במה מתבטא המהפך של הבנות?

קרקלה

New member
פורמט התכנית או שידור התכנית?

ספציפית איתך, מצאת זוגיות בתכנית, שזה אכן דבר שמעלה את הבטחון מאוד. אבל אם תצליח להתעלם מהמשתנה הזה, האם לדעתך משימות הגבריות האוויליות בתכנית הם שעשו את הבוסט לבטחון העצמי, או שידור התכנית עם כל מה שבא איתו (פרסום, תשומת לב, פופולריות)?
לצורך הענין, אם ערוץ 10 היה נסגר מעט אחרי צילום התכנית והיא היתה נגנזת (ושוב, כשאתה מתעלם ממרכיב הזוגיות), האם הבטחון העצמי היה משתפר לאורך זמן?
 

NosferatuHelge

New member
זאת שאלה ממש מסובכת.

התשובה היא מאוד אינדיוידואלית.- זה תלוי בראש ובראשונה במשתתפים עצמם. באופן חד משמעי לחוויה שעוברים שם יש השפעה על ה-character, בלי שום קשר לשידור.

יש לי כמה דוגמאות בנושא, אבל אני אמנע מהלביא אותם כרגע כי זה סוג של ספויילר.

מצד שני, עצם העובדה שזו תוכנית ריאליטי פופולארית (והמודעות של המתמודדים לעובדה זו) היא חלק מהדחיפה לשינוי שדיברתי עליה. גם זה צריך לקחת בחשבון.

זה לא רק "למרות שהרגשת לא נוח, הצלחת לעשות מה שעשית (או לפחות ניסית) מול עיניהם של החברים שלך" אלא גם הידיעה שאתה מסוגל לעשות דברים במודע שזה יופיע בטלויזיה בתוכנית עם רייטינג גבוהה זה מינוף אדיר לביטחון העצמי.
 

קרקלה

New member
אהבתי את התשובה

 

Light18m

New member
אלה שני שלבים

גם הצילומים והמשימות שעוברים זה מצב קיצוני שלדעתי עושה לביטחון העצמי בערך מה ששנתיים בחיים הרגילים היו עושים.
הפרסום זהו שלב נוסף וכנראה שחוויה גדולה וחזקה עוד יותר
 

HouseAtreides

New member
ובנוסף, לדעתי המצוקה של חלק מהחנונים

נובעת מהמודעות העצמית המוגברת שלהם. כרגע הם מתוסכלים בגלל הפער בין ההתנהגות שלהם לבין מה שמצופה מהם, אך גם אם הם היו מצליחים לדבוק בכללי המגדר המצופים מהם, הם עדיין לא היו מרגישים שהגיעו לפסגת האושר (בניגוד לאנשים אחרים, פחות מודעים, שיכולים להימצא במקום הזה ולהאמין שהכל איתם סבבה).
 
למעלה