לא מסכים בקשר לקיטש.
קיטש זה לא דבר רע בהכרח. הבעיה העיקרית של הקיטש, היא שהוא נמאס בקלות(מעצם היותו קיטשי). אבל אם היא באה במידה, ועשויה נכון, אין שום בעיה עם קיטשיות (ולדוגמה הבי ג'יז). ושני השירים האלו, גם אם הם קיטשיים, הם שירים טובים, כי לא מדובר בקיטשיות מעצבת ומוגזמת, אלא קיטשיות איכותית. ובקשר לרוג'ר. אני לא ממוקירי רוג'ר. לדעתי הוא היה לא יותר מסביר משום בחינה: לא כמתופף, לא כותוב ןמלחין, ולא כזמר. אבל לדעתי אתה מחמיר איתו. אני בהחלט חושב שהוא היה מדע לחסרונות שלו. הוא אף פעם לא ניסה לכתוב שיר ברמה של מארץ' אוב דה בלאק קווין, כי הוא ידע (ככה נראה לי) שזה פשוט לא ילך לא, וזה ישמע מגוחך, כי פשוט אין לו את הכישרון לזה. מצד שני, ז חיובי שנתנו לו להתבטא, כי הוא כן תרם, וזה נראה לי עדיף מאשר שפרדי ובראיין ישלטו בכל היצירה, ו"ישתיקו" את האחרים (ע"ע ג'ורג' האריסון, למרות שלדעתי שעצם ההשוואה של הביטלס לקווין היא עלבון לקווין).