במיוחד בשביל הגולש PorFavor1

הוא דמיין

דמות כלשהיא כנראה והתאכזב לאור התיאור,אצלם אין בעיה לנפנף מה שלא מתאים כשמתחתנים !
 

Bs Bane

New member
אסור לראות לפני החתונה. מותר להתגרש.

איזה זרם דת מעניין.
 

PorFavor1

New member
איך זה קשור אליי ?

פותחת השרשור משבוע שעבר, זו שנבגדה ע"י בעלה, היא היוזמת לגירושין.
היא שמרה על מידה רבה של ערפול, כדי לטשטש את התרומה שלה למצבה הנוכחי.
זכותך לפרש את דבריה כרצונך, אבל מבחינה עובדתית , נראית לי שאת טועה.
 

dori78

New member
במרבית הפוסטים שלך

אתה מתעקש שהנשים הן עם מפלצתי, ששם תאריך תפוגה על קשרים עוד לפני שהחלו,
כל זאת בסודי סודות כדי להרוס לגבר את החיים בזמן שיתאים להן.

בלי קשר לגולשים אחרים בפורום. זה לא הנושא.
 

PorFavor1

New member
לא לפני שהחלו

אלא בזמן בתחילת הקשר.
ואם הן עצמן לא תמיד סגורות על זה, בסופו של דבר זה יוצא החוצה בנחישות, בכוחניות.
 

PorFavor1

New member
מותר לי להעלות תיאוריות לגבי הלב הנשי

לכל אחד יש את העניינים שיושבים לו בראש ומטרידים אותו.

אני לא בעניין של שנאת נשים, או קיפוח נשים ולא קידום נשים.
אני חושב שנשים שהן כביכול "אוהבות" את הגבר- חשות אליו רגשות שונים מכפי שבן הזוג חש אליהן.
זה בוודאי רגש מיני, אבל רגש שונה, אנוכי יותר, תועלתי יותר, מפונק יותר, ילדותי יותר, וגם לא ממש יציב.
תאריך התפוגה, או מועד התפוגה - כן, אני חושב כך, יש איזה אומדן, איזה שיערוך לתפוגה.
לאמר את זה אחרת- הגבר עבורן, הוא אובייקט. יתכן שהוא אובייקט מוערך כמו אובייקיטים רבים אחרים שגם הם מוערכים כחפץ בעל ערך.

לנשים מותר לכתוב בפורומים "כל הגברים אותו דבר, כל הגברים זבל", אבל לגברים אסור לכתוב דבר דומה.
אני גם לא חושב שנשים הן מפלצות שזוממות "רע", או "להזיק בזדון".
הן פשוט זורמות עם הרגשות שלהן, רגשות שהן לחלוטין מחוץ לתחום שליטתן.

גם גברים זורמים עם כל מיני רגשות, מחשבות, ודעות, שהן לא באמת בתחום שליטתם ( של עצמם ).
מכל מקום- זה שונה. כך לפחות נדמה לי. שקיימים הבדלים מהותיים.
 

PorFavor1

New member
חווה, אהבה את אדם הראשון ?

האם אדם הראשון, התאהב בחווה, האישה הראשונה שנבראה מצלעו ?
שניהם היו תקועים אחד עם השני, אלף שנה בקירוב....
תארי לך שהיא הייתה אומרת לו "שמע, זה לא זה...".
אבל בשום מקום שם, לא דובר על אהבה...

הגבר הראשון בתנ"ך שנאמר לגביו ברור שהוא אהב בחורה אחרת, הוא יצחק. יצחק אבינו, שאהב את רבקה.
האישה הראשונה שנאמר לגביה ברור שאהבה גבר- מיכל שאהבה את דוד (?) אני לא סגור על זה....

ובכל זאת האנושות צברה מאות קשרי נישואים שהם לא היו רומנים גדולים... לא אהבות גדולות...
 

PorFavor1

New member
ייחום- חרמנות -

כשאדם הראשון אכל מפרי עץ הדעת, הוא התייחם.
עד לאותו רגע- הוא ראה את אשתו ערומה לגמרי- ולא חרמן בכלל.... לחלוטין לא... הוא לא היה מאוהב....
הוא לא היה אידיוט... הוא היה אחר.
מרגע שהוא אכל את מה שאכל, הוא אכל אותה.
נהיה חרמן, נהיה מיוחם. אבל בשום מקום לא נאמר לו שהוא תלוי באישתו.... זה לא.
אבל נאמר לו שהוא יצטרך לעבוד כדי לאכול משהו. ארוחות חינם.. זה סיפור שהוא צריך לשכוח ממנו.


