בושה, פשוט בושה

miko1810

New member
אני רק רוצה להזכיר לכולכם

כל שלב בטור הוא מירוץ בפני עצמו! אם הייתי מספר לרוכבים של פעם שיש רוכבים היום שעושים כאלה "חיובים" הם היו "מתים" פעם נוספת מצחוק! אם הייתי מספר להם שרוכב שיכול היה לקחת את החולצה הצהובה ליום אחד, וויתר עליה על מנת לקחת מקום שני (מכובד מאוד! רק מישהו כבר שאל כאן את השאלה המתבקשת "מישהו זוכר את הסגן של בר כוכבא?") הם היו מתים פעם שלישית! ואם הייתי מספר להם שישנם רוכבים היום שמגיעים למירוצים קלאסיים על מנת להתאמן, היו מתים פעם רביעית! אז, חבר'ה, אני יודע שזה אני נגד כולכם, אבל אני לא מוותר מכיוון שאני א ו ה ב את האופניים ואת ספורט הרכיבה!! ומה שנעשה ממנו בשנים האחרונות (תודות רבות ללאנס) הפך אותו לספורט מיכני, בלי שום נשמה! לספורט שבו לא מספיק להיות טוב, לא מספיק להיות חזק, לא מספיק ליהנות מהעליה, צריך להיות מכונה! לא רק מכונת אופניים! צריך להיות מכונת חישוב! ולהזכירכם, אפילו המחשב ניצח כבר את האדם בשחמט! אז יאללה, הבה נצדיע כולנו לספורט הזמן החדש! ולא אתפלא אם בעוד עשר שנים יתגשמו נבואותיו של אסימוב ונראה מוטאציות על גלגלים!
 
אני לא יודע מה יהיה בעוד 10 שנים

אבל ממה שאני רואה עכשיו הטור הזה באסו יושב על ארמסטרונג ולומד אז אם לא תהיה איזה הפתעה רצינית פתאום ארמסטרונג לוקח השנה אבל בשנה הבאה אם באסו לא חובר לקבוצה של ארמסרונג אז הולך להיות פייט רציני על הצהובה
 

טיראן מ

New member
תגיד לי, אתה אמיתי ?

למה אולריך רכב "בטוח" בפרולוג ? הרי זה סותר את התיאוריה שלך. הוא יכל לקחת שלב ולהיות צהוב ביום הראשון. גם על זה החברים שלך היו מתים פעם רביעית ? למה אולריך בעצמו מודה שחלק מהמירוצים בהם הוא משתתף הם אימון לקראת המטרה המרכזית שלו (הטור כמובן) ? למה קלודן נאלץ למשוך אתמול בסיום ? יש לו הרי יכולת להתמודד על השלב, למה הוא ויתר ? עכשיו תעצום עיניים. תחשוב טוב טוב על סיפור החיים של ארמסטרונג והסיפור של אולריך ותגיד לי מי המכונה ואצל מי ה"נשמה". מי הרוכב שעד הטור הנוכחי לא ידע לקום מהכיסא ו"לתת בראש" אלא רק "להגביר קצב" ונראה תמיד מפדל כמו מכונה בקאדנס נמוך ? מה קרה ? אסור לרוכב לחשב את זמן הבריחה של יריבו ולהחליט שלא כדאי לרדוף ? אתה חושב שאולריך לא עושה חישובים ? בדיוק כמו ארמסטרונג ? מה, הוא לא יודע חשבון (ובחייאת רבאק, זה לא מתמטיקה גבוהה) ? כנראה שלמרות הכל, ארמסטרונג וקבוצתו חזקים יותר מאולריך וקבוצתו. זו המציאות (בינתיים) ואיתה אתה צריך להתמודד. אתה מבואס ? צא מזה. אין קונספירציה ואין בטיח. יש ספורט נפלא וחבל שאתה לא יכול ליהנות ממנו רק בגלל שהפייבוריט שלך לא מנצח.
 

miko1810

New member
ומי סיפר לך שאני אוהד של אולריך??

