בזמן האחרון אין אף סרט טוב בקולנוע

מצב
הנושא נעול.
בזמן האחרון אין אף סרט טוב בקולנוע

לדעתי רבים יסכימו איתי שבזמן האחרון (אפשדר להגיד אפילו בשנתיים האחרונות) הסרטים בקולנוע פשוט מכה. חוץ מאפקטים אין כלום.
למעט כמה סרטים בודדים שנהניתי,שאר הסרטים פשוט קיטשיים ומשעממים.
נקווה שהקיץ הזה יהיה שינוי לטובה
 

Darkness

New member
אני כמעט בטוח שהקיץ יהיה טוב

אני סומך על הסרט Final Fantasy: The spirits within צריך להיות סרט מדהים!!! טוב... כל מה שנשאר זה לקוות... עד הפעם הבאה Darkness
 

חיננית

New member
ומה עם?

שוקולד? ללכת עד הסוף?להציל את גרייס להעיר את נד? בילי אליוט? והסרטים של אלמודובר?על האמא למשל.. הסרט הסיני החדש שכחתי שמו.לא חייבים להדבק לריצרד גיר גוליה רוברטס ובראד פיט זא` זבל אמריקקי---- -יש גם קולנוע אנגלי בריטי מעולה וגם סיני ואפילו גרוזיני רק לידיעתך.
 
חיננית את צודקת חלקית

חיננית נכון שיש גם סרטים זרים טובים. למשל אהבה נושכת סרט מעולה. אבל רוב הסרטים הזרים הם סוג ז` תמיד על מלחמות, עוני או אהבה שלא מתממשת, ולרוב הם קיטשיים לא פחות מהסרטים האמריקאים. מה שאת רואה בארץ זה סרטים טובים, כי לסרטים זרים סוג ז` אין שום סיכוי פה ולרוב הם ככה. גם ככה לא הרבה רואים פה קולנוע זר, ולכן חייבים להביא סרטים טובים כדי למשוך קהל. ברור שגם לזבל אמריקאי אין דרישה. אבל ברור שאין תחליף לקולנוע האמריקאי. גם אם אני יודע מראש שהסרט שטותי, לפעמים האפקטים כה טובים שאני שוכח מהנושא של הסרט. וחוץ מזה לא חסרים סרטים אמריקאיים מעולים בלי טיפת קיטשיות. ואם תלכי לסרט 15 דקות לא תתאכזבי. לדעתי זה סרט גאוני, שצוחק בדיוק מושלם על החברה האמריקאית שרודפת אחר כסף, פרסום, והערצת פושעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה