במסגרת הכנס הכריזה המפלגה כי כל אחד מחברי הכנ

במסגרת הכנס הכריזה המפלגה כי כל אחד מחברי הכנ

במסגרת הכנס הכריזה המפלגה כי כל אחד מחברי הכנסת מטעמה ייאמץ פרויקט סביבתי ויוביל אותו. כך למשל, ח"כ איציק שמולי מוביל את סוגיית מתקני קליטת הגז וח"כ שלי יחימוביץ' מקימה קואליציה של ארגוני חברה וארגונים ירוקים על מנת לבחון את סוגיות שימוש הגז הטבעי המקומי לרבות תמחור ובדיקת ההסדרים הכובלים בנושא.

בנוסף, ח"כ איתן כבל, יו"ר הסיעה בכנסת, עומד בראש שדולה בכנסת למען אחריות תאגידית וקיימות כשהפרויקט הראשון בו תעסוק השדולה יהיה ביסוס תו תקן סביבתי לתאגידים, שיכלול סטנדרטים הנוגעים לשמירה על הסביבה ותנאי העסקה של עובדים מצד התאגידים.

האירוע נערך ביוזמת חוג מפלגתי של מפלגת העבודה הנקרא "עבודה ירוקה" ופועל מזה שנתיים לקידום הנושא הסביבתי בתוך הסיעה ומול גורמים כראשי עיריות ומועצות.

במהלך האירוע, אמר יו"ר המפלגה, יצחק בוז'י הרצוג כי "קולה של מפלגת העבודה בתחום הסביבה והירוק מוכרח להישמע ובגדול. יש חיבור טבעי ומוכח בין תפיסת עולם סוציאל-דמוקרטית לבין הגנת הסביבה כחלק מהדאגה לאדם כפרט ולחברה כולה. בעוד האבות המייסדים שלנו דגלו ב״שלמת בטון ומלט״ היום אנחנו חלק מחזית המשלבת גם את ההתיישבות והפריפרייה בהגנה על המרחב הפתוח וערכי הטבע והנוף. החוג הזה הוא כלי מרכזי בקידום סדר היום החשוב הזה בכל תחומי החיים בארץ קטנה צפופה ומאתגרת כשלנו ומטרתו לדרבן את שליחי המפלגה בכל מקום לעסוק בתחום".
 
למעלה