בוקר
אור ושבוע טוב

Jen74

New member
בוקר../images/Emo42.gifתגידו, גם אצלך קשה עם הילדודס בבוקר?

אם אני לא מעירה אותן, הן לא יתעוררו. אם אני לא מעירה אותן כמה פעמים באותו הבוקר, הן לא יקומו מהמיטה. זה מתחיל בסביבות שש בבוקר שאני מעירה את דקל, שוב בשש וחצי ואז גם מעירה את הגדולות. בשבע אני כבר מתחילה עם הצעקות והאיומים. בשבע ורבע הטונים כבר עולים. בשנה שעברה לא הייתה לי בעיה כזאת רצינית עם ההתעוררות וההתארגנות של דקל בבוקר. משהו קרה לילדה בתקופה של חגי תשרי וממתי שחזרנו מהחגים לשגרת לימודים יום יומית, הילדה מתעוררת בקושי בבוקר, הכל עושה באיטיות ובחולמנות מעבר למה שהיה עד עכשיו. אני שולחת אותה לישון כבר בשמונה בערב אבל לפני עשר היא לא נרדמת. זה מתחיל ב"אני רעבה, אני צמאה" ונגמר בצעקות ומריבות עד שהיא סוף סוף נכנסת למיטה ונרדמת. אז מה הפלא שקשה לה לקום בבוקר?
 
בוקר טוב. אחלה יום. . .

כן מאוד קשה להעיר אותי. התחילו ב8. ורק עכשיו קמתי. . , . . ולדעתי כדאי שתדברי אם דקל מה קרה שקשה לה? ? למה אין לה חשק לקום ?
 

Jen74

New member
לא ברור לי למה ומה עובר עליה, אני בודקת את זה

מאז שחזרו מחופשת חגי תשרי היא מתקשה לקום בבקרים וכועסת שצריכה ללכת לבית הספר. היא אוהבת ללמוד. סובלת מאוד מהרעש והבלגן שיש בבית הספר בהפסקות וגם כשילדים מפריעים בזמן שיעור - מאוד מציק לה. היא קמה בבוקר עייפה ורוצה עוד לישון.
 
למעלה