בוקר
אור וסופשבוע נפלא לכולם

בוקר../images/Emo42.gifאור וסופשבוע נפלא לכולם../images/Emo70.gif

מה התוכניות לסוף השבוע?
 

Jen74

New member
בוקר טוב ושבת שלום../images/Emo42.gif

הבוקר השתתפתי בצעדה כחלק מעצרת למען שחרור גלעד שליט ולתמיכה במשפחת שליט במאבקם לשחרור בנם מהשבי. הצעדה והעצרת התקיימו מטעם בית הספר של שחף ועדן ובשעה עשר יצאנו כולנו, תלמידים, מורים, הורים מלווים וליווי משטרתי לסיבוב בן עשרים דקות במרכז השכונה ובדרך הצטרפו אלינו בוגרי שני בתי הספר היסודיים בשכונה שסמוכים למקיף (חטיבה+תיכון). אני עזבתי די בהתחלת הטקס שנערך במקום בתום הצעדה כי לא היו מקומות ישיבה והשמש קופחת. אחה"צ אחותי עושה מסיבת יומולדת לבת הגדולה שלה ואנחנו כולנו הולכות לחגוג עם כל המשפחה והחברים. אני אזכה לראות היום, בעז"ה, את בת הפונדקאות שאחותי נשאה במשך 9 חודשים עבור זוג מקסים. ראיתי אותה עד עכשיו רק בתמונות. היא כבר בת 4 חודשים, בלי עין הרע
חוץ מזה בתוכניות שלי להיום ולמחר להמשיך להעביר מה שאפשר ועוד נשאר בדירה הישנה לדירה הנוכחית ואם אוכל גם לסחוב עצמאית חלק מהציוד החשמלי הכבד שנותר בדירה כמו תנור, מכונת כביסה, שידה. יש לי עגלה כזאת כמו של ספקים שמעמיסים ארגזים אז אולי אוכל להסיע את העגלה עם הציוד עד הדירה החדשה. נראה כבר. הובלה של כל הדברים תעלה לי קרוב לאלף שקל ואם אני אוביל כל פעם קצת בהובלות קטנות אני אגיע גם ל- 1,500 שקל. אין לי סכומים כאלה כרגע. יווווו!!!! כמה חפרתי.
שאלתם מה התוכניות, לא?
 
כל הכבוד על הצעדה../images/Emo45.gif תהנו ביומולדת../images/Emo65.gif

מזל-טוב
אף אחד לא עבר לגור בדירה שגרת בה?
 

Jen74

New member
תודה../images/Emo140.gif לגבי הדירה הקודמת...

בעל הדירה לא מוכן לשחרר את הגרוש לי מהחוזה שלו איתו והדירה מוצעת למכירה. החוזה הוא עד סוף מאי 2009. לגרוש שלי יש חוזה בדירה קטנה שהוא מתגורר בה כרגע עד לסוף דצמבר הקרוב. ייתכן והוא יעבור לדירה עד לתום החוזה. כרגע עוד יש לי את הציוד החשמלי בדירה ההיא ואני צריכה למצוא הובלה לא יקרה מדי.
 

Jen74

New member
../images/Emo4.gifבדיוק אתמול בערב אבא שלי שאל אותי אותו דבר

בגלל השכנים
השכנים בחצר הצמודה היו ממש מגעילים אלינו. כל הזמן צעקו על הילדות שלי, איימו עליי וממש הלחיץ אותי להישאר לגור לצידם. מאחר והם בעלי הדירה ואני שוכרת, העדפתי ללכת משם כמה שיותר מהר ולשמחתי מצאתי דירה שהיא גם מרווחת יותר וגם קרוב לבתי הספר של הילדות. לא שזה נורא כל כך המרחקים בשכונה אבל עדיף שתי דקות ברגל מאשר עשר דקות. חוץ מהשכנים הצמודים היו גם שכנים מלמעלה שהיו מטנפים לי את החצר כל הזמן בשאריות אוכל וכל מיני דברים מגעילים וגם החצר הייתה צמודה לגינה ציבורית שגם משם היו לי צרות. אחרי חודשיים בדירה החדשה אני יכולה לומר בבירור שזה היה שיקול טוב ומבורך לעבור לכאן למרות שלא הייתה לי אפשרות להוביל חלק מהדברים ואת מה שהעברתי, העברתי בכוחות עצמי ובעזרת רכבים של המשפחה.
 

little baker

New member
כל הכבוד לכם על המצעד

אני ממש נרגשת מהענין של אחותך, איך היא מרגישה? איך התינוקת? הצלחת להעביר את הדברים שלך?
 

Jen74

New member
התלמידים די השתעשעו מרעיון הצעדה/מצעד

כי בשבילם זה היה בסך הכל קצת להתאוורר מעוד שיעור משעמם בכיתה. לא יודעת עד כמה התלמידים לקחו את זה ברצינות. אחותי מרגישה טוב ונראית מעולה ארבעה חודשים אחרי לידה. התינוקת
מקסימה!!!
 
מברוק על היומהולדת. . .

הצעדה רעיון מאוד טוב עבור הילדים. . . אבל איך הגעת לזה שלך יעלה אלף חמש מאות שקל להעביר לבד את הדירה?
 

Jen74

New member
לגבי ההובלה

ביררתי כמה תעלה לי הובלה של כל הדברים בפעם אחת שכמובן זה כולל גם סבלות. קיבלתי מחירים בין 900 ל- 1,600 ש"ח. אני יודעת שהובלה של פריט או שניים עולה בסביבות 120 עד 200 ש"ח ויש לי כמה וכמה פריטים להוביל ואם אני אחליט להוביל כל כמה שבועות רק מספר פריטים ב- 200 ש"ח זה יגיע לסכומים של סביב אלף ש"ח. נכון לעכשיו אין לי אלף ש"ח מיותרים להובלה וזאת בעיה.
 
תעבירי את לבד. . ברכב. . .

מה הסרט. אין לך איזה מכר אם קצת כח שיעביר . . .אם מדובר במוצרי חשמל הדבר היחיד שכבד קצת זה מכונת כביסה. . . .
 

Jen74

New member
עד עכשיו את הכל העברתי בעצמי עם עזרה מהמשפחה

וכמה חברים ברכבים פרטיים שלא נכנס בהם דברים גדולים כמו מכונת כביסה ותנור או רהיטים מסויימים שרק בטנדר יכולים להיכנס. אני לא מכירה אף אחד עם טנדר. ניסיתי לראות אם אוכל להרים לבד את הדברים הכבדים ואין מצב. אני מקסימום יכולה לגרור אותם בבית. לגבי הסבלות יש לי קצת עזרה, הבעיה היא להשיג רכב מתאים בגודל.
 
למעלה