סוף סוף עברת לתיאור של מעשים שבעקבותיהם באה ידיעה.
זאת הטענה המרכזית שלי,
המעשה שאדם עושה , מביא לעולמו הפנימי ידיעה, או ידיעות פלאיות.
לידיעות האלה האדם מסוגל לתת שמות.
ואף על כן, עוד לא התקבלה תשובה לשאלה:
צירוף האותיות...ב י נ ה ...זה שם של מה ?
אולי ...מבין....זה יודע לעשות ?
אתה מבין ? אולי זה.............אתה יודע לעשות ?
אם תאמר שהכלב שלך מבין....
כלומר הוא יודע לעשות מה שאתה מצפה ממנו לעשות.
אני מתלבט בבחירת התשובות לשאלות...שם של מה ?
אבל בכלל לא מתלבט בפסילת השיטה המחליפה צירוף אותיות כמו ב י נ ה
בצירוף אותיות אחר כמו ח כ מ ה , או ת ב ו נ ה , או ש כ ל ......
בשיטה זו לא מושגת ידיעה.
בלי להרגיש אמצת את הכלל.....עשית - ידעת.
כל הכבוד.
א.עצבר
זאת הטענה המרכזית שלי,
המעשה שאדם עושה , מביא לעולמו הפנימי ידיעה, או ידיעות פלאיות.
לידיעות האלה האדם מסוגל לתת שמות.
ואף על כן, עוד לא התקבלה תשובה לשאלה:
צירוף האותיות...ב י נ ה ...זה שם של מה ?
אולי ...מבין....זה יודע לעשות ?
אתה מבין ? אולי זה.............אתה יודע לעשות ?
אם תאמר שהכלב שלך מבין....
כלומר הוא יודע לעשות מה שאתה מצפה ממנו לעשות.
אני מתלבט בבחירת התשובות לשאלות...שם של מה ?
אבל בכלל לא מתלבט בפסילת השיטה המחליפה צירוף אותיות כמו ב י נ ה
בצירוף אותיות אחר כמו ח כ מ ה , או ת ב ו נ ה , או ש כ ל ......
בשיטה זו לא מושגת ידיעה.
בלי להרגיש אמצת את הכלל.....עשית - ידעת.
כל הכבוד.
א.עצבר