ביאה על גויה

natan7

New member
אסור

בקיצור ספר החרדים פרק כ"ג: "שלא לבוא על גויה, ושלא תבעל ישראלית לגוי, שנאמר "בתך לא תתן לבנו" וכו'.." ראה מה כתב על זה הרמב"ם בהלכות איסורי ביאה פרק יב על מי שמקיים יחסי אישות על גויה. "הרי עונשו מפורש בדברי קבלה שהוא בכרת שנאמר: ["כי חלל יהודה קדש ה' אשר אהב, ובעל בת אל נכר. יכרת ה' לאיש אשר יעשנה ער ועונה"] אם ישראל הוא - לא יהיה לו ער בחכמים ולא עונה בתלמידים. ואם כהן הוא - לא יהיה לו מגיש מנחה לה' צבאות. הנה למדת שהבועל גויה כאילו נתחתן לעבודה זרה שנאמר "[ובעל בת אל נכר] ונקרא [מחלל קדש ה']" וממשיך הרמב"ם וכותב: (ז) עון זה אע"פ שאין בו מיתת ב"ד אל יהי קל בעיניך אלא יש בו הפסד שאין בכל העריות כמותו שהבן מן הערוה בנו הוא לכל דבר ובכלל ישראל נחשב אע"פ שהוא ממזר והבן מן הכותית אינו בנו שנאמר כי יסיר את בנך מאחרי מסיר אותו מלהיות אחרי ה': (ח) ודבר זה גורם להדבק בנכרים שהבדילנו הקב"ה מהם ולשוב מאחרי ה' ולמעול בו
 
ואפילו שבעה עממין

לא נאסרה ביאתן באקראי דרך זנות אלא בדרך חתנות. ובמלחמה, הותר אף לכהן לבעול יפת תואר ואפילו אשת איש, אך נאסר עליו לשאתה ואפילו היתה בתולה משום איסור זונה. אך לא נאסר עליו לשאת זונת צמרת שהפקירה את עצמה לכל, ואין היא בגדר זנזונת האמורה מפי השמועה.
 
טעות בספר התורה ?

לדבריך כאילו נכתב ``כי תסיר את נכדך מאחרי`` ואין צורך בתיקוניך. שהלא בן האישה הישראלית והוא בן איש מצרי סבר כמותך, וע``כ בא ליטע אוהלו בתוך מחנה דן-ויצא חייב בב``ד של משה. ובהכרח שע``פ התורה הולכים אחר האב ולא אחר האם. ופשט הפסוק תסיר את בנך-בנך ולא נכדך
 

enigma4u

New member
natan7 שכחת את זה.

ח [ט] גוי הבא על בת ישראל--אם אשת איש היא, נהרג עליה; ואם פנויה היא, אינו נהרג. [י] אבל ישראל שבא על הגויה--בין קטנה בת שלוש שנים ויום אחד בין גדולה, בין פנויה בין אשת איש, ואפילו היה קטן בן תשע שנים ויום אחד--כיון שבא על הגויה בזדון, הרי זו נהרגת: מפני שבאת לישראל תקלה על ידיה, כבהמה. ודבר זה מפורש בתורה, שנאמר "הן הנה היו לבני ישראל . . . וכל אישה, יודעת איש למשכב זכר--הרוגו" (במדבר לא,טז-יז).רמב"ם הלכות איסורי ביאה פרק יב'. הרמב"ם פוסק שיהודי הבא על ילדה גויה מגיל 3 הורגים את הילדה.
 
ואף כבודו שכח את זה

``ומי גוי קדש אשר לו חוקים ומשפטים צדיקים ככל התורה הזו`` שאף כי הגויה היתה אנוסה, עכ``ז הריגתה ודאי מצוה גמורה היא (הרי``פ פערלא ח``ג עונש סג) והוא הדין בישראלי שאנס גוי, שהורגים את הגוי במקום את הפידופיל. (מנחת חינוך רפ) ``כי היא חכמתם ובינתכם לעיני העמים``
 

MrAnderson

New member
אם כבר אתם בנושא...

