בחירת העורך - לדקסטר יש סרטן

girl number six

New member
שום דבר אינו מוחלט

תראה - יש סיבה שלמשל תפוז לא מקדמים את הישרדות - ערוץ 2 מממן בתפוז באמצעות אתר מקו פרסום על פורום שלם - פרסום בשווי כמה אלפי שקלים. בניגוד לכך, ערוץ 10 נמצא בקשיים כלכליים וכבר יש לו את נענע 10 כך שמבחינתם, אין צורך בתפוז ולכן, לא תראו קידום של הישרדות. הישרדות מדוברת בדיוק אותו הדבר כמו האח הגדול - במידה ומדברים עליו בתפוז יותר זה בגלל שהביטוי האח הגדול וביטויים נוספים כמו דמויות בתוכנית מקודמים בתפוז כך שהבאז סביב התוכנית הוא פיקטיבי [כמה פעמים ציינתי בהודעה את האח הגדול לעומת תוכנית הראלי המקבילה בערוץ 10]. אני בטוחה לחלוטין שבמידה ולא היה את הבאז סביב האח הגדול - לא היו מקדמים בלוגים בנושא וכדומה, הישרדות והאח הגדול היו באותה הרמה מבחינת רייטינג באתר. בנוסף, ישנם גולשים קבועים שמקודמים כמעט בכל רשומה - כמו "סוגב" [שבמקרה גם אני אוהבת את הבלוג שלה] והבלוג של עמרי חיון, רכילאי וונאבי שרק התגייס... תנחש על מה הוא כותבבזמן האחרון ובאיזה פורום הוא גולש...
 

wranger

New member
כן, וגם העובדה שהישרדות הסתיימה לפני שבועיים+

תורמת לעובדה שלא מקדמים רשומות על הישרדות.
למרות שגם כששתי התכניות רצו במקביל, עדיין היו קידומים של שתיהן.
 

girl number six

New member
אתב בטח צוחק

איך אתה יכול להשוות את הקידום [או הליקוק למקו כפי שמתבטא על ידי קידום] של האח הגדול בתפוז לעומת הקידום של הישרדות? כמה בלוגים של הישרדות קודמו לעומת אלו שדנו באח הגדול ומשתתפיו? כמה הודעות בפורום האח הגדול קודמו לעומת הודעות בפורום הישרדות? כמה פעמים קודם שם כזה לעומת שם כזה [כשהראו למשל נתונים סטטיסטים - מי יותר מדוברבתפוז] הישרדות לעומת האח הגדול? האח הגדול לוקח בגדול! בכלל שאין מה להשוות
 

wranger

New member
אני לא משווה, רק אומר שהיה גם וגם

ה"ליקוק למקו", כפי שכינית אותו, הוא שיתוף פעולה עיסקי של שתי חברות מסחריות, ובמסגרתו מאקו מביאים גולשים לתפוז, ותפוז מקדמת תכנים של קשת. שיתוף הפעולה הזה התחיל סמוך לעליית "האח הגדול", למיטב זכרוני. לפני כן לא היה אח גדול אלא הישרדות, ומטבע הדברים דיברו על זה הרבה - אז קודם הרבה. ואז עלה האח הגדול, יחד עם השת"פ עם מאקו, ואכן קודמו הרבה תכנים של האח הגדול, אבל אני רק טוען שהישרדות לא נזנחה בגלל שלערוץ 10 יש את נענע10 או קשיים כלכליים או מה שלא תהיה הסיבה שהבאת למעלה - אלא הייתה גם תקופה של קידומים העוסקים בשתי התכניות.
 

Bezalel P

New member
הנתונים מראים שהאח הגדול הרבה יותר מעניינת

בבדיקה השוואתית, רמת העניין של הגולשים בתוכנים גבוהה עשרות מונים מזו שעוררה הישרדות.
 

seymore butts

New member
אני מסכים

אין מה להשוות את "הישרדות" לאח הגדול משום בחינה. אני לא מכיר אפילו בן אדם אחד שצפה בקביעות בהישרדות.
 

