ביטוח בריאות לבן 20

  • פותח הנושא voolt
  • פורסם בתאריך

voolt

New member
ביטוח בריאות לבן 20

שלום, אני בן 20 וקניתי את פוליסת הבריאות של הראל של ה-123 שקל בפרמיה קבועה. (לפי מה שהבנתי מהסוכנת זאת התוכנית הכי מתקדמת שלהם) מכיוון שאני שהתוודאתי לאחרונה לחשיבות הנושא חשוב לי להבין אותו לעומק ונראה לי שזה קצת מסובך. יש מקום בו אוכל לקבל יעוץ מקצועי ואוביקטיבי. כי סוכנים של חברות ביטוח לא נראים לי כלכך אוביקטיבים אלא יותר כמו נציגי מכירות מהשיחות שהיו לי. אז יש לי מספר שאלות והייתי שמח אם מישהו יוכל לעזור לי ולעשות סדר בדברים- (אגב יהיה נחמד ויעיל אם תוכלו להרכיב מאגר שאלות ותשובות בנושא כי נראה לי שיש אין סוף שאלות אפשריות בתחום המורכב הזה) 1. האם הסוג הזה של פרמייה קבועה היא באמת עדיפה? 2. יש לביטוח תקופת התחייבות או שאני פשוט מבוטח כל עוד אני משלם? 3. הכיסוי תרופות הוא מיליון שקל שמתחדש אחד לשלוש שנים - לפי מה שקראתי כאן בפורום ברפרוף זה מספיק לתקרת ביטוח? 4. כתוב בפוליסה שלהם שאין פיצוי כספי לאיידס וצהבת - מה הכוונה? למה בכלל צריך פיצוי כספי מיוחד במקרים כאלה שלא כמו במחלות אחרות? האם הפוליסה מכירה בטיפולים עקב איידס או עקב "סתם" חיידק תוקפני? מה זה אומר על הכדאיות של הפוליסה? 5. מה עם ניתוחים וטיפולים עקב תאונות דרכים ותאונות בכלל? הפוליסה מכסה רק מחלות והשתלת איברים עקב מחלות? 6. נגיד וקניתי פוליסת ביטוח עכשיו אבל בעוד 6 שנים הרפואה תשתנה ברמה כזאת שיש טיפולים חדשים שהפוליסה שלי לא כוללת או לא מכירה אותם מה אז שווה ערך הפוליסה ומה שווה הפרמיה הקבועה? האם הפוליסה והתוכנית אליה אני משוייך משפרת את עצמה ומתעדכנת? או שאני זה שצריך לעדכן את תוכנית הביטוח שלי? ומה אז? 7.אם אני מבוטח עכשיו בתוכנית מסויימת של חברת ביטוח ומעוניין לעבור לתוכנית אחרת בעוד 3 שנים האם אני נחשב למבוטח חדש? או שכל עוד אני מבטוח בחברה X לא משנה כמה תוכניות אני יעבור הם חייבים לקבל אותי ולתת לי תנאי פוליסה בהתאם למצב הראשוני בו הגשתי את הבקשה לביטוח ולהצהרת הבריאות שלי מאז (כלומר כיום)? 8. ואחרונה חביבה- האם התוכנית המשלימה שבן היא עדיפה? היא כמעט חצי מהמחיר רק שהביטוח בכל נושא הניתוחים נראה שם קצת תלוי על שבן. ובעצם למה זה בכלל לא טוב - כי מה שהסוכנת אומרת זה שלדעתה זה לא עדיף, למרות שמבדיקה והשוואה הפוליסות מאוד דומות חוץ מסעיף הניתוחים והשתלות שמערב את שבן ולא כלכך הבנתי באיזו צורה שירותי השבן משתלבים בפוליסה הזאתי. אני מניח שכבר הבנתם - אני סופר מבולבל ואני בהחלט רוצה לעשות סדר בדברים כי זה מקום שהייתי רוצה להביא אליו את כל המשפחה שלי בלי כל כאבי הראש. לעזרתכם אודה :).
 

voolt

New member
אגב ראיתי שיש תוכנית במגדל של ביטוח

בריאות ילדים עד גיל 25 בפרמיה נמוכה בהרבה וגם כן קבועה. ואחרי גיל 25 פרמיה קבועה של80 שקל בערך. לא עדיף? ועם פוליסה ממה שראיתי לא פחות אטרקטיבית. האם בגיל 20 זה אפשרי להיכנס לתוכנית? ומה לגבי אחותי בת ה-12?
 

