בן זוג שמתלבט לגבי חתונה

tultul

New member
בן זוג שמתלבט לגבי חתונה

בן הזוג שלי נורא מפחד להתחייב. הקשר נהדר ויש בו המון אבל צריך המון סבלנות עד ואם הוא יסכים להתחייב וזה חשוב לי נורא. לחכות???
 

bozih

New member
לך

היי כן חכי אל תלחצי הקשיבי הביני זוגיות זה באיזה שהוא מקום הרבה ויתורים וקבלה של דברים אחרים כן המון סבלנות. ושיהיה לכם כיף ביחד. ממני
 

noam011

New member
תלוי בכמה דברים

תלוי למשל בני כמה אתם ? אם את כבר בת 30 או מתקרבת אז לא בטוח שכדאי לך לחכות תלוי כמה זמו אתם יוצאים כבר אםא תם מעל שנתיים ואת בטוחה שזה האיש של חייך אז למה לחכות גברים צעירים לפעמים צריכים דירבון. קצת להזיז אותם יכול להיות שאם תתני לו אולטימטום הוא יתרצה באופן כללי, גם אני בעד להשיג דברים בדרכי נועם אבל הגיל בעניין הזה הוא עניין מאד חשוב. מה יהיה אם למשל תצאי איתו שלוש שנים ואת כבר מתקרבת ל- 30 ואז הקשר יתפרק פתאום ? אני חושב שכדאי קצת ובעדינות לנער אותו (אבל לא להיות נודניקית, לא כל יום לדבר על זה) תקבעי לך זמן שמעבר לו את לא ממשיכה איתו וחבל על הזמן.
 

tultul

New member
נכון!

נכון אני בת 28 ואנחנו יוצאים כבר 4.5 שנים. כבר היה אולטימטום והוא החליט שכן. חיפשנו אולם ורגע לפני סגירת התאריך- הוא שוב אמר שמתלבט. חטפתי חום. שוב היה אולטימטום ובסוף הוא ביקש עוד 3 חודשים. מטעה לא? מחד הוא רוצה אותי ומפחד לאבדי אך מאידך הוא נמרח..אני יודעת שזה לא סתם מריחה הוא סובל ופשוט מפוחד מההתחיבות. אבל אני באמת צריכה לדאוג לעצמי. מה דעתך?
 

noam011

New member
תשמעי סיפור

יש לי לקוחה בת 24. והיא סיפרה לי סיפור בדיוק כמוך. אותם פרטים ממש. היא יוצאת עם הבחור שלה כבר ארבע שנים. גם הם כבר דיברו על חתונה כמה פעמים, והוא מושך אותה בעניין הזה. אמרתי לה תציבי לו אולטימטום. אמרה לי עשיתי את זה. כבר כמה פעמים שעשיתי את זה ולא עזר הוא. אמר לי טוב טוב ואח``כ נסוג. אמרתי לה פה הטעות שלך. כשמציבים אולטימטום , הולכים איתו עד הסוף. אם את מודיעה לו שתפרדו אם לא תהיה חתונה והוא מצליח למרוח אותך ואת לא עושה את זה. אז הוא מבין שזה היה מין איום סרק ואת לא תעשי את זה ואפשר לסחוב אותך עוד כמה שנים. עשיתי לה שיחת מוטיבציה. 3 חדשים אח``כ היא עמדה מתחת לחופה. יחד עם אותו פרד. אז גם את תתפסי את הבחור שלך ותגידי לו היום ! ולא יותר ! היום הולכים לחפש אולם ! אם לא , אז ממחר אתה הסטוריה ואני מוחקת אותך. אין מה לעשות לפעמים כשיש לך עסק עם פרד את חייבת להשתמש בכוח. אין לך עוד הרבה זמן, ו4.5 שנים לצאת יחד זה מספיק והותר. גבר בסביבות גילאי ה-30 כבר אמור לקחת אחריות ולא לפחד. לקבל החלטה ולהתחיל לבנות את משפחתו.
 
למעלה