ביטוח תרופות במסגרת פלטינום

  • פותח הנושא d4740
  • פורסם בתאריך

d4740

New member
ביטוח תרופות במסגרת פלטינום

שלום. אני חולה אנקולוגי ומקבל תרופות קו שני במסגרת סל הבריאות. לדעת הרופאים המטפלים בי בעוד מספר חודשים אזדקק לתרופות מקו השלישי שאינן מכוסות בסל. יש לי ביטוח פלטינום שאמור לכסות תרופות שאינן מכוסות בסל.מפלטינום נאמר לי כי בסוף אפריל 2011 הביטוח שלי יפסק, כיון שמשרד הבריאות ביטל את ביטוח התרופות שמחוץ לסל. במציאות הנ"ל אני אני נשאר ללא ביטוח. מה הן דרכי הפעולה העומדות בפני. בתודה
 

דן סלס

New member
צר לי אך זה אבוד

נסה ועדת חריגים אבל קודם נסה לבקש המרשם כבר עכשיו מהרופאים כי למיטב זכרוני מי שמתחיל לקבל תרופה זכאי עד שיפסיק לקבל. ולאחרים - מסקנה פשוטה ביטוח קונים בחברת ביטוח לא בקופת חולים ! בקופת חולים קונים שירותים שונים והנחות במועדן כשר או בשיניים לא ביטוח תרופות, או השתלות או ניתוחים בארץ או בחול, פורום זה מלא בתלונות על השרות הלוקה בחסר של המשלימים למינהם בנושאים מצילי חיים כמו ניתוחים השתלות ותרופות.
 
תרופות

על פי החלטת ממשלה חל איסור על קופות החולים לתת כיסוי לתרופות שאינן בסל הבריאות. יחד עם זאת כנראה ששינוי זה חל לאחר שרכשת את הביטוח ולאחר שכבר חלתה בסרטן..... אני מציע לך להתייעץ עם עורך דין ,אולי תוכל להגיש תביעה כנגד המדינה. בכול מקרה אני ממליץ לך לא להרים ידיים ולדרוש מהמדינה את המינימום שהיא חייבת לדאוג לך !!!
 
למעלה