תמונות נהדרות ו......מבלבלות!!!
בכל פעם אני מופתע מחדש: כמה סוגי צביעות של קטרים וקרונות היו נהוגים ברכבת ישראל מיום הקמתה? לדעתי, לא דנו מספיק בפורום בנושא זה שהוא מעסיק אותי היום יותר מהכל. ההצעה שלי היא להוסיף למדור הציוד הנייד ב"חדשות הרכבת", דף מיוחד שיעסוק בנושא. איזו צביעה היתה נהוגה בשנים X עד Y בליווי שרטוט או צילום.
תמונות נהדרות ו......מבלבלות!!!במסלול
החלטתי להתחיל לפרסם כל מיני חומרים שיש לי על הרכבת בארץ מכל מיני שנים. עד עכשיו הייתי משתתף פסיבי בפורום אבל אחרי שקראתי את הכתבה החלטתי שאני חייב להיות יותר פעיל. אז ככה השם שלי זה מישאל,אני בן 18 וחצי ואני אוהב רכבות מגיל אפס. אני לא יודע איך זה התחיל ולמה אבל העובדה היא שאני חולה על רכבות והחדר שלי מלא בתמונות של רכבות וברכבות חשמליות. בנוסף לזה היו לי שני קרובי משפחה שעבדו ברכבת : אחד - שולומוביץ אפרים ז"ל שנפטר לפני שנה, עבד בסדנאה בקישון וממנו יש לי את רוב החומר. והשני - זאב שיסל שהיה אחראי על מוסך הקטרים בחיפה והוא זה שגם נסע לדנמרק ללמוד על הקרונועים(מהסדרה הראשנוה כמובן),עזב את התפקיד מסיבות לא נעימות. החוברת הראשונה שאני מפרסם זו חוברת במסלול מינואר 1957. תסלחו לי אם הסריקה לא טובה,קניתי את הסורק אתמול ואני לא כל כך יודע להתשמש בו.
בכל פעם אני מופתע מחדש: כמה סוגי צביעות של קטרים וקרונות היו נהוגים ברכבת ישראל מיום הקמתה? לדעתי, לא דנו מספיק בפורום בנושא זה שהוא מעסיק אותי היום יותר מהכל. ההצעה שלי היא להוסיף למדור הציוד הנייד ב"חדשות הרכבת", דף מיוחד שיעסוק בנושא. איזו צביעה היתה נהוגה בשנים X עד Y בליווי שרטוט או צילום.