YodaTheOne
New member
בין ההנהלה לעובדים
איך אתם מתנהגים כמנהלים כאשר יש הוראה X מההנהלה, ואתם לא מאמינים בה ולא מעוניינים להעביר אותה לעובדים?
באחד ממקומות העבודה שעבדתי בהם, היתה הנחיה לעבוד בימי שישי על מנת להשלים איזה פרוייקט שעבדנו עליו.
כיוון שאני לא מאמין שהעובדים צריכים לבוא גם בימי שישי כי גם ככה נתנו שעות מעברביום יום, אז גם "לטחון" אותם ביום שישי לא היה מקובל עליי.
מה שעשיתי היה להודיע שזמן המסירה של הפרוייקט מתאחר בעוד יומיים, שזה היה משהו שמנהל הפרוייקט היה מוכן לקבל, וכך נמנענו מהעבודה בשישי.
לא תמיד ניתן לעשות את זה, אבל מעניין מה הייתם עושים אתם כמנהלים.
מה דעתכם?
האם נתקלתם בסיטואציות של קונפליקט בין ה"אני מאמין" שלכם לבין דרישות ההנהלה? במידה וכן, כיצד התמודדתם איתן?
נשמח לקרוא את כ-ו-ל-ם
איך אתם מתנהגים כמנהלים כאשר יש הוראה X מההנהלה, ואתם לא מאמינים בה ולא מעוניינים להעביר אותה לעובדים?
באחד ממקומות העבודה שעבדתי בהם, היתה הנחיה לעבוד בימי שישי על מנת להשלים איזה פרוייקט שעבדנו עליו.
כיוון שאני לא מאמין שהעובדים צריכים לבוא גם בימי שישי כי גם ככה נתנו שעות מעברביום יום, אז גם "לטחון" אותם ביום שישי לא היה מקובל עליי.
מה שעשיתי היה להודיע שזמן המסירה של הפרוייקט מתאחר בעוד יומיים, שזה היה משהו שמנהל הפרוייקט היה מוכן לקבל, וכך נמנענו מהעבודה בשישי.
לא תמיד ניתן לעשות את זה, אבל מעניין מה הייתם עושים אתם כמנהלים.
מה דעתכם?
האם נתקלתם בסיטואציות של קונפליקט בין ה"אני מאמין" שלכם לבין דרישות ההנהלה? במידה וכן, כיצד התמודדתם איתן?
נשמח לקרוא את כ-ו-ל-ם