בלוגר, רוצה סיבוב? הזמנה רשמית

בלוגר, רוצה סיבוב? הזמנה רשמית

ה-Blog Tour הוא נסיעת בכורה שכל כולה בלוגרים - ואתם מוזמנים להשתתף. בקרוב תגיע לישראל ה-308 החדשה של פג'ו. את הרכב יקבלו שבעה בלוגרים, שיעבירו אותה מאחד לשני - החל בצפון הרחוק ועד אילת שטופת השמש. כל בלוגר יקבל את הרכב ליומיים, לסיבוב במקומות החביבים עליו ויכתוב על הסיבוב בבלוג שלו. כעבור יומיים, הרכב יועבר לבלוגר הבא. רוצים לקבל את הפג'ו ליומיים? מלאו את הטופס באתר, ספרו לנו על עצמכם ואולי ההגה יעבור לידיים שלכם.
 
אהלן נץ

כל אחד מהבלוגרים שייבחר יכתוב על החוויה האישית שלו בבלוג שלו. אנחנו מקימים אגרגטור תכנים שירכז טקסטים שלנו ושל הבלוגרים.
 

markk5

New member
ומה עם תשלום לבלוגרים?

במסע פרסום בו משלמים כסף לאנשים בשביל לשלוח הודעות בפורום (ולקדם בHIT) האם זה לא הגיוני לפחות להציע תשלום סמלי לבלוגרים שיבחרו? (אמרו לי שאם כבר טרחתי וכתבתי זה המקום להפנות לקיטור שלי על הנושא)
 
שלום מרק

אני מקווה שברור שאני אחד מצוות הקמפיין ולכן לא שילמנו לאף גולש לשלוח הודעות בפורום או לקדם בהיט. אני העלתי את ההודעה כאן וגם המלצתי על עצמי בהיט. אין בזה בושה. מעבר לעובדה שהבלוגרים המשתתפים במסע מקבלים את הרכב לפני כולם בארץ למשך יומיים. כלומר, הם יהיו היחידים בישראל שינהגו ברכב בפרק הזמן הנתון, הדלק מכוסה על ידינו והבלוגר לא מוציא מכיסו אף שקל אחד. בסופו של יום, הבלוגר משתתף במסע שהוא חוויה של פעם בחיים והראשון מסוגו בארץ. אני מבין שקשה לך לקבל את הצ'ופרים והבונוסים והחוויה כתחליף לכסף. זו זכותך. נסכים שלא להסכים. מבחינתנו העיקר הוא המסע, החוויה והכי חשוב - לראות בלוגרים מחייכים וכותבים פוסטים.
 

markk5

New member
בולשיט

איזו כמות מדהימה של בולשיט 1. אם "העיקר הוא המסע" למה אתה לא עובד בחינם? אני בטוח שמקום העבודה שלך ישמח להעסיק אותך בחינם. 2. נניח שפרסום ההודעות בפורום והקידום בHIT העסיקו אותך למשך שעה ואתה מקבל 100 שקל לשעה, למה לבלוגר שיקח לו לפחות שעה לכתוב את הפוסט שבסך הכל יפרסם את המוצר שלכם לא מגיע אותו שכר? 3. הם לא מקבלים את הרכב לפני כולם, כי הם לא מקבלים אותו - הם בסך הכל עושים עליו סיבוב. מילא עם היה מדובר פה בפורשה, למבורגיני (במיוחד אם הוא היה מגיע עם בלונדינית חטובה) או כל אוטו אחר שהסיכוי לנהוג במשך החיים על אוטו כזה הוא קלוש, אבל בסך הכל מדובר במשפחתית מסכנה. מה בדיוק הביג דיל לנהוג על משפחתית לפני כולם? 4. בתגובות לפוסט של שגיא חמץ הוזכר מסע פרסום דומה של פורד בארצות הברית. ההבדל הקטן שלפי מה שאני הבנתי שם קיבלו את הרכב לשבועיים ולא ליומיים, ככה שהיה אפשר גם באמת להנות ממנו. ואולי אני טועה ויש אנשים שהעמידה בפקקים של חיפה ירושלים ותל אביב ב308 תחשב בעיניהם כהנאה.
 

דנטל

New member
מה הקטע להיות תמע (או איך שכותבים את זה)?

מישהו מכריח מישהו? יש להם, ככל הנראה, מספיק קופצים על הענין כמו שהוא, כך שאין שום סיבה שהם ירגישו צורך לשלם.
 
למעלה