לאחרונה תוגברו רכבות רבות:
*קו רחובות תל אביב מתוגבר ברכבת שלישית לשעה לא רק בשעות העומס אלא גם בין 9 ל14 בשונה ממה שהיה עד היום.
*קו דימונה באר שבע- רכבת נוספת לכל כיוון בשעות הבוקר המאוחרות (אגב- משרד התחבורה לא תיגבר בהתאם את ההגעה לרכבת בקו 12, שנשאר פעיל רק בלו״ז שהיה עד היום, מה שהופך את הרכבת המתוגברת לפחות אפקטיבית).
*קו העמק (בית שאן) מתוגבר בשעות הבוקר ב2 רכבות לשעה (במקום 1).
בקרוב גם תגבור של 4 נסיעות בשעה מתל אביב לירושלים ונסיעה נוספת בשעה לקו קריית גת באר שבע (מבלי שפורסם לעת עתה מה יהיו תחנות הביניים).
השאלה שלי היא כזאת:
הייתה תקופה די ארוכה רכבת ישירה מראשון לציון משה דיין לתל אביב, ללא תחנות ביניים בחולון ובת ים. מה עתידה? לא מצאתי באינטרנט כרגע. (נראלי בוטל בתחילת המלחמה או אף לפני זה)
שאלה נוספת בנוגע לתכנון עתידי:
האם קו ראשון לציון משה דיין-מעויין שורק-רמלה דרום דרך תחנת הראשונים תבטל את קו ראשונים לוד?
(להזכיר שקו ראשונים לוד התחיל בהתחלה כקו ראשונים תל אביב דרך לוד, ובוטל ב2018 מבלי שעזר הבג״ץ בנושא.)
*קו רחובות תל אביב מתוגבר ברכבת שלישית לשעה לא רק בשעות העומס אלא גם בין 9 ל14 בשונה ממה שהיה עד היום.
*קו דימונה באר שבע- רכבת נוספת לכל כיוון בשעות הבוקר המאוחרות (אגב- משרד התחבורה לא תיגבר בהתאם את ההגעה לרכבת בקו 12, שנשאר פעיל רק בלו״ז שהיה עד היום, מה שהופך את הרכבת המתוגברת לפחות אפקטיבית).
*קו העמק (בית שאן) מתוגבר בשעות הבוקר ב2 רכבות לשעה (במקום 1).
בקרוב גם תגבור של 4 נסיעות בשעה מתל אביב לירושלים ונסיעה נוספת בשעה לקו קריית גת באר שבע (מבלי שפורסם לעת עתה מה יהיו תחנות הביניים).
השאלה שלי היא כזאת:
הייתה תקופה די ארוכה רכבת ישירה מראשון לציון משה דיין לתל אביב, ללא תחנות ביניים בחולון ובת ים. מה עתידה? לא מצאתי באינטרנט כרגע. (נראלי בוטל בתחילת המלחמה או אף לפני זה)
שאלה נוספת בנוגע לתכנון עתידי:
האם קו ראשון לציון משה דיין-מעויין שורק-רמלה דרום דרך תחנת הראשונים תבטל את קו ראשונים לוד?
(להזכיר שקו ראשונים לוד התחיל בהתחלה כקו ראשונים תל אביב דרך לוד, ובוטל ב2018 מבלי שעזר הבג״ץ בנושא.)
נערך לאחרונה ב: