ביונסה שיחררה בהפתעה מוחלטת את כל האלבום!!!

DAN1EL

New member
כל כך לא רציני לפרסם ביקורת על אלבום 10 דק'

אחרי שהוא דולף.

העולם שלנו הופך למהיר מדי. לא נותנים לדברים לשקוע ולחלחל.
ישר ממהרים לפרסם, כדי לעמוד בקצב.

כמו שדפנה לוסטיג פרסמה ביקורת מגוחכת על האלבום של קנייה וג'יי-זי שנייה אחרי שהוא דלף, ועוד כשהיא בכלל באה מתחום הפופ.
גם ממישהו שכן מבין בהיפ-הופ הייתי מצפה לחכות קצת עם הביקורת, אז בטח שהייתי מצפה לזה ממנה.

וזה עוד בא ממישהו שמעריך את דפנה לוסטיג ומחבב אותה מאוד, ואני ממש לא מההייטרס שלה, שאוהבים לקטול כל ביקורת שלה.

לפרסם ביקורת ביום שהאלבום דולף - זו פשוט חוסר רצינות וחוסר מקצוענות.
 

אבישי ר

New member
איך דפנה לוסטיג קטלה את WTT?

בתוכנית האינטרנטית של אוזן שלישית היא המליצה עליו.
 

ערן1987

New member
זה נכון ולא נכון

נכון כי באמת איך אפשר להעריך אלבום, לטובה ולרעה, גם אחרי 10 שמיעות (נגיד, כן?) במהלך יום אחד.. אחרי אלבום זה לא משהו שאפשר לתת עליו דעה מלאה כל כך מהר.

לא נכון כי אולי כן מספיקות אותן 10 האזנות כדי להביע דעה מלאה על אלבום, הרי 10 האזנות לאלבום באורך שבין 35 דק' לשעה אומר שבמשך כמה שעות האדם שמע אותו בלי הפסקה ולמד להכיר אותו ואולי גם האלבום חילחל אליו.
 

DAN1EL

New member
אתה נדיב, הא?

10 שמיעות?

וגם אם זה נכון - שום דבר לא מחלחל אחרי שעתיים.
תסתכל מתי פורסמו הביקורות האלה.
 

ערן1987

New member
במקרה של אלבום כזה שעתיים זה בדיוק 2 שמיעות

אני מניח שאותם מבקרים, לפחות חלקם, שמעו אותו יותר מפעמיים. מי כן ומי לא - אי אפשר לדעת.
 

DAN1EL

New member
ממש לא. בטח לא במקרה כזה

ובטח לא כמו במקרה כמו של WTT ומקרים של ביקורות שמתבססות על סמך דליפות. המבקרים מפרסמים את זה על סמך הדליפות שהם שמעו, בדיוק כמונו.

יש מבקרים שמקבלים עותק, כמובן, אבל לפני היציאה הרשמית של האלבום, או כשהוא יוצא לחנויות.
אבל זה לא משנה, כיום שיטת העבודה הזאת כבר השתנתה לגמרי, ואפילו ה"רולינג סטון" מפרסם ביקורת על סמך דליפה.
 

ערן1987

New member
אני יכול להעיד מהניסיון האישי שלי

שקבלת עותקים מוקדמת מתקיימת ב-99% מהמקרים לאלבומים ישראליים בלבד, קרה לי בערך פעמיים שקיבלתי אלבום לועזי לפני שיצא רשמית וגם זה לא היה איזה אלבום סופר-מצופה.
 

DAN1EL

New member
כן, כי ישראל מפגרת כרגיל אחרי העולם ב-200 שנה

וזה לא שאלבומים ישראלים ידלפו, כי זה לא מעניין אף אחד.
אז ברור שהמבקרים יקבלו אותם קצת לפני החנויות, כמו שמקובל.
 

DAN1EL

New member
אני חושב שבאיזשהו מקום היא הייתה חייבת לעשות

את המהלך הזה, כי הקריירה שלה הגיעה לאיזושהי נקודת אל-חזור.
גם בגלל שהיא עצמה מחזרה את עצמה והעלתה גרה במשך כמה שנים עד שלאנשים כבר היה בא להקיא ממנה, והיא הייתה חייבת כבר לעשות משהו חדש, אחרת הייתה יוצאת פאתטית.

וגם כי השוק היום מאוד השתנה, וצריך או ממש לזעזע, או ממש להיות פשוט וטוב, ואז לזכות להצלחה מפתיעה (אדל, AGBW, פאסנג'ר - דברים כאלה שהרדיו אוהב). בקיצור - ליידי גהגה ומיילי סיירוס שינו את חוקי המשחק, וריהאנה תפסה לביונסה את משבצת המגניבה. ככה שזמרות שהן פשוט...עוד זמרות פופ - צריכות להיאחז חזק או להיסחף בזרם.

ביונסה הייתה חייבת לעשות את המהלך המשוגע הזה כדי להמשיך לצוף. זה אלבום שהוא כמו משימת התאבדות - משהו שאין ברירה אלא לעשות.

לגבי האלבום עצמו - שמיעה ראשונה שלו די שיעממה אותי למוות, אבל אני כן מעריך את זה שהיא מנסה דברים חדשים.
עדיין - איפה היא ואיפה סולאנג'. איפה היא ואיפה לורד. איפה היא ואיפה אריקה באדו. איפה היא ואיפה...אפילו אדל, עם האלבום המונוטוני והדי גנרי שלה, אבל פשוט מוצלח!

כמה שירים בולטים לטובה. ועדיין - אין לי שום רצון לחזור אליהם.
 

Eurovision Aces

New member
שלא יאומן

לפי בילבורד היא מכרה ביום אחד 430,000 עותקים דיגיטליים בלבד

שתבינו את הסדר גודל, לביונסה יש את שבוע המכירות הגבוה ביותר לזמרת השנה בארה"ב עם מכירות של יום אחד בלבד כבר (וזה כבר 50% יותר מקייטי פרי).

כפי שנאמר פה כבר, Slayoncé.
 

Eurovision Aces

New member
ארה"ב

ודווח כבר על מעל 500 אלף ויש מצב לא קטן שהיא תעקוף את השש מאות אלף גם כן.
 
למעלה