ביאה על גויה

קצר המצע מהשתרע !

רק פתי יאמין לכל דבר, שכאילו 70 פנים לתורה! ולו יהי כדברייך, לא ידעתי במה זכה הזקן שאפילו הוא אומר מפי השמועה והם אומרים כך נראה בעינינו, שנהרג על המראתו? ואולי בקוראן נאמר ``הקהל! תורה אחת ומשפט אחד יהיה לכם`` דבר שאינו בנמצא בחזל מרוב מחלוקות
 
לולי הייתי תלמיד חכם

או אז מרוב דקדוקי עניות באיזו היכי תימצא שאינה שכיחה, ובכך הייתי דולג על פשוטו של מקרא. ומה טוב שהנני נעזר בספר הדקדוק ודרך תבונות להרמחל בכדי להבין את הנקרא
 
כמה צניעות.

אתה לא תלמיד חכם, הרי מכל מלמדי השכלתי ומלמדי הם לא הגאונים שבתורה אלא הגאונים שבאתאיסטים, אם ניתן לקרוא לכך גאונות בכלל. אל תעוות את המציאות הניכרת מכתביך בבקשה, זה יהיה ביזיון ועוול לאינטלגינציה האנושית. אז בבקשה ממך, עשה עימנו חסד.
 
הצחקתיני בעיוות המציאות !

שהנך מסתמכת על אותו זקן ממרה הטוען איזהו חכם? הלומד מכל אדם. ואף שהביא סיעתא לדבריו ``מכל מלמדי הסכלתי`` עכ``ז נהרג על המראתו! שהלא יש בזדונו כרת ובשגגתו חטאת. כגון המקדש אישה ע``מ שהוא חכם. ואיזהו חכם? כל ששואלים אותו דבר חכמה בכל מקום -ואומר.
 
ולפעמים...

סייג לחוכמה היא שתיקה דווקא. אני לא ממהרת להוציא טקסטים שישנה אפשרות שהוצאו מהקשרם (שזה מה שבדרך כלל עושים עם התלמוד והתורה שבעל פה), ואתה כן. נורא חשוב לך להוכיח את האמונה על טעותה, וחכם מתייחס לחוכמה שנובעת ממעיין התורה שכן היא סם החיים אך במקרה שלך היא כנראה סם המוות.
 
אם אין דע7 הבדלה מניין ?

ובנתיים לא קיבלתי הוכחה ניצחת על טקסט המוצא מהקשירו. מלבד הפרחת ססמאות למכביר. ואילו היית מתמודדת עם המקורות, היה צד לכבד את עמדתך.
 
ההוכחה.

התורה לא מסתכמת בחומר. התורה היא בעלת רובד שורשי רוחני, על מנת להוכיח מדוע קרו דווקא הדברים כך ולא כך, ישנו צורך בהשגה רוחנית שדרכה יתאפשר להבין ולהצדיק את הבורא. הטעות שהרבה אנשים עושים כמוך, כאשר הם חושבים שכתבי התורה באשר הם מתייחסים במהותם להיסטוריה. לא כך הדבר, אלא הם מתעסקים בטעמי ורזי התורה. והחיצוני הוא בדיוק כזה, רק לבוש על התורה + אור, שמתבטא בשמותיו של הקב"ה, לפי דרגת השגת האדם.
 
האם גם הרמבם אפיקורוס ?

יעויין בפרק יב מהלכות איסורי ביאה. ולא לחינם בחר החכם את מקומו לצד הרשע, ולא ליד התם ושאינו יודע לשאול. שעם הרשע יש עם מי לדבר מה שאין כן בתם ובשאינו יודע לשאול המקבל את הזבינג של הרשע ``בעבור זה עשה יהוה לי! לי ולא לו!-אילו היה שם לא היה נגאל``
 
תקשיב מר משכיל.

דברי הגמרא שהבאת הם לא התיר לשום עבירה! הגמרא מביאה לאדם עצה כדי ששם שמיים לא יתחלל שילבש שחורים וכו`. וכמו שיש היום אנשים חרדים הנכנסים לקזינו מלא בחורות וחשפניות ועוד מקומות זימה. עליהם נאמר שישנו מלבושם.
 
אין שום התיר ללכת לזונה

בספרי המוסר מובא את 4 הדברים שאיסור הביאה שלהם הוא הכי חמור והם נשג``ז ר``ת של נידה שפחה גויה זונה. אני לא מכיר התיר כשהזונה ממקום אחר. מעבר לזה שהרבה מהם לא יהודיות. ומה עם נידה? עזוב..
 

MrAnderson

New member
רגע...

מה ההבדל בין שפחה לפלגש? ומאיפה ה4 איסורים האלה? תודה.
 
שפחה זה לא פילגש מכיוון שפילגש זו

אחת שכל הייעוד שלה זה ביאה. זאת אומרת, שבתקופת התנ``ך היה מצב שאדם בוחר אשה לילדים ואחר זמן בוחר אשה שרק מספקת יצריו. אך שפחה זו בכלל אחת גוייה שהוא קנה אותה.. כיום גדולי הפוסקים אסרו את עניין של פילגש מסיבות שונות, ולכן גם אם היום בתולה מהרחוב תטבול בשביל החבר שלה, זה יועיל לאיסור נידה, אבל זה עדיין אסור. לגבי ה4 איסורים, אני לא זוכר את המקורות, אך נתקלתי בזה מספר פעמים בספרי המוסר..
 
למעלה