Its all fun and games till ...
בנימה רצינית - כל עוד אתה קרוב לאיזור מטרופוליטני והניקוי שלג הוא סביר - צמיגי All season כנראה יעשו את העבודה - עם מידה בריאה של זהירות ומודעות.
 
אבל הנקודה היא לא רק שלג וקרח.
 
מתחת ל40 מעלות (פרנהייט) צמיגי All season ובטח שקיץ הרבה פחות יעילים.
זה לא קשור לכמה הרכב כבד ויציב.
התרכובת + הטמפרטורה גורמת לצמיג להיות קשיח וחלק כמו פלסטיק.
 
עכשיו עם All season שנוסעים לאט - למי שרגיל - מילא... למי שחדש לתחום / גר מחוץ לערים הגדולות - לדעתי פחות הרפתקאה מומלצת.
 
בשנתיים שאני פה (אני שם בצד שניה את זה שאשתי גרה פה גם לפני והניסיון שלי בנושא יותר רחב) - ברכב שלי (ספורט , נמוך, קל, הנעה אחורית - שבא עם צמיגי קיץ) - אני שמתי צמיגי חורף וברכב של אשתי (היה SUV קטן עם All seasons 4*4) לא החלפתי צמיגים.
 
למען הסר הספק - הרכב היותר בטיחותי משמעותית מבין השתיים בחורף היה שלי.
By a mile.
 
הנקודה העיקרית - רכב רגיל עם צמיגי חורף > ג׳יפ / מיניוואן / SUV עם 4*4 וצמיגים רגילים במהלך החורף מבחינת בטיחות ואחיזה.
 
(אני חובב נהיגה , מבין דבר או שניים בתחום)
בנימה רצינית - כל עוד אתה קרוב לאיזור מטרופוליטני והניקוי שלג הוא סביר - צמיגי All season כנראה יעשו את העבודה - עם מידה בריאה של זהירות ומודעות.
 
אבל הנקודה היא לא רק שלג וקרח.
 
מתחת ל40 מעלות (פרנהייט) צמיגי All season ובטח שקיץ הרבה פחות יעילים.
זה לא קשור לכמה הרכב כבד ויציב.
התרכובת + הטמפרטורה גורמת לצמיג להיות קשיח וחלק כמו פלסטיק.
 
עכשיו עם All season שנוסעים לאט - למי שרגיל - מילא... למי שחדש לתחום / גר מחוץ לערים הגדולות - לדעתי פחות הרפתקאה מומלצת.
 
בשנתיים שאני פה (אני שם בצד שניה את זה שאשתי גרה פה גם לפני והניסיון שלי בנושא יותר רחב) - ברכב שלי (ספורט , נמוך, קל, הנעה אחורית - שבא עם צמיגי קיץ) - אני שמתי צמיגי חורף וברכב של אשתי (היה SUV קטן עם All seasons 4*4) לא החלפתי צמיגים.
 
למען הסר הספק - הרכב היותר בטיחותי משמעותית מבין השתיים בחורף היה שלי.
By a mile.
 
הנקודה העיקרית - רכב רגיל עם צמיגי חורף > ג׳יפ / מיניוואן / SUV עם 4*4 וצמיגים רגילים במהלך החורף מבחינת בטיחות ואחיזה.
 
(אני חובב נהיגה , מבין דבר או שניים בתחום)