ביקור ראשון ב-Moon (פינסקר): האוכל טעים, השירות טעון שיפור

החתולית

New member
היה הייפ על יומנגוס כשהיו טובים

ואז הפסיקו להיות טובים (לטעמי), גדלו, הפכו לרשת, ו... נגמר ההייפ.
 

prizman

New member
אם להודות על האמת, מעולם הם לא נשמעו לי טובים.

רוב החיבורים שם היו מופרכים.
המבורגר הוא המבורגר. ישנן גם תוספות מקובלות.
כל השאר הוא גימיק שפונה לקהל מסויים ומרתיע אותי.
 
נשמע מופרך אולי, אבל בעבר הפתיע במבחן המציאות

ההמבורגר הפיני למשל נשמע מוזר, אבל הטעמים השתלבו נהדר במפתיע והוא היה הפייבוריט שלי. גם האיטלקי היה מוצלח, למרות שבעיניי התיבול שלו לא היה מודגש מספיק. הצ'יפס היה תמיד לא משהו...
אבל הרמה ירדה עם הזמן משמעותית, בנוסף לכך שההצלחה בשלב כלשהו הפכה את התור לבלתי נסבל (במיוחד כשהמקום לא נוהל באופן יעיל), ולכן הפסקנו ללכת לפני כמה שנים. במחיר כזה, וכשהדגש שלכם הוא על להיות מומחים בהמבורגרים, אי אפשר לחפף, או לפספס בדרגות צליה.
 

prizman

New member
לא ממש התעמקתי בניסוח השמות

כמו מה הפך את ההמבורגר הפיני לפיני.
המבורגר הוא לא מאכל פיני מקובל, מה לעשות.
זו דוגמא לגימיק.
לא נשמע לי גם בזמנו שהם היו מומחים בהמבורגרים,רק שחיפו על זה. טוב לחובבים,
לא למי שיודע מה הוא מה.
לא מספיק טוב כדי לגרום לי ללכת לשם.
הלכתי למקומות גרועים יותר בחיי אבל זה לא היה בגלל האוכל אלא למרות האוכל.
 
כמובן שאין בו שום דבר שקשור לפינלנד

אבל בעבר, ואני מתכוונת לתקופה שיומנגוס היה בראשיתו, זה היה טעים מאוד - בין אם קוראים לזה המבורגר פיני, מקסיקני או חד קרן. כבר כמה שנים טובות שהם לא, ולכן לא הלכתי לשם.
 

החתולית

New member
אם לא דיברת על השירשור השבועי

אני לא עושה יחסי ציבור לשום מסעדה, וכל נסיון לרמוז לכך הוא מכוער ומיותר.
&nbsp
אני ממליצה על מקומות בהם נהניתי או מקומות עליהם קיבלתי המלצות ממי שאני סומכת עליהן/ם (ואז מציינת זאת במפורש).
&nbsp
 

prizman

New member
אולי רצוי שתפרשי במי כן מדובר

אם מדובר במישהו מהפורום.
בבדיקה שלי גם במנוע החיפוש הייחודי של הפורום, גם בחיפוש הכללי של תפוז
וגם בחיפוש יותר כללי בגוגל לא עלה דבר כזה שקשור ליחס"צ בפורום בהקשר זה.
פופוליזם הוא נושא שונה שהזכרתי כבר בהקשר של יומנגוס, המרחק בינו ובין יחס"צ גדול מאוד.
 
יחסי ציבור בעיני זה לא בהכרח דיווחים או מספר דיווחים על מקום

מסוים. יחסי ציבור זה גם המלצות חוזרות ונשנות על מקום מסוים ואת זה לא תמצא בשום מנוע. לכן, שלושת הדיווחים של חתולית הם לא הבעיה מבחינתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל לא בישלו את האורז "במיוחד" בשבילי, הם מחזיקים אותו קבוע

כי זה חומר גלם שהם עובדים איתו. אין "מאמץ" מיוחד בבישול אורז מלא, רק קצת יותר זמן בישול. זכותם לגבות יותר, כאמור, אבל יש משהו קטנוני בעיניי בתוספת של שקל, ויש משהו מקומם בכך שהם לא טורחים לציין אותה. אני לא אוהבת הפתעות בחשבון (פעוטות ככל שיהיו). אני מניחה שתחושת הקטנוניות התעצמה כי הם לא רק שכחו לציין את התוספת, הם גם שכחו להוציא את המנה, שכחו להוריד אותה מהחשבון (אף אחד לא טרח לבדוק אותו לפני שהגישו לנו אותו, והם כבר ידעו שהם פישלו), הם לא טרחו להתייחס לכך שאמרתי שלא נאמר לי...
 
למעלה