ביטול טיסה

pekes

New member
ביטול טיסה

שלום אני ובעלי תיכננו חופש לפני לידה של הבן הבכור שלנו. לצערינו אחרי שחברת תעופה עיכבה אותנו כ4שעות עקב תקלה שבכלל לא הוסבר לנו טוב במה במדובר. ביטלו לנו את הטיסה שלחו אותנו למלון עד להודעה חדשה. עכשיו השאלות שלי הם: מה אני יכולה לתנוע וממי? כיוון ששילמתי על מלון ל6 לילות אך כאשר אני פונה לחברת תעופה הם מפנים אותי לסוכנות נסיעות ומי שם הם מחזירים אותי בחזרה אליהים. בקיצור אף אחד לוקח אחראיות. מי הכתובת פה? החברת תעופה או הסוכנות נסיעות? נגד מי לבצע את התביע, מתי ומה לכלול במסמכים. נכון לעכשיו אני במלון וד לא ידוע על טיסה וכניראה אשלם עבור לילה שלא אנון במלום ויפחית לי יום אחד (נכון לעכשיו, יכול אפילו להיות עוד) מהטיול שלנו. אנ בהריון וכבר בדיכאון בגלל ל זה, זה לא הוגן
אני מודה לכם
 
תשובה

אני מציע שבתור התחלה תנסה ליהנות מיתרת החופשה במקום לבלות את הזמן בשיחות טלפון מול הגורמים השונים. כדאי לבקש אישור מהמלון על מספר הימים ששהיתם בו בפועל. כדאי שהאישור יהיה באנגלית. שאלה שצריך לברר היא האם מדובר בטיסה סדירה או טיסת שכר (צ'רטר) ומה כתוב בחוזה שלכם מול ספק שירותי התיירות. יש להביא גם בחשבון שבכל הנוגע לטיסות אמנת ז'נבה מגבילה את הפיצוי במקרים מסוימים. בקיצור - כשתשובו לארץ, אם עדיין תרצו לתבוע, פנו בשאלה נוספת.
 

pekes

New member
חזרתי

שלום בקשר להודעה שלי, אני רוצה לדעת מי הכתובת האם גוליבר או חברת תעופה, אני רוצה להגיש תביעה על עגמת נפש ונזקים שנגרמו לנו עקב הביטול ועל היחס שקיבלנו. אז מי הכתובת במקרה כזה? עוד שאלה, מה הסכם המקובל על עגמת נפש? תודה
 
למעלה