לגבי חווה- מרגע שאכלה מפרי עץ הדעת, היא הבינה שהיא ערומה, וקיבלה את אדם הראשון. היא נתנה לו...
נאמר לה "לאישך תשוקתך".
לא נאמר לה - לאישך אהבתך.... לא.

תשוקה...
וזה בדיוק מה שזה. תשוקה. לאישה יש תשוקה מינית כלפי הגבר. ( בדר"כ ).
לחווה לא נאמר שהיא צריכה להזיע בשביל לאכול...
אהבה ?
תלוי את מי שואלים.
אם שואלים את האישה של ימינו, צריך קצת ללחוץ עליה, ואז היא אומרת "בטח, בטח".
אבל זה לא בדיוק אהבה, וזה בטח לא "זה".

אין בכלל "זה".
 
אהממ

בנוגע ליצחק ורבקה - על איזו בחורה אחרת את מדבר?
יכול להיות שאתה מדבר על יעקב שהשיאו אותו ללאה אך אהב את רחל??
&nbsp
 

PorFavor1

New member
דיברתי על הגבר הראשון שאהב אישה

הראשון שצוין לגביו באופן מפורש שאהב אישה ( יצחק ).
יתכן שהיו עוד לפניו שאהבו אישה... רק שזה לא נאמר ברור.
וזה לא קשור לשום אישה אחרת.
 
אז תקרא

שוב מה כתבת ואז תגיד לי אם אני על חומר טוב.
&nbsp
אתה כתבת ״שאהב בחורה אחרת״.
שום אחרת.
רק את רבקה.
 

PorFavor1

New member
אז אני אתקן, גב' ביזיון, ברשותך....

הראשון שנאמר עליו בכלל שאהב אישה כלשהי, הוא יצחק אבינו.
הראשונה שנאמר עליה בכלל שאהבה גבר כלשהו, היא מיכל בת שאול (?) אבל אני לא סגור על זה.
 

dori78

New member
לסופר המקראי יש אינטרס.

חלק מהדיווח על יחסים, האם היתה או לא היתה אהבה - קשור לאינטרס של הסופר.
אם כבר התעכבת על רבקה - כתוב עליה שהיא היתה יפה, מה שלא נאמר על אף אחת לפניה:
"והנערה, טובת מראה מאוד--בתולה, ואיש לא ידעה". למה הדגש על בתולה ואיש לא ידעה? נראה לי שעדיף לא לפתוח את זה פה...
עוד כתוב עליה שכשיצחק בא לבקש את ידה מאביה, אביה העדיף לתת לה להחליט:
"ויאמרו, נקרא לנערה, ונשאלה, את-פיה. ויקראו לרבקה ויאמרו אליה, התלכי עם-האיש הזה; ותאמר, אלך."
למה לא החליט אביה עבורה?
כי הסופר המקראי רוצה לעשות הקדמה, לסיפור בו היא מנהלת את ענייני הבכורה בהמשך.
 

PorFavor1

New member
יתכן... לא יודע

זה רק שיש לי מן חשד שאותו "זה" שהבחורות מדברות עליו לפעמים, לא היה ולא נברא ולא נולד ואיננו קיים במציאות בכלל.
היה עדיף שהן תאמרנה- "אני לא נמשכת אליך, ולא אוהבת אותך. לא רוצה לראות אותך יותר. תעוף לי מהחיים".
&nbsp
הדיבור הזה על אותו "זה", הוא מן עקיפה של האמת. מן אמירה שלא אומרת כלום.
 

dori78

New member
לכולם מותר לכתוב הכל

זה רק נורא מטומטם, ההכללות האלה.
גם כשנשים עושות אותן, בדיוק כמו גברים.
 

PorFavor1

New member
ההבדלים קיימים

ההבדלים בין המינים- אכן קיימים.
במשך אלפי שנים, אנשים יכלו לדבר על זה באופן ספונטאני ללא שום עכבות, וללא שום ביקורת.
זה רק ב 100 השנים האחרונות בערך שחל מפנה דרמתי בכל הנוגע לדיבור על מאפיינים מגדריים, והמגמה הזאת הולכת ומתחזקת.

נשים שונות מגברים, והן חשות דברים באופן אחר לעומת גברים.
אין לזה שום קשר למפלצת.
 

dori78

New member
אתה אמיתי???

ההבדלים בין המינים- אכן קיימים.
במשך אלפי שנים, גברים יכלו לדבר על זה באופן ספונטאני ללא שום עכבות, וללא שום ביקורת.
לנשים היה עדיף לסתום את הפה, אם הן רצו להשאר בחיים.
זה רק ב 100 השנים האחרונות בערך שחל מפנה דרמתי בכל הנוגע לדיבור על מאפיינים מגדריים, והמגמה הזאת הולכת ומתחזקת.
 
למעלה