מישהו אמר לי שכתוב בתנ"ך שמותר לשכב עם זונה שלא רק בתנאי שהיא לא מעיר מגורך. כאילו אתה יכול לנסוע למקום רחוק מאיפה שאתה גר ולבוא לזונה... יש חיה כזאת?
 

natan7

New member
שים לב

בתלמוד בבלי, כתוב בשלושה מקומות(מסכת מועד קטן דף יז/א מסכת קידושין דף מ/א, מסכת חגיגה דף טז/א). שאם ייצרו של אדם מתגבר עליו והוא לא יכול לו, שילבש שחורים וילך לעיר אחרת ויעשה מה שחפץ לבו, ואל יחלל שם שמים ברבים. והדבר לא יחשב לו כמי שדחק רגלי שכינה. דבר שלא נאמר על שום איסור אחר. אך הראשונים הסתיגו מהפירוש הפשטני, היו ראשונים שפירשו שכוונת הגמרא היא שיגיעת הדרכים והאכסנאות ולבישת שחורים ומונעים האדם מן העבירה כי עד שיעשה כל זאת, יצרו ייחלש, והיו ראשונים שפירשו שמה שהתירה הגמרא הם רק דברים הקרובים לערווה כמו אכילה ושתייה ומיני זמר וכיוצא בה
 
רואים שכבודו לא עיין בתוספות

הדוחה מכל וכל את פרשנותו של רשי בשם ר``ח. ולדבריהם פשט מהלך הסוגיה במו``ק ובחגיגה אינו עולה כדברי ר``ח. והראיה, שאותו ראש ישיבה שהיה פרוץ באמתו נתקבל במערת הדיינים, באשר גם המה נהגו כרבי אלעאי אך לא נתפשו על חם
 

MrAnderson

New member
הבנתי...

אבל בתנ"ך יש הזכור לדבר הזה? או שרק בגמרא? ומה פירוש:"יחשב לו כמי שדחק רגלי שכינה"?
 
בתורה אין איסור לבוא על הגויה

בדרך זנות. אך אסור להתחתן עימה. והחשמונאים הם שאסרו לזנות עם גויות. ובכלל, אפילו אם האישה הזדרגגה עם כולם, עדין אינה זונה. מלבד אילו היתה גויה ונתגיירה, ואפילו עודנה בתולה זכתה לתואר זנזונת האמורה מפי השמועה. תואר שאפילו ציצולינה לא קיבלה
 

natan7

New member
לא להקשיב לפלמוני777 הוא כופר

ניתן להבין זאת גם ע"פ השנאה שקיימת שמשפטיו וגם ע"פ דיבורו הדומה לשפת רחוב
 
ניתן להקשיב

אך חבל להקשיב, למי שלא הידע או החוכמה הרבה מנחים אותו, אלא הגאווה, השנאה והבוז.
 
לא טוב אנכי מחזל

שלמדוני לשנוא ולבוז לאותם הללו שאינם סוברים כמותם. ולולי זונות המפרכסות זו את זו כדברי רשבי, ת``ח לא כל שכן? שאו אז היינו זוכים לקיום בחזל מצות וביערת הרע מישראל האמור בזקן ממרא! כפי שידעו לבצע בישו. ולכל הפחות חיבים נידוי אם המרו שלא בפני הבית
 

enigma4u

New member
לא להקשיב ל natan7

הוא מחב"ת ובור ועם הארץ. ניתן להבין זאת מסגנון כתיבתו ומכתיבתו בפורום חופש. הבחור מלא שנאה כלפי כל מי שחושב אחרת ממנו. פלומני777 הוא תלמיד חכם.
 
אני מקווה שאת יודעת מהו תלמיד חכם.

תלמיד חכם נקרא כך משום שהוא מחכים מן התורה ולא מחכים כנגדה. ואם הוא מחכים מתוכה ויוצא שהוא נגדה, סימן שלהחכים זה לא הצד החזק שלו. גם משום שלתורה הרבה פנים והיא איננה נקראת סתם קודש...וזה לא מושג דתי אלא שורשי ומימי קדם.
 
מצטערת, נזכרתי שאתה בחור.

ובכן, לא יזיק לכם לחקור את התורה מצד עיוני ולאו דווקא מצד אתרים אתאיסטים. סתם הצעה.
 
למעלה