הצמרת במדינה על הפנים, ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, מדינה דמיקולו... לפחות אני דבק בעקרונותיי ונלחם למיגור הסטיגמה...
 
מהפכן, פשוט מדוייק !../images/Emo45.gif

אכן שקיעתה של האימפריה.......... נו טוב, אנחנו לא אימפריה, למרות שיש מי שיגיד שאנחנו כן בזעיר אנפין אבל זה כבר ויכוח אחר..... באמת תחושה שכל הצמרת על הפנים!
 
"מדינה למכירה" או לחילופין

"מדינה פשטה רגל". "אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר"
יום טוב
ג'אדי
 
ערב עצוב ומביך../images/Emo44.gif

איזה נאום.....איזה מתקפה.......... איך אפשר להמשיך ולכהן כנשיא אחרי שפוגעים במוסדות ממלכתיים , שיפוטיים וחוקתיים? איפוא הדוגמא האישית? לא שוכנעתי.......נהפוך הוא , בדרך בה נאמרו הדברים רק הבנתי באיזה סיטואציה עבדה המתלוננת וכמה היא אמיצה!
 
למעלה