הכל קל , אחריי שהוא קשה
קודם כל , תוודא שמדובר בכניסות Line In ולא מיקרופון (מיקרופון בד"כ יהיה החיבור בצבא ורוד עד אדום) . אם ההקלטה תצא באיכות טובה זה תלוי דבר ראשון במה אתה מגדיר איכות טובה , דבר שני בציוד שלך , דבר שלישי בעבודה שלך (אם תהיה נכונה לפי הדציבלים או לא) , דבר רביעי בתוכנה ובקובץ אותו תשמור - לדעתי , כל עוד תעבוד בצורה הנכונה ותשמור אפילו ב-MP3 באיכות 192kbps , אין סיבה שלא תהיה מסופק מהאיכות . יציאת Booth היא יציאה "רגילה לחלוטין" , בדיוק כמו היציאה הראשית (Master/Main) . בד"כ זקוקים ליציאה נוספת נשלטת בעוצמתה למוניטורים (כדי שתוכל להנמיך ולהגביר את העוצמה בתדירות גבוהה מבלי להשפיע את ההגברה הראשית) , לכן יציאת ה-Booth מכונה יציאת מוניטורים (כמו כן יציאה אזורית , יציאת עמדה , יציאת ביתן ועוד) . במיקסרים מתקדמים יותר מה-DJX700 הכוללים יציאה מאוזנת , בד"כ רק היציאה הראשית היא המאוזנת ויציאת ה-Booth אינה מאוזנת . לכן במיקסרים כאלו , המתקדמים יותר , בד"כ זה ההבדל היחיד בין היציאה הראשית ליציאה המשנית (Booth , אני מעדיף לכנותה משנית) . גם יציאת ה-Tape (יציאה המשמשת להקלטה) היא יציאה רגילה לחלוטין , בדומה ליציאה הראשית והמשנית . רק שליציאת ההקלטה אין שליטה על עוצמתה ועוצמתה תהיה שווה תמיד לעוצמת הערוצים (בתנאי שהאפ-פיידר כולו למעלה , העוצמה תהיה זהה לעוצמה המופיעה במד מנורות ה-VU בסך הערוצים שפועלים) . אינני יכול לפתוח את התמונה , אני צריך להודות שאני יכול לראות אותיות (עניין של הגדרות מחשב) . כן , ה-CDJ-100S וה-CDJ200 זהים כמעט במידותיהם . ההבדלים בינהם הם בגובה ובאורך , אך הם זניחים וארגז נשיאה המתאים ל-CDJ-100S יתאים גם ל-CDJ-200 (למרות שההפך אינו יהיה , אני מעט עייף מכדי לפרט כעת) . לגבי ההחלפה , אני מעדיף לא להעיק על הפורום בדיון פרטי שלנו , צור בבקשה קשר טלפוני עם אחד מהסניפים שלנו (חיפה או איתי בת"א) מחר ונשמח לעזור .