אני לא אוהד של אף אחד מהם!! אבל שמעתי הרבה אומרים שלאנס "בנה" מחדש את גופו לרכיבה על אופניים. אז מה זה אומר בדיוק? ובקשר למכונות? אמריקאים, כמו אמריקאים, מחשבים כל דבר! יש להם סיעור מוחות! עושים בדיקת מסלול. כל אחד מעלה דיעה, עושים תוכנית אלף ותוכנית בית. כך בכל דבר! אפילו בלחימה בטרור! וראה מה קרה להם עם זה!! (סתאאם, כתוספת) אמריקאים לא יודעים לאלתר. כנ"ל, מכונות! ושוב, להדגשה!! אני לא אוהד של אולריך!! אני אפילו ההיפך!! כי יש לי מן אנטי לגרמנים כולם!! וכשכתבתי את שכתבתי בהודעה הקודמת לא התכוונתי רק לארמסטרונג, אלא לכל מי שעושה את זה!
 
אני דווקא מאוד צחקתי מהאמירה שלך:

"אמריקאים לא יגעים לאלתר".. רגע? אתה מתכוון לכ-ל האמריקאים שיש בעולם? או רק אלה שרוכבים על אופניים ובהרף עין מגבירים קצב לאחר שרוכב אחר נפל בקטע 4 של הטור דה פראנס. אלה אותם אמריקאים שרצו לתת לגרמנים ניצחון אתמול, אבל פריצה פתאומית של איטלקי גרמה להם להבין שביכולת לנצח, והם ניצחו? או שאלה בכלל אותם אמיריקאים שבשנה שעברה 2 מטר לפניהם נפל ספרדי על הכביש, וכדי לא ליסוע כמו מכונה על הכביש ולהיתקע בו חתך בשבריר שניה שמאלה, עלה על שדה וירד 50 מטר בשדה, ירד מהאופניים, עבר תעלה, והצטרף למירוץ בחזרה בלי שקרה לו כלום?
 

מאדמאן

New member
מיקו - נדבקת במחלה אירופית ששמה

אנטיאמריקניזיה. מחלה שנובעת מתסביך נחיתות, חסר הסבר, חסר הגיון וחסר אמת. לאמיתו של דבר האירופאים עולים על האמריקאים בכמה דרגות בהרבה מאוד דברים והאמריקאים דווקא יודעים את זה. הבעיה היא שהאירופאים לא יודעים את זה. לכן הם מפתחים גישות פרימיטיביות כמו הגישה הצרפתית המפורסמת: לה קומפלו.. הקנוניה או "הקשר". הדבר הזה נובע באמת מחולי תרבותי, הוא היה חזק מאוד בהקשר היהודי , עשכו זה "לה קומפלו ז'וייף" - הקשר היהודי, זה שהיהודים חזקים מאוד בארה"ב קשור לזה מאוד. אבל זה נושא שלם לשלוש שנים של תואר באוניברסיטה, לא לדיון על כך שארמסטרונג הוא פשוט תופעה, פנומן, אישיות להערצה, דמות לחיקוי, וגם קצת צנינים בעיני שונאיו. ידידי, ראה הענין כספורט למד להעריך גם את אלו שאתה לא אוהב. את לאנס ארמסטרונג קל לאהוב.
 

miko1810

New member
אהלן!

אל דאגה! אין לי שום מחלה ושום תסביך! אני עובד בחברה אמריקאית כבר 20 שנה! אני חי בצרפת כי אישתי צרפתייה! אני מסתובב ברחבי העולם עם אותה חברה אמריקאית בדיוק עקב העובדה שהאמריקאים לא יודעים לאלתר! אין לי בעייה עם אף אחד מהרוכבים! אני מתגעגע לתקופה "הרומנטית" של הספורט הזה! בה כל אחד נתן את מה שהוא יכול היה! לא שיחקו עם כל מיני חישובים למיניהם! מישהו פה אמר שיותר מידי כסף מסתובב בעניין ולכן ההתמקצעות! טוב, זה לא מונע בעדי מלהתגעגע! העניין הוא כזה אני רואה את האופניים כספורט! לאנס ארמסטרונג וכל הפלוטון לא רואים את זה כך!! בזה זה מתחיל ובזה זה נגמר!
 

