Ccyclist
Well-known member
על איזה אמינות אתה מדבר? דילוג על תחנה מסויימת בקו מסויים זה דבר מתבקש בתחנה פחות מבוקשת. העוד 5-10 דקות של הקו זה בדיוק מה שיגרום להבריח נוסעים. אתן לך דוגמה מהעיר שלי: כשיש רכבת ישירה מקריית גת דרך לוד לתל אביב, זה לוקח 41 דקות, ואני מעדיף רכבת על פני אוטובוס. כשיש את הרכבת המאספת דרך קריית מלאכי, מזכרת בתיה ורמלה- זה לוקח 53 דקות, ואם האוטובוס יוצא 10 דקות לפני הרכבת מהעיר- שווה לי כבר לשלם על אוטובוס שהוא הרבה יותר זול, מה גם שיש לי חופשי חודשי ואני בכל מקרה יגיע באותו זמן לתל אביב.
5 או 10 דקות זה ים של זמן במונחים של רכבות
אם 5 עד 10 דקות זה ים של זמן - מה זה חור לו"ז של חצי שעה ?
מדובר בקו חשמלי אבל מריצים אותו לפי לוח זמנים של דיזל. אפשר לחסוך 2 דקות בין כל שתי תחנות הודות להאצה החשמלית אז אין באמת מגבלה של זמני נסיעה עד להגנה אלא תזמון לקוי.