ביקורת קשה ונוקבת על חזרת מצב האומה

ליאור144

New member
ביקורת קשה ונוקבת על חזרת מצב האומה ../images/Emo10.gif../images/Emo201.gif

קראתי את הכתבה והיא לא קלה לקריאה הכתב נכנס חזק מאוד בשליין ורק לקראת הסוף זרק משהו נחמד בקטנה .הקישור למטה כנסו:
 

S™eX

New member
הכתב אומנם הגזים אבל אני מסכימה עם כמה

נקודות שהוא העלה. השימוש בסלבז למשל,מיותר ומעיד על חוסר ביטחון. שליין,גורי ואורנה הם קומיקאים מוכשרים שמסוגלים להחזיק את התוכנית בעצמם, הם לא צריכים להיעזר במפורסמים שבכלל לא מתאימים לתוכנית. מבחינתי,שיביאו רק פוליטקאי ופאנליסט נוסף(רצוי שיהיה קומיקאי או סאטיריקן) וזהו. אם הצופים חושבים שהתוכנית מתנשאת ונורא קשה להם להבין את הבדיחות, אז אולי באמת,עדיף שישדרו את התוכנית בשעות מאוחרות יותר ולא בפריים טיים,לפחות עד שהתוכנית תצבור קהל מעריצים(כמו שהיה עם מ"מ). בקשר לחוסר הנינוחות של הפאנל,לא הרגשתי את זה, (מה נסגר עם הכתבים? כל אחד חושב שהוא פסיכולוג).
 

OOOO0

New member
אנשים תמיד יתפסו משליין מתנשא

יש לו תדמית כזו. מה זה יעזור אם יזיזו את התוכנית לשעות מאוחרות יותר? להיפך, זה רק יפגע ברייטינג. אני מניחה שהמפורסמים זה כדי לגוון, גם ב"משחק מכור" הם היו משתפים כל מיני סלבס. זה שלא כל הסלבס מתאימים זה נכון, אבל הרעיון עצמו דווקא נחמד לדעתי.
 

S™eX

New member
הזזה של התוכנית לשעה מאוחרת יותר

תוריד מהם את הלחץ כי מ"לייט נייט" לא מצפים ל-30% רייטיניג והם לא יצטרכו ליישר קו עם כל הצופים שלא מתחברים לתכנים של התוכנית. וכך,הצופים שסולדים מהתוכנית מכיוון שלטענתם היא "מתנשאת ומצריכה יותר מידי מחשבה" ,לא "יצטרכו" (לא מבינה מה הבעיה שלהם לכבות את הטלוויזיה)לצפות בתוכנית(שישימו "צחוק מעבודה" או משהו יותר עממי), אנחנו נמשיך להנות מהתוכנית רק בלי כל הסלבס,וכולם יהיו מרוצים.
 

OOOO0

New member
אה, את מתכוונת מבחינת התכנים

אני דווקא לא רואה את זה כיישור קו אלא כמשהו שהם באמת אוהבים לעשות. הם דווקא טוענים שהם מרוצים מהרייטינג ולא מצפים ליותר. הם מאמינים שהמצב ישתפר בהמשך, כמו שהיה עם "משחק מכור". מקווה באמת שזה יהיה ככה. אבל הרעיון שלך טוב, רק הרייטינג כמו שאמרתי זה חיסרון במקרה כזה, ורייטינג נמוך בערוצים המסחריים פירושו הורדת התוכנית, גם אם במשבצת לייט נייט לא מצפים להרבה. אל תשכחי ששליין כבר היה במצב הזה וזה לא נגמר טוב.
 

S™eX

New member
אממ

כוונתי הייתה,שאם התוכנית התוכנית תישאר בשעה הזו,כדי להעלות את הרייטינג הם יצטרכו או ידרשו(בגלל המצב של "רשת") ליישר קו עם הצופים או להסתכן בכך שיורדו את התוכנית. אם התוכנית תשודר בשעה מאוחרת אז הרייטינג יתאים לתוכנית "לייט נייט" ולא יורידו לנו אותה. מצד שני,יכול שמה התוכנית באמת צריכה זה זמן,השאלה היא עם יש(אני לא יודעת עד כמה המצב ב"רשת" רע). אני זוכרת מה קרה עם שליין אבל רייטינג נמוך ב"פריים טיים" זה אפילו יותר גרוע. עם כל הדיבורים על רייטינג שכחתי לשאול,מה היה הריטינג של התוכנית האחרונה?
 

OOOO0

New member
זהו, שהם באמת מרוצים מהרייטינג ולא מצפים

ליותר. הם באמת מאמינים שהמצב ישתפר עם הזמן, כמו עם "משחק מכור". לכן אני לא חושבת שיהיה צורך או רצון ליישר קו עם הצופים. זה גם כלכך לא מתאים לשליין ליישר קו. הרייטינג היה 15.6%, חל שיפור קל מהתוכנית האחרונה. מקווה שיצליחו לשמור את זה ושזה לא היה חד פעמי בגלל הפגרה באמצע שגרמה לאנשים להתגעגע.
 
למעלה