מאדמאן

New member
שמע מיקו - יש לנו הרבה משותף

אני גם נשוי לצרפתיה וגם אני עובד שם הרבה מאוד. נו, אני לא מסכים שארמסטרונג לא רואה בזה ספורט. דווקא אם אתה חי צרפתית אז למה אתה מתעלם ממה שהצרפתים רואים בארמסטרונג - הם חינכו אותך לחשוב שהוא לא רואה בזה ספורט . זה נכון הם תופסים אותו בתור חייל בצבא ארה"ב, זה שבא ולקח להם את הכבוד וסילק עבורם את הגרמנים.. בחיי, ואני לא צוחק. אחר כך, כשהם מ\סתבכים עם האמריקנים הם שוכרים יחצ"נים שמסתובבים עכשו בניו יורק עם חיילים אמריקנים פנסיונרים שמספרים איזה אוכל טוב עשו להם בנורמנדי. אבל באמת: לעניין, זה פשוט לא הוגן לומר שהוא לא לוקח את זה כספורט, הוא פשוט רציני יותר, יסודי יותר וטוב יותר - מה לעשות.... זה מה יש
 
אויי איזו הרמה לפצצה לחיבורים !

מיקו חברי לתחביב (אם כי אני חולק על דעתך בכל אות ואות כולל סימני הפיסוק) ,ארמסטרונג בשנותיו בטור קרוב במנטליות ובדרכי הפעולה הרבה יותר לבחורים מהאריפורד מאשר לחבר'ה בפורט בראג... המבין יבין
בברכת "המעז מנצח" הרס"ר
 

Mont Ventoux

New member
זה נכון שכל שלב בטור הוא מירוץ בפני

עצמו, אבל לכל רוכב מטרות משל עצמו. יש כאלה שהולכים על שלבים ויש כאלה שהולכים על דירוג כללי. מסתבר שבאסו הולך על דירוג כללי, ולכן לתקוף 60 ק"מ לפני הסוף זה לקחת סיכון מאד גדול. זה אומר לכלות את הכוחות בדרך, ומי שנשאר מאחור נשאר עם יותר רוכבים שיכולים לחלק בניהם את העבודה. נניח שארמסטרונג היה נשאר מאחור. הוא היה נשאר עם יותר פועלים וגם כל אותם רוכבים שנושפים על עורפו של באסו בדירוג הכללי. מה שקרה אתמול קצת מזכיר את ההתקפה של אולריך שנה שעברה על הטורמלה. ארמסטרונג נשאר מאחור, כי הוא הבין שזה לא המקום לכלות את הכוחות. אבל מי ניצח בסוף? זה לא רק עניין של כוחות פיזיים, זה גם עניין של טופוגרפיה. צריך לדעת איפה לתקוף בשביל לעשות מזה קופה. אבל כנראה שבאמת אתה שוחר רומנטיקה. רומנטיקה שיש בה את הטאץ' הפטאליסטי. לא כולם כאלה. לא כולם רוצים לנצח במחיר של קריסה. יש כאלה שרוצים לנצח ולהמשיך לחיות אח"כ. למה? כי הם אוהבים את החיים.
 
זאת התיאוריה שלי !

