עדיין בענייני מכונות כביסה.
מלשכתו של חקי "נמסרה" התגובה הבאה להודעתי הקודמת: בסדר הפעולות שהוזכרו חל שיבוש קל. להלן הסדר הנכון.
לינצ'בסקי - ייבוש
חקי - הפשרה
צפריר - סחיטה במהירות גבוהה.
עדיין בענייני מכונות כביסה.
מלשכתו של חקי "נמסרה" התגובה הבאה להודעתי הקודמת: בסדר הפעולות שהוזכרו חל שיבוש קל. להלן הסדר הנכון.
לינצ'בסקי - ייבוש
חקי - הפשרה
צפריר - סחיטה במהירות גבוהה.
על הקרוניתבין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
מה המבין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
אתה יכול להביא את החבר'ה האלהמה המ? על צבים ומסוטים.
ומה הקשר בין צב לענייני מסילה? ובכן, בזמן שהייתי בחוץ עם המסילאים, אני מנסה לברר באילו בעיות הם נתקלים בעבודתם. החברד'ה מספרים לי שהקו לירושלים קשה מאוד לעבודה בגלל סביבתו הטבעית. "כבר קרה לנו לא אחת שנדרשנו לשחרר מסוט שנתקע בגלל צב או בעל חיים אחר שנתקע בין הפסים ולא אִפשר את תנועת המסוט". אני מסתכל על הבחור, אבל הוא מדבר בשיא הרצינות בעניין הצב ומוסיף שגם שלג שמצטבר בין החלק הנע של המסוט לפס עלול לתקוע את המסוט. בגל הראשון של השלג הופעלו המסילאים ע"מ לשחרר את המסוטים משלג שהצטבר בהם.
בסיטיפס צריך קורס מזורז במוטיבציהאתה יכול להביא את החבר'ה האלה
שיעבירו קורס מזורז לעמיתיהם בסיטיפס, בבקשה?
בכל זאת אירע שימוטבין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
964בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
"אני והחבר'ה".בין השלגים - תמונות מבתיר
ערב חמים לששת קוראיי הנאמנים.
אני די בטוח ששבעתם די מצפייה בתמונות הסערה ולכן אבקש להציג בפניכם עוד קצת תמונות מאותה הסערה. נו טוב, לא בדיוק סערה, אלא קדם סערה; יום ו', בין השלגים. סחבקכם נלווה לצוות מסילאים ע"מ לצלם את עבודתם בשלג. התכנית הייתה להגיע ברכב 4X4 לתחנה בבר גיורא ולתעד בה את עבודת המסוטים של הצוות. אז 4X4 לה הגיע ואולי טוב שכך, אבל רכבת בת חמישה מערכים הגיעה לבית שמש ומשם אספה אותי יחד עם המוני נוסעים אל השלג. כשהגעתי לבר גיורא התברר כי חלק מצוות המסילאים סיים את עבודתו שם, עלה אף הוא לרכבת והמשיך לכיוון בתיר, שם המתין יתר הצוות עם קרונית 964. גם בבתיר לא היה יותר מדי אקשן, אבל המתנה ארוכה וכוננות לכל אירוע שלא יגיע - היו גם היו. הפעם האחרונה שכף רגלי דרכה על המסילה בבתיר הייתה בעת העבודות לשדרוג הקו, אי-שם בשנת 2003. טוב, אז יש לי הזדמנות טובה להיזכר בתקופה בה פעלתי בשליחותו של פרופ' מלינג ותיעדתי עבור "חדשות הרכבת", שאין שני לו, את העבודות להחייאתו של הקו העותומאני.
בתמונה: בתחנת המוצא.
ושמות השחקנים שגילמו את רביעיית המסילאים שלך:"אני והחבר'ה".
היה פעם סרט כזה. אגב, סרט לגמרי לא רע וגם שם הייתה רביעיית בנים שעברה איזשהו אירוע מפחיד עם הרכבת. בתמונה: רביעיית המסילאים. יוסי, ולדימיר, שי ודני. חנן הנהג נותר בקרונית. אח"כ אשמע ממנו על העבודה היומיומית בשעות בלתי שגרתיות, על הפחד התמידי מדריסת מתאבדים. לא פשוט.
בוודאי שזה הסרט. ביים אותו "ראש כרוב", החתןושמות השחקנים שגילמו את רביעיית המסילאים שלך:
ויל ויטון, קורי פלדמן, ריבר פיניקס וקיפר סת'רלנד. תבחר מי זה מי...
הנה קישור למאמר על הסרט, שבעצמו מבוסס על נובלה של סטיבן קינג:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stand_by_Me_(film)
אני מניח שהכוונה שלך לסרט הזה - עם התרגומים ה"מוצלחים" של שמות הסרטים לעברית, לך תדע...
נדמה לי שהסרט הזה נחשב קאלט בארה"ב...בוודאי שזה הסרט. ביים אותו "ראש כרוב", החתן
של ארצ'י באנקר בסדרה "הכול נשאר במשפחה". אכן, משפחה טובה וגם שיר הנושא של הסרט חביב עליי.
