בין ההנהלה לעובדים

YodaTheOne

New member
בין ההנהלה לעובדים


איך אתם מתנהגים כמנהלים כאשר יש הוראה X מההנהלה, ואתם לא מאמינים בה ולא מעוניינים להעביר אותה לעובדים?

באחד ממקומות העבודה שעבדתי בהם, היתה הנחיה לעבוד בימי שישי על מנת להשלים איזה פרוייקט שעבדנו עליו.
כיוון שאני לא מאמין שהעובדים צריכים לבוא גם בימי שישי כי גם ככה נתנו שעות מעברביום יום, אז גם "לטחון" אותם ביום שישי לא היה מקובל עליי.
מה שעשיתי היה להודיע שזמן המסירה של הפרוייקט מתאחר בעוד יומיים, שזה היה משהו שמנהל הפרוייקט היה מוכן לקבל, וכך נמנענו מהעבודה בשישי.

לא תמיד ניתן לעשות את זה, אבל מעניין מה הייתם עושים אתם כמנהלים.

מה דעתכם?
האם נתקלתם בסיטואציות של קונפליקט בין ה"אני מאמין" שלכם לבין דרישות ההנהלה? במידה וכן, כיצד התמודדתם איתן?

נשמח לקרוא את כ-ו-ל-ם
 
בעיקרון הבוס הגדול הוא הקובע-

אבל מתוקף היותי פולניה עקשנית אם יש משהו שאומרים ואני לא מסכימה-אני מתווכחת ומנסה להתעקש תוך מתן הסבר הגיוני.
לרוב בגלל שיש לי יותר ניסיון מהבוס בתחום- הוא מקבל את דעותיי.
 
באופן אישי אני מאמינה שלשחוק עובד

משיג את המטרה ההפוכה...
אני תמיד אעדיף לצורך העניין שעובד יישאר באמצע שבוע מרצונו מאשר יגיע במוצ"ש בכורח...

למרות שגם את זה עשינו...
באופן כללי עובדות שמנחיתים עלי מלמעלה-תמיד דאגתי להילחם על הפריבליגיות של העובדים שלי והם ידעו את זה.. ותמיד היה ידוע שאני איתם באותה הסירה..
לא משאירה הוראות והולכת..-יצרתי נאמנות בצות שתמיד עוררה השתאות גם בקרב הממונים עלי..

ה"אני מאמין" שלי עושה חשבון פשוט-אני בעבודה בממוצע 9 שעות ביום {לפחות} אני רואה את האנשים האלו יותר מאת המשפחה שלי, חשוב לי ליצור איתם אווירה של נאמנות וסולידריות..

כשהיינו צריכים לסיים הכנות עד יום ראשון-העדפנו כהחלטה צוותית לא להגיע יום שישי ולתת כמה שעות במוצ"ש..{שהפכו להיות עד 2 בלילה ויום ראשון התחלנו ב10 בבוקר}..
אבל בגלל שתמיד אני שם איתם אז לא יוצא יותר מדי מצבים של מרמור..

גם החלטות לא נעימות צריך לקבל...{לא לאשר חופשים לדוגמא..}
אבל אני משתדלת להעביר אותן בצורה נעימה תוך הבהרה וידיעה של העובד שבאמת ניסיתי לבוא לקראתו..

כל עוד יש קשר צוותי טוב-הנעת עובדים הופכת קלה יותר. הם רוצים שהפרוייקט יצליח בשביל הערך העצמי שלהם ושל הצוות...
 
למעלה