ביטול הגזרות הגבלת טיפולים לילד שני

ריקי בש

New member
ביטול הגזרות הגבלת טיפולים לילד שני

אני מצטטת מכתבה שפורסמה הבוקר באינטרנט, כדלקמן: "משרד האוצר חזר בו אתמול ממרבית הקיצוצים שתכנן במשרד הבריאות. בין היתר בוטלו הקיצוצים בסל התרופות, התכנית להגבלת טיפולי ההפריה וסגירתם של בתי החולים לחולי נפש" כל כך רווח לי עכשיו. אני רק מקווה שזה סופי ומבוסס ונכון!!
 

שווערצה

New member
שום דבר עדיין לא סופי

מכיוון שהאוצר משך כרגע את חוק ההסדרים ועדיין לא התקיימה הצבעה בשלב זה מתקיים מו"מ בין האוצר לבין חברי ועדת הכספים, והאוצר ימשיך במו"מ עד שיבטיח לעצמו רוב להצעת החוק. המו"מ מתנהל כ"מסחר": אני אוותר כאן ואתה תתן לי שם. אני אקצץ כאן ואתה תוותר על הדרישה לקיצוץ שם. כלומר - למרות שהאוצר אכן חזר בו אתמול מהתכנית לקצץ בטיפולי הפוריות, וביבי אף אמר זאת בטלויזיה, זה לא אומר שזה לא יכול להשתנות במסגרת המו"מ: אתם רוצים שלא אקצץ בקצבאות הילדים? תתנו לי אפשרות לקצץ קצת בטיפולי הפוריות... נאלץ להתאזר בסבלנות ולהמשיך ללחוץ על חברי ועדת הכספים עד ההצבעה בפועל
 

Endless Rain

New member
אז עכשיו

השוק הזה ימשך עוד שבוע? (עד ה-31 לחודש)? בינתיים קיבלתי אי-מיילים חיוביים בתגובה לאי-מייל שלי משלושה ח"כים מהוועדה - חיים אורון, ניסן סלומינסקי ואורית נוקד. האם יש טעם או סיבה "לשלח" בהם ובשאר חברי הוועדה אי-מייל נוסף?
 

anguly

New member
אני לא רוצה לייאש אותך, אבל

באופן תיאורטי זה יכול להימשך עד 31 במרץ - המועד האחרון להעברת התקציב - אם הוא לא עובר עד מועד זה, הממשלה נופלת. אבל עד אז אפשר לתמרן עם תקציב זמני - למרות שזה נחשב לביזיון, ויש להניח שביבי ינסה בכל זאת לסגור דברים עד ה31 בדצמבר.
 

Endless Rain

New member
זה נכון, אבל

מכיוון שעיני ביבי נשואות כרגע לתחילת קרבות הירושה על הכסא הגבוה יותר, יתכן שהוא לא יתן לביזיון זה לקרות. מצד שני זה יכול גם לפעול לרעתנו - אם זה אומר, כמו שהוזכר כאן - שבשביל להעביר את התקציב יתפשרו על גבנו.
 
למעלה