אף פעם לא היה קאלטנדמה לי שהסרט הזה נחשב קאלט בארה"ב...
טוב, זה כבר מעבר לקאלט אם כי כל סרטאף פעם לא היה קאלט
נכנס ישר לקטגוריית instant classic. בין היתר בגלל הקרדיט האוטומטי שניתן לכל מה שמבוסס על ספר של סטיבן קינג, אבל גם בקבוצת הסרטים הזו הוא בולט לחיוב בזכות עצמו.
כך גם 3 הסרטים האחרים של ריינר משנות השמונים, "ספיינל טפ", the princess bride, ו"כשהארי פגש את סאלי".
לצערי הוא איבד את דרכו בשנות ה-90.
הסרט princess bride החל באמת כקאלטטוב, זה כבר מעבר לקאלט אם כי כל סרט
שיש אחריו קהל נוהרים, גדול ככל שיהיה, הוא בשבילי "קאלט", גם אם קאלט אמור להיות קבוצת מיעוט איזוטרית של מעריצים.
את הביג לבובסקי ראיתי בלייזר דיסק שכורהסרט princess bride החל באמת כקאלט
ורק כעבור 10-15 שנה הפך לקונסנזוס.
לאחרונה ציינו 25 שנה לצאתו ובילי קריסטל כינה אותו "הסרט המושלם".
גם ספיינל טאפ היה קאלט במשך הרבה שנים.
בשני המקרים היו אלה חברות הכבלים בארה"ב שהפכו את הסרטים למיינסטרים בזכות שידורים חוזרים תכופים.
לעומת זאת stand by me ו"כשהארי פגש את סאלי" פגעו בול במטרה מייד עם צאתם.
אגב אם אתה רוצה דוגמא עדכנית יותר של סרט קאלט שעשה דרכו ללב הקונסנזוס (והתהליך עדיין נמשך) - "ביג לבובסקי" הוא המייצג האולטימטיבי של התהליך.
כשראיתי אותו עם גיסי ב-98' בארה"ב באולם חצי ריק, הוא הפטיר "סרט מטופש". היום הוא חושב שזה סרט גאוני. מה ש-15 שנה יכולות לעשות...
הוא בנו (בחיים) של הקומיקאי המפורסם קרל ריינרבוודאי שזה הסרט. ביים אותו "ראש כרוב", החתן
של ארצ'י באנקר בסדרה "הכול נשאר במשפחה". אכן, משפחה טובה וגם שיר הנושא של הסרט חביב עליי.
הוא בנו (בחיים) של הקומיקאי המפורסם קרל ריינר
אבל הצליח כבמאי הרבה יותר מאביו.
אגב בועז, השיר נכתב ע"י הפזמונאים היהודים ליבר וסטולר, מלכי "טין פן אלי", בית החרושת הניו יורקי ללהיטים בשנות ה-50 וה-60. הם כתבו לאלביס את hound dog בין היתר.
ושמות השחקנים שגילמו את רביעיית המסילאים שלך:
ויל ויטון, קורי פלדמן, ריבר פיניקס וקיפר סת'רלנד. תבחר מי זה מי...
הנה קישור למאמר על הסרט, שבעצמו מבוסס על נובלה של סטיבן קינג:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stand_by_Me_(film)
אני מניח שהכוונה שלך לסרט הזה - עם התרגומים ה"מוצלחים" של שמות הסרטים לעברית, לך תדע...
אה נכון... אופס! מזל שאתה כאן כדי להחזירניאלן, אני מתפלא עליך!
קיפר סת'רלנד? אחד מהרביעיה?! לא לא ושוב לא!
סת'רלנד (הבן של) גילם את האוייב של הרביעיה - מנהיג חבורת הערסים ה"גדולים" שרוצים להגיע אל הגופה לפני רביעיית ה"קטנים".
את הרביעיה גילמו אכן וויל וויטון (לימים כוכב "מסע בן כוכבים: הדור הבא" וכיום בתפקיד עצמו ב"תיאוריית המפץ הגדול"), קורי פלדמן (חצי מצמד הכלומניקים פלדמן והיים, ואחרי שהיים מת צעיר - סתם כלומניק), ריבר פיניקס האגדי (מת בגיל 23), וג'רי אוקונל (אח"כ שחקן מטופש בקומדיות מטופשות וכוכב הסדרה "גולשים בזמן").
מדובר באחד הסרטים הגדולים של שנות ה-80 ואחד הסרטים הגדולים בכלל שנעשו על גיל ההתבגרות. סרט חד פעמי. וכן, יש בו סצנת רכבת בלתי נשכחת...
ברור שלא - בשביל זה יש פורום תח"צ!אה נכון... אופס! מזל שאתה כאן כדי להחזירני
לדרך הישרה.
אבל נו באמת, ג'רי אוקונל - היה בכלל סיכוי שאזכור אותו?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.