girl number six

New member
אתה טועה

הנתונים מראים שהאח הגדול הרבה יותר מדוברת ובשרשור הזה למשל הביטוי האח הגדול צויין יותר בהשוואה לביטוי השרדות. זה לא אומר שהיא יותר אהודה קחו לדוגמא את השרשור הזה. זה שאני מדברת על התוכנית לא אומר שהיא מעניינת אותי - מלבד העונה הראשונה לא ראיתי אף פרק וגם אותה התחלתי באמצע. בנוסף, זה שהיא מדוברת יותר כי ידוע שהיא מקודמת יותר ולכן מדברים על זה בדיעבד - אם על ידי קידום פיקטיבי שיוצרים בתפוז על ידי קידום תכנים כמו פליקסים בנושא [קידום הפליקסים של הישרדות אם היו קידומים כאלו בכלל לא השתוו לקידום שתפוז נתנו לפליקסים של האח הגדול כמו של קטעים מהתוכנית או של המופרע הזה שעוקבאחרי הפסיכיההוא מהבית]. הקידום יוצר באז מיותר סביב התוכנית שלא היה נוצר אלמלא התוכנית לאהייתה מקודמת יתר על המידה לעומת הישרדות וכך יותר מגיבים יותר בלוגים נכתבים וכך בא לידי ביטוי שתפוז עושה את מה שמקו משלמים לה לעשות
 

Bezalel P

New member
קידום לא יכול ליצור עניין בכוח

שכשתוכן מקודם יותר גולשים נחשפים אל הקידום שלו. אבל אם התוכן שבפנים לא מעניין אותם, הם לא ייכנסו. העניין באח הגדול לא נוצר בגלל שהיא מקודמת. היא מקודמת בגלל העניין שנוצר. גם הישרדות קודמה לא מעט בתפוז בתקופת השידור שלה, ואני יכול לומר לך שבאופן יחסי היא לא מגיעה לקרסוליים של האח הגדול מבחינת היקף התוכן שגולשים יצרו סביבה - עם או בלי קידום.
 

girl number six

New member
וואללה

תאוריות התקשורת אומרות אחרת - ע"ע תאוריית הספירלה עדשיקום הילד שיצעק "המלך הוא עירום"
 

בּני

New member
אין לי בעיה עם נושאי הקידום

זכותם של תפוז לקדם איזה נושא שהם רוצים. שיקולים מסחריים-כלכליים ברורים לי מאוד, בכל זאת אנחנו מקבלים פה, בשורה תחתונה, פלטפורמה בחינם. אבל, גם בתוך זה אפשר למצוא רשומות עם תוכן, עם ביקורת, עם אמירה כל שהיא, עם תוספת אישית של הכותב, לא יודע. אבל לבחור סתם רשומה שאין בה כלום כבחירת העורך זה כבר תמוהה בעייני. wranger כתב/ה שלפעמים זה כמו למצוא מחט בערמת שחת... אבל לא בשביל זה הם עורכי תוכן?
 

Bezalel P

New member
מוצאים לא מעט מחטים

למרות הרושם שלפעמים מתקבל בשרשורי הביקורת על עריכת התוכן שלנו, רשומות עם תוכן, ביקורת, אמירה וכו' מקודמות והרבה. אבל לגיטימי לקדם גם שחת. יש אנשים שאוהבים לאכול אותה.
 

girl number six

New member
הקידום שאתם נותנים למשל לעומרי חיון

הוא מוגזם אני לא יודעת אם הואכל כך מוכשרכמו שאצם הופכים אותו. בקצב הזה- כשהוא ישתחרר ויהיה אצל גיא פינס רק בגלל הבאז שיצרתם סביבו תוכלו להגיד - היו היה פעם - הוא התחיל אצלנו
 

seymore butts

New member
אני מבקש לא להשתמש במילה "מוכשר"

היום יש כבר מילה כל כך יפה בעברית - טאלנט.
 

wranger

New member
התכוונתי

שרשומות הכתובות בעברית מושלמת וללא שגיאות הן המחטים הללו. גם אני, שעורך ומגיה וחוזר ועורך ומגיה את הרשומות שלי שוב ושוב, ומחשיב את עצמי כמכבד מאוד את השפה העברית, מוצא לפעמים שגיאות בדיעבד (ונבוך מאוד, ורץ לתקן, ואז מוצא עוד...).
 

בּני

New member
שוב, זה פחות מפריע לי...

מספיק שהיה מסביר קצת על התוכנית או כותב משהו על העונה המתקרבת וזה היה "עובר" מבחינתי
אני יכול לכתוב רשומות ללא סוף על ידיעות שמופיעות בחדשות, מה זה נותן? איפה הערך המוסף? לעניות דעתי, המאוד מאוד עניה... עורכי התוכן צריכים לחפש דווקא את הרשומות עם הערך המוסף, אז ממש לא יהיה לי אכפת מה הנושא שלהן או מי כתב אותן או אם יש לו שגיאות כתיב. אבל שוב, קטונתי.
 
למעלה