בחירות בפתח .....מה הייתם רוצים מהמתמודדים ?

Master Stav

New member
בחירות בפתח .....מה הייתם רוצים מהמתמודדים ?

פה המקום לשרשר את כל הדברים שדרושים תיקון כלשכן .....רעיונות .....
 

ביפו

New member
הייתי רוצה - שתהא אפשרות לבחור-

בהיגיון. זאת אומרת , משהו בסגנון האמריקאי של "positive wishing" , שיכיל את כל התכונות של מנהיג ומפלגה "חפים מפלילים". שיהיה במנהיג ובמפלגה: 1. הצעה הוגנת - לשינוי שיטת הבחירות , ללא "פריימריז" לכל מפלגה בנפרד. אם כבר "פריימריז" - שיעשו זאת ל"הרכב קואליציוני חדש"... 2. הצעה הוגנת למצע מפלגתי שיציע המנהיג - שיהיה בה דגשים על- א. בטחון המדינה +ב. חברה חזקה ומלוכדת כוללת המיעוטים שבחברה (שאם נידרש פה למנותם , יהפכו לרוב בכל מפלגה נתונה), אלו שיתרמו למפלגה אינטגרציה חיובית ופעילות ענפה של הסניפים. קידום רק - לאנשים שהשירות לאזרח הוא הדגל שלהם. 3.חברה ומרחב מחיה הוגן לכל האזרחים. כאן תידרש השתלבות של מיעוטים, נכים ובעלי הכנסות שונות ללא חלוקה מעמדית . שההשכלה והפילוספיית אנרגיה ירוקה ושמירה על כבוד האדם יהיו חלק ממנה בשוטף. שתכלול במצעה ענישה לפלילים וכל העוסקים ומסייעים לפשע. 4. מתן זכות-קידום וקידמה לצעירים שבינינו, לפיתוח התקשורת והקשרים עם יהודי התפוצות, צאצאי הנפגעים בכל שכבות החיים בגולה, ומתן כניסה לבתי הדין הדתיים , לכל הזמים של האמונה באל-אחד. הפרדה מלאה של הדת וערכיה מה"קונייקטורה הפוליטית". אסתפק הפעם בכך, וזה מהווה לדעתי, בסיס רחב לשינויים והגדרות, לדינונים והרכבים.
 

Master Stav

New member
מדובר ב...בחירות מקומיות ....

כך שמרבית הדברים שכתבת מעט גדולים ....על העניין קונקרטי לישובים גם אם לא במנותק מהדברים שאמרת .....אני חושב שאפשר לעשות רשימת מכולת
 

Master Stav

New member
מכתב למתמודד....

מתמודד יקר/ה .... המכתב יהיה בלשון זכר מפאת נוחות אין בו בכדי לגרוע מיכולה של מתמודדת לקחת את הראשות מה אני בעצם רוצה ? אני רוצה שהיישוב שלי יהיה יישוב לדוגמא אני רוצה תחבורה שמתאימה אני רוצה סניף דואר שמתפקד אני רוצה מדרכות שאינן מתרוממות בגין שורשי עצים שאינם מתאימים אני רוצה שיתוף של הנוער בהחלטות כל שכן בפעילויות אני רוצה יישוב ירוק יותר אני רוצה פעילות תושבים אני רוצה שיבינו שאין איחוד יישובים אלא ניהול משותף אני רוצה שהאווירה שהייתה בצורן ...בשנת 00-03 תחזור ..... אני רוצה את הועדות את האכפתיות של התושבים והרצון לתרום ולא רקק לקטר אני רוצה שתבטיח לעשות באמת את הדברים ולא רק מה שאתה חשוב שאתה יכול אני רוצה לומר בגאווה אני מצורן....ואל כי זה סמל סטאטוס אלא כי זה יישוב מדהים אני רוצה ...אני רוצה המון ומוכן לעושת בשביל זה אבל כדי שאני אעשה אתה צריך לרכוש את אמוני במעשים ולא במילים אתה מסוגל ?
 
תוספת קטנה שלי (לבנתיים)

אני רוצה שיפנו זבל שלוש פעמים בשבוע לפחות ולא רק פעמיים כפי שנוהגים כיום. לא סימפטי שהפחים עולים על גדותיהם, במיוחד שלא כולם מקפידים שהזבל לא יגלוש מחוצה להם
 
אני רוצה שיפנו זבל שלוש פעמים בשבוע לפחות

בצורן פינו 3 פעמים בשבוע אשפה, לפני כשנתיים לאחר מיכרז כושל שיזם ראש המועצה, והעלה את המחירים בצורה קיצונית, החליט ראש המועצה על דעת עצמו באופן מיידי להוריד את פינוי האשפה ל-2 פעמים בשבוע. אני כחבר מועצה, התנגדתי, ויזמתי דיון במועצה עם החלטת מועצה שמחייבת במינהל תקין את ראש המועצה - להשאיר פינוי אשפה 3 פעמים בשבוע עוד כחצי שנה, לידע את התושבים שיספיקו להיערך בהתאם, לחשוב על תהליך של עזרה מצד המועצה לתושבים שצריכים לבצע שינוי פיזי ולקלוט פחי אשפה גדולים במקום הקטנים. בנוסף, הובלתי להחלטה, שבבתים המשותפים ישאר המצב כפי שהוא, כלומר 3 פעמים בשבוע. לצערי, ראש המועצה פועל בניגוד מוחלט להחלטות המועצה, ומקבל גיבוי פוליטי מהשלטון המופקר במדינת ישראל. אני מבטיח לשנות זאת, ברגע שאתמנה לראש המועצה ב- 11 לנובמבר 2008.
 
למעלה