ביטול הוראת כוכבים ומזלות

jb485

New member
ביטול הוראת כוכבים ומזלות

על-ידי-סיוע לתלמידי חכמים(לומד תורה) מבטלין הוראת כוכבים ומזלות (ספר המדות ברסלב)
 
תודה ...החכמנו......

יחד עם זאת דע לך שאין האסטרולוגים פוקדין על פוקדיהם, אלא ממליצין כמעשה האיצטגנין.
גם הרמב"ם סבר כך, ומקובל עליו היה עניין זה, "שראוי הוא שכדי לדעת לשפוט טוב יותר את העם בהלכה, ראוי לדעת את מלאכת האיצטגנין....
חפש במקורותיך הברוכים.
ואינני ציני כאן,
אלא מגיב לך ברוח נינוחה ומברכת.

תודה לך, שוב.
 

jb485

New member
אברהם אבינו היה גדול האסטרולוגים,מלכח מזרח ומערב באו להתיעץ

עד מתן בתורה בהר סיני האסטרולוגיה היתה הכלט היחד להבין במקצת מה הקב"ה רוצה להגיד לבי אדם.במתן תורה קבלו ערוצי תקשרות הרבה יותר משוכללים מאסטרולוגיה ,בכתבי קבלה למדנו הכוכבים והמזלות בעולם העשיה,המלאכיםבעולם היצירה,ונשמות הצדיקים מעולם הבריאה(עולמות אבי"ע).חכמי התורה ידעו את מהלך הכוכבים וחישובי תקופות ומועדים והבינו מי ברא את העולם ובורא בכל רגע מחדש"אשר בדברו מעריב ערבים בחכמה פותח שערים ובתבונה משנה עיתים ומחליף את הזמניםומדר את הכוכבים במשמרותיהם כרצונו"(תפלת ערבית לימי החול)המשך יבוא.
 

מתלמד 8

New member
IB ,איזה כוכבים מסדר כרצונו?תנועת הכוכבים קבועה,כל שינוי-

יגרום לקריסת היקום,מתי בפעם האחרונה הוא שינה מסלול של כוכב?,אתה בודק מה שמספרים לך?,מי שכתב את תפילת ערבית לא היה אסטרונום ולא כל מה שכתוב באגדות שאתה מצטט לנו מדויק.
מה זה ספר הקבלה בכלל? זה ספר פילוסופי/תאולוגי שכתב יהודי בשם אברהם אבן דאוד במאה ה-12 בספרד,הוא עצמו עסק גם באסטרונומיה,אתה וחבריך משייכים אותו לר' שמעון בר יוחאי ולחז"ל ומספרים לנו שחז"ל של תחילת הספירה ידעו את תנועת הכוכבים כמו שאחרים ידעו רק במאה ה-12,חלק בעם מתייחס לקבלה כאילו כאילו ניתנה במעמד הר סיני,אנא ממך מספיק עם הסיפורים.
נשמות הצדיקים? מה הסיפור הזה?מה הוא שייך?
לדעתי אתה "מעריב ערבים שלא בחוכמה".
 
למעלה