בנושא תגבורי הרכבות שיצאו לאחרונה

Ccyclist

Well-known member
על איזה אמינות אתה מדבר? דילוג על תחנה מסויימת בקו מסויים זה דבר מתבקש בתחנה פחות מבוקשת. העוד 5-10 דקות של הקו זה בדיוק מה שיגרום להבריח נוסעים. אתן לך דוגמה מהעיר שלי: כשיש רכבת ישירה מקריית גת דרך לוד לתל אביב, זה לוקח 41 דקות, ואני מעדיף רכבת על פני אוטובוס. כשיש את הרכבת המאספת דרך קריית מלאכי, מזכרת בתיה ורמלה- זה לוקח 53 דקות, ואם האוטובוס יוצא 10 דקות לפני הרכבת מהעיר- שווה לי כבר לשלם על אוטובוס שהוא הרבה יותר זול, מה גם שיש לי חופשי חודשי ואני בכל מקרה יגיע באותו זמן לתל אביב.

5 או 10 דקות זה ים של זמן במונחים של רכבות

אם 5 עד 10 דקות זה ים של זמן - מה זה חור לו"ז של חצי שעה ?

מדובר בקו חשמלי אבל מריצים אותו לפי לוח זמנים של דיזל. אפשר לחסוך 2 דקות בין כל שתי תחנות הודות להאצה החשמלית אז אין באמת מגבלה של זמני נסיעה עד להגנה אלא תזמון לקוי.
 

מיקלוש77

Well-known member
את תחנת הראשונים צריך לסגור עד שיקרו אחד מהדברים הבאים:
* תפתח לולאת 431 במלואה שתאפשר נסיעה מראשון לירושלים.
* תפתח המסילה הרביעית באיילון. לא סתם קיצרו ללוד
אין סיבה להשאיר פתוחה תחנה שמשרתת רק 250 עולים ביום.
כשאתה הורג קו גם מספר הנוסעים בו יורד. אם זה היה קו עד תל אביב שפועל פעמיים בשעה היו בו עשרות אלפי נוסעים ביום. תחשוב על זה שהוא צמוד ללא מעט שכונות גדולות בראשון, שבמקום הרכבת צריכים לנסוע בכל מיני קווים קיקיוניים כמו 190 / 193 / 194 או 277. ואני כותב על זה מניסיון כי מ 2022 עד 2024 נסעתי המון המון בקווים האלה מראשון לתל אביב. זאת עיר עם תחנה במיקום לא רע שהרכבת הרגה אותה במו ידיה, והעירייה ומשרד התחבורה לא נקפו אצבע (שוב אומר; מי שלא נוסע בתחב"צ לא נלחם בשביל שלתושבים והאזרחים יהיה תחב"צ טוב).
 
למעלה