ביטח בריאות, מה השיקולים בבחירת ביטוח בריאות.

lusman1

New member
ביטח בריאות, מה השיקולים בבחירת ביטוח בריאות.

שלום חברים... אני ואישתי מעוניינים לעשות ביטוח בריאות פרטי, אני בן 27 והיא בת 24. אני עובד בחברת ביטוח מנורה ויש לי 50% הנחת עובד וביטוח בריאות קולקטיב לשנינו שכולל את הכל ההרחבות בפרמיה משתנה חודשית 140 לזוג. אך מכיוון ואינני יודע עוד כמה שנים אני יעבוד בחברה, יש לי חשש שכשאני יעזוב בבוא היום אני יעבור למסלול רגיל ואשלם כמו בחברות ביטוח אחרות(ואני לא בטוח שמנורה הם הטובים בתחום הבריאות) ובמידה ותבעתי את החברת ביטוח וארצה לעבור חברה אחרת אני יקבל החרגות. לכן משיקול זה קיבלתי 3 הצעות נוספות דרך סוכנים באופן פרטי: 1. הראל - UPGRADE PLATINUM בריאים ורמויחים במידה ויש לי מושלם קודם תובע את השב"ן ואז את חברת הביטוח או הראל PLATINUM בריאים ומרויחים הרגיל שכולל את אותם כיסויים בערך יקר ב-30 שח ולא תלוי במשלים של קופ"ח פרמיה: קבועה- 120 שח לפלטינום רגיל או 90 שח לפלטינום אפגרייד למבוטח יחיד. אמבולטורי ל-3 שנים ללא עלות לאחר מכן 25 שח למבוטח רפואה מתקדמת (מחליפי ניתוח, רפואה מונעת וכו' ) 21 שח למבוטח למעשה פרמיה קבועה שיכולה להגיע עד 350 בחודש לזוג 1. ביטוח בריאות "קו כסף עולמי" – העלות עבור שניכם הינה 183 ש"ח. באפשרותכם להוסיף כיסויים נוספים כגון: רפואה אמבולטורית בעלות של 34 ש"ח, טיפולים מחליפי ניתוח בעלות של 16 ש"ח, רפואה אלטרנטיבית בעלות של 35 ש"ח, ביקור רופא הביתה בעלות של 7 ש"ח. סה"כ עלות כל הביטוח הנל – 275 ש"ח. מצ"ב ידיעון המפרט אודות הביטוח וכיסוייו וכן טופס הצטרפות למילוי. 2. ביטוח מחלות קשות "מרפא פלטינה" – עבור סכום פיצוי של 100,000 ש"ח, העלות עבורך הינה 15 ש"ח והעלות עבור נלי הינה 11 ש"ח. פרמיה משתנה שלעת זקנה תעבור את סף 300 שח למבוטח-יקר מאוד 3. מגדל בריאותק מורחב עלות של 160 שח נכון לגילנו היום כולל הרחבות של אמבולטורי מורחב, ביקור רופא 24 שעות, שירותי רפואה משלימה-לעת זקנה פרמיה מעל 300 שח למבוטח ההתלבטות היא נורא קשה לנו, האם כדאי לעשות בפרמיה קבועה ולשלם כל עוד אנחנו צעירים הרבה וכל עוד יכולים ולעת זקנה לשלם פחות כשבאמת יהיה לנו קשה יותר כלכלית האם לקחת מה שהכי זול של הפניקס או העבודה שלי או במגדל וחלילה אם נצטרך לתבוע להשאר עם החברת ביטוח באין ברירה גם אם היא פחות טובה או תיהיה מאוד יקרה לעת זקנה? אשמח לקבל חוות דעת ולגבש לעצמי דעה מנסיון רב שלכם בתחום.
 

דן סלס

New member
אם אתה יכול בחר בפרמיה קבועה

בטווח ארוך זה יותר נכון אך בטווח קצר מעיק יותר בכיס אני בגישה שכדאי לבחור בפוליסה רחבה ככל הניתן בחברה מתמחה בתחום ורצוי בפרמיה קבועה - אבל השוק מושך לפרמיה משתנה. (מה תגיד לבן אדם תשלם היום יותר כדי לשלם בעתיד פחות - זה קשה, כי הוא מסתכל על היום)
 

lusman1

New member
מאותו שיקול גם אני חשבתי אותו דבר

האם יש סיכוי שהמפקח על הביטוח יבטל את זה ואז סתם שילמתי יותר? מכיוון ששמעתי ששאר החברות ביטוח שהגישו בקשה למפקח לפוליסות עם פרמיה קבועה הוא דחה והנושא בבדיקה , זה מה שסוכנת של פניקס אמרה לי. בנוסף האם עדיף את האפגרייד בריאים ומרוויחים או עדיף את הרגיל היקר יותר שלא תלוי בשבן של הקופת חולים?
 

lusman1

New member
בנוסף האם

עדיף את האפגרייד בריאים ומרוויחים או עדיף את הרגיל היקר יותר שלא תלוי בשבן של הקופת חולים? לדעתך , יתרונות וחסרונות
 

דן סלס

New member
לדעתי עדיף הרחבה כי אני לא רוצה להיות תלוי

בקופת חולים בשום דבר.
 

משה999

New member
יש לך את הפוליסה של מגדל, עולמי+

שכוללת ניתוחים השתלות כיסוי לתרופות אמובלטורי ורפואה משלימה.ללא תלות בשבן! עלות חודשית 126 ש"ח לכל אחד, ולאחר הנחה 107 ש"ח לכל אחד (הנחה של 15% לחמש שנים, ולאחר מכן 10% הנחה לכל החיים) פרמיה משתנה עם הגיל.
 

lusman1

New member
תסתכל

לעת זקנה מה תיהיה הפרמיה לך ולבת הזוג ותקבל חום
 

lusman1

New member
תחליף חברת סלולר

אם החשבון טלפון נייד הוא מעל 800 שח לך ולאישתך אז כדי לך לעבור חברה.
 
תשובה

כל ביטוח בריאות שתעשה הוא טוב, עדיף ביטוח לא בפרמיה קבועה , כיוון שביטוחי הבריאות נעשים זולים יותר עם השנים ככול שהרפואה והמדע מתקדמים....כמו כן אם יש לך ביטוח משלים, אז עדיף לעשות ביטוח בלי כפל כיסויים , כלומר ביטוח משלים למשלים של קופות החולים, שבין היתר הוא זול יותר...!
 

lusman1

New member
ומה דעתך על?

1. לגבי הפרמיה הקבועה או המשתנה עד גיל 64 סב״כ הסכום שאתה תשלם לחברת הביטוח באם פרמיה קבועה או משתנה הוא כמעט זהה לחלוטין לפי חישוב פשוט אם אני בן 27 ונכנס היום. ההבדל מתחיל מגיל 65 ומעלה בפרמיות, אם נשארת קבועה הרווחת ואם לא אז תשלם הרבה יותר כמה מאות שקלים יותר. מה דעתך? 2.לגבי האפגרייד הוא זול יותר במידה ויש לך משלים אך השאלה כאן האם הוא כולל פחות כיסויים מכיוון שהוא זול יותר? והאם בעת תביעה אתה לא מטורטר כמו פינגפונג דווקא מתי שאתה הכי הרבה צריך את הביטוח או שזה ממש לא ככה. חלק אומרים לא להיות תלוי בשום פנים ואופן בקופת החולים וחלק אומרים שהפרוצדורה ממש זריזה ולא משחקים איתך. מה דעתך?
 
למעלה