משה999

New member
הפוליסה של הראל אכן טובה ומפתה

אבל מבחינת כיסויים יש פוליסות יותר טובות. בנוסף, אין בפוליסה סעיף "ברות ביטוח" וזה מתייחס לשלאלה מספר 6 שלך, בפוליסה עם סעיף ברות ביטוח (סעיף שקיים בפוליסה החדשה של מגדל) יש לך אפשרות לעבור בעתיד לתוכנית יותר טובה ללא צורך בהצהרת בריאות!!! הסעיף הזה שווה הרבה כסף בעתיד.... לגבי תוכנית לילדים, ניתן לרכוש אותה עד גיל 17. לגבי תוכנית משלים שבן, לא הייתי לוקח אותה.
 

voolt

New member
ומה הרלוונטיות לטווח הרחוק לכל תוכנית ביטוח

אם אין לה כמו שאתה כותב "ברות ביטוח"? הרי אין לנו באמת מושג כמה תרופה ניסיונית ומה הסכום שראוי שיכסה תרופות ניסיוניות בעוד 10 שנים או אפילו פחות. אז בעצם, בלי "ברות ביטוח" עדיף שלא להכנס לתוכנית?
 

משה999

New member
אתה צודק, ולכן יש לתת משקל עודף לתוכנית

עם סעיף "ברות ביטוח" כי בסופו של דבר הרפואה משתכללת עם השנים.
 

voolt

New member
אותו דבר אפשר להגיד גם על ביטוח מחלות קשות

מי אמר שאם אני הולך לבטח את עצמי בביטוח מחלות קשות בגיל 20 בגיל 40 הם עדיין יוגדרו כמחלות קשות (בתקופה שהסיכוי שאצטרך לממש את הפוליסה גדל) אין חובה חוקית על חברת הביטוח לעדכן את הפוליסות הקיימות שלה בהתאם למצב וקצב הרפואה המודרנית?
 

משה999

New member
חברות הביטוח לא יכולות לשנות לרעה פוליסות

קיימות למבוטחים, אם סרטן ברשימה, אולי בעתיד הוא ייצא מהרשימה, אבל מי שמחזיק פוליסה עדיין יהיה מכוסה לסרטן, א"א להרעה את מצבו. אין שום חובה חוקית, מה שכן זה אינטרס שלהם, אבל לא לעדכן אלא להוציא פוליסה חדשה.
 

דן סלס

New member
לעניין המחיר

באספקט המחיר הטובה ביותר היא הראל בפרמיה הקבועה לכל החיים, עוד 4 שנים גם הפרמיה תרד אם לא יהיו תביעות לעניין ההגדרות - כל פוליסה היא בהגדרות הקיימות כיום - אם יהיו התפתחויות רפואיות בעתיד תצטרך לרכוש הרחבה והחברות כל 3-4 שנים עושות הרחבה לעיניין תרופות - האם מיליון ש"ח יספיקו כל 3 שנים? - יש להראל היום הרחבה לעוד מיליון (חדש מלפני שבוע) מחלות קשות- 95% זה סרטן ולב, כל האשר זניח
 

voolt

New member
לא ראיתי באתר של הראל שהם מפרסמים

אופציות כאלו ללקוחות שלהם וגם ממה שהספקתי לעבור ברפרוף על תנאי הפוליסה שלהם שהם מפרסמים באתר. ומה התנאים לרכישת הרחבה? חיתום רפואי?
 

voolt

New member
ומה האינטרס של מגדל?

אם בעוד 20 שנה הסרטן יהפוך לשפעת ו"החיידק החייזרי ממאדים" יהפוך למחלה ש"לא נוקבים בשמה", האם מגדל תאפשר לי לעבור לביטוח עם פוליסה שמבטחת אותי ומפצה אותי כנגד ה"חיידר החייזרי" מבלי לבקש ממני תצהיר רפואי חדש? יש לך סימוכין מהפוליסה לכך?
 

משה999

New member
נכון להיום בפוליסות "גילוי מחלות קשות"

אין ברות ביטוח, ולכן כל שידורג בעתיד נכון להיום, תידרש למלא הצהרת בריאות כזו או אחרת .
 
ביטוח בריאות

כפי שרשמת בסעיף 6, ביטוחי הבריאות, נעשים זולים עם השנים, לכן, כדאי לרכוש ביטוח בפרמיה משתנה ולא בפרמיה קבוע, כיוון שהעליה בפרמיה, אינה משקפת את העלות ה'אמיתית' של הפוליסות, כיוון שהם נעשות זולות עם השנים ולא יקרות יותר..... ביטוח הבריאות, מחריג מחלות כגון איידס שהטיפולים בהם יקרים וניתן למונוע את ההדבקות מראש...כדי להוזיל את הפוליסה לצרכנים. ביטוח בריאות אינו מכסב תאונות, כיוון שביטוח החובה של הרכב או של מקום העבודה, מעניק כיסוי לכך. ניתן לבטל החרגה זו, עיי' תשלום של פרמיה נוספת.
 
למעלה