בנושא הביטוח הסיעודי הקבוצתי שמוגבל בזמן

freeonly

New member
בנושא הביטוח הסיעודי הקבוצתי שמוגבל בזמן

כל הסיפור הזה של הביטוח הסיעודי הקבוצתי... אימי מבוטחת בשני ביטוחים, האחד מטעם קופת חולים כללית והשני מטעם הסתדרות המורים. שניהם ב"הראל".

לאחרונה קיבלה על כל אחד מהביטוחים לחוד פנייה מ"הראל", לגבי אחד מהם נאמר לה שהביטוח בתוקף עד סוף 2016 "אלא אם כן יחליט המפקח אחרת" (או איזשהו ניסוח דומה), ולגבי השני שהביטוח בתוקף עד סוף 2017, עם ניסוח דומה. "הראל" ברוב טובה מאפשרת לה, אם היא רוצה, לסיים את הביטוח לפני זמנו (וגם זה בהתראה של חדשיים).

מה הצפי לגבי החלטת "המפקח" (אני מבין שבגדול הכוונה למדינה)... למה עליה לצפות, ומה מומלץ לה לעשות?
 
הביטוח הסיעודי הקבוצתי

שלום רב,
בהחלטה לפני מס' שנים נקבע כי הביטוחים הסיעודיים יופסקו (למעט ביטוחי קופות החולים).
כפי שבוודאי ידוע לך מהתקשורת, בחודשים האחרונים קמו ארגונים רבים בקול תרועה רמה לאור העובדה שאזרחים רבים שילמו במסגרת מקומות עבודתם במשך שנים ולפתע הפסיקו להם את הביטוח הסיעודי.
בסוג של פשרה, נקבע כי תהיה קליטה של "פליטי" הביטוחים הקבוצתיים לקופות החולים.
בראשון ביולי אמורות להיכנס תקנות חדשות בנוגע לביטוח הסיעודי הקבוצתי של קופות החולים.
לגבי המקרה של אימך, קשה לי להמליץ דרך הפורום מבלי לראות את הפוליסות ובכל מקרה זהו שלב שבו עוסק סוכן הביטוח יותר מאשר עורך דין (שמעורב בשלב התביעה).
המלצתי החמה היא לקחת את הפוליסות וההודעות של חברות הביטוח ולגשת לסוכן/ סוכנת ביטוח שמתמחה בביטוחים סיעודיים (אם אינך מכירה אוכל להמליץ לך) ולקבל מהסוכן/ סוכנת המלצה איזה פעולות לבצע.
כלל האצבע הוא שאדם סיעודי צריך פיצוי חודשי מינימאלי של לפחות (ברף התחתון), 10,000 שקל בחודש על מנת לכסות את רוב ההוצאות הנדרשות.
בהצלחה,
גלעד
 
למעלה