רב החובל מתעורר כשהקצין הראשון מכריז על כונננות ראות לקויה... רב החובל תופס מיידית פיקוד על האוניה...על פי הנוהל הקבוע בצי הסוחר הוא דואג שקציני הסיפונים יפתחו כל פתח מילוט בכל המחלקות והמדורים למיקרה שיצטרכו לתת פקודת נטישת אונייה אם תתרחש התנגשות בשל תנאי הראות הקשים. רב החובל שולח תצפיתן חרטום , הוא רואה גוש מטושטש... רב החובל פוקד על מנועים לאחור מלא... הטיטאניק ניצלת. תיאוריה שנייה. לבאסו נימאס מהפור שהוא נתן לארמסטרונג עד היום והוא תוקף, ארמסטרונג נשבר מיידית רק מהחוצפה ומתחיל לבכות כמו ילד, באסו חובר לוויט הם פורצים קדימה כמו זוג תרמילאים ישראלים בגואה אחרי שמונים טריפים במסיבת פול מון.הם מגיעים לאולריך... הם מאיצים כאילו אין מחר (ויש מחר, כלומר היום, אפילו קריטי...).השדר הצרפתי מזיל ממש ריר על המיקרופון באולפן כשהוא מגיע לסיפוק מיני כאשר בשידור חי ארמסטרונג מודיע על פרישה מהטור ועל הצטרפותו לכת הפיזיקל אי מורטליטי. באסו אולריך ווויט דוהרים קדימה, אולריך מצמצם את הפער שלו מ7 דקות ל50 שניות. באסו שכל השבוע האחרון מטייל בחצי הספק דיווש מרוויח 18 דקות על כולם. מיקו מרוצה... בהצדעה למתוסכלי כל העולם, הרס"ר הממורמר
 
מיקו יש לך אחלה תיאוריה...

אבל במציאות מה שהיה קורה, זה באסו היה תוקף. ארמסטרונג היה מחייך ונותן לילד לעבוד קשה ברדיפה אחרי אולריך ובגישור לוויט. בסופו של דבר ארמסטרונג ואזבדו היו תופסים אותם, ארמסטרונג היה מנצח בספרינט, ויום אחרי זה (באלפ דו'אז) באסו שעבד כל כך קשה בבריחה מארמסטרונג, נשבר בעלייה ומפסיד המון המון זמן למתחרים. תבין זה גרנד טור זה לא הקלאסיקס. בגרנד טור לא תוקפים כאילו אין מחר. לתקוף כאילו אין מחר, תשאיר את הדברים האלו לרוכבים כמו בטיני, אסטרלואה,רבלין ובוגארד, והכי חשוב תחכה עוד שבועיים אנחנו מגיעים לקלאסיקה סאן סבסטיאן ואח"כ לאתונה, זה המקום להתקפות מהסוג הזה. בזמן הרכיבה חייבים להתחשב בקטעים שיהיו בימים אחרי זה. רוכב טיפש היה תוקף ורודף אחרי אולריך, ואחרי זה גם מפסיד את הקטע וגם את הקטע אחרי זה. בסופו של דבר, באסו וריס עשו את הדבר הנכון, לא הדבר שאנחנו כצופים היינו רוצים לראות, אבל בכל זאת את הדבר הנכון.
 
ב Highlights עכשיו דיברו על זה

שוויט "נדרש" לחזור חזרה אחורה על מנת לעזור לבאסו (לא מבין מה יש לעזור לו..). אבל זה מה שהם אמרו. המנהל הספורטיבי ב CSC כנראה הבין שוויט יתפס אם הוא ימשיך ככה לבד, ולכן הוא החזיר אותו לקבוצה.
 
ריס טעה בגדול

הוא חשב שיש שלושה רוכבים של הדואר יחד עם ארמסטרונג. בגלל זה הוא החזיר את וויוט. הוא היה נוהג אחרת לו היה יודע שלארמסטרונג יש שני רוכבים לידו. זה לא אני מאמרתי אלא ריס לאחר המרוץ. דבר שני - המטרה של אולריך בפריצה הייתה לגשר אל רוסמונסן ווירנק. הוא לא פרץ כדי לנצח בקטע אלא כדי להגיע אליהם ובעיקר אל וירנק. למה? לשניים היסטוריה של שיתוף פולה בסגנון "תן לי את הקטע ואתן לך את הצהובה"
 

miko1810

New member
אז מה, עכשיו התיאוריה

הקונספירטיבית שלי הייתה נכונה? אתה רוצה לאמר לי שריס עובר את הקבוצה של לאנס עם הרכב, מגיע לווייט, אומר לו להמתין. חוזר חזרה לבאסו, נותן לו הוראות, ולא מבחין שללאנס יש רק שני רוכבים? טוב, שיהיה.
 
למעלה