בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**

  • פותח הנושא wapy
  • פורסם בתאריך

wapy

New member
בנימין נתניהו: יש לנו ממשלה ביד.........**../images/Emo41.gif

בנימין נתניהו,: העם אמר את דברו והמחנה הלאומי הוא זה שירכיב ממשלה בהקדם. "אני מעריך שאנחנו נרכיב - יש לנו ממשלה ביד, אבל אנחנו רוצים ממשלה רחבה יותר. וזה הכיוון שאנחנו הולכים אליו", אמר בישיבת סיעת הליכוד. לאחר שנסגרו הדלתות, אמר נתניהו לחברי הליכוד: "השאיפה שלי להביא לממשלה יציבה שיכולה לתפקד, ממשלה רחבה יותר מהקואליציה הטבעית שלנו. אבל ההחלטה תהיה שלהם. הצעה הם יקבלו - הצבעה טובה - נדיבה. אבל ההחלטה תהיה שלהם. יש דבר אחד שהם עושים שאני מביא לתשומת לבכם: הם עושים דה-לגיטימציה לממשלה של המחנה הלאומי, צריך להדוף גם את זה". "אני לא מתכוון להשחית שום זמן", הדגיש נתניהו, ואמר שיפנה לשותפות הטבעיות של הליכוד, וגם לקדימה. גם יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער התייחס למאמצים להרכבת הקואליציה בראשותו של נתניהו. "לנשיא פרס אין ברירה אלא להטיל על נתניהו את המלאכה. יש ארבע סיעות שמונות 45 חברי כנסת שהודיעו כי ימליצו על נתניהו, אנחנו כמובן מקווים שיהיו שתי סיעות נוספות". סער: "ללבני אין שום סיכוי להקים ממשלה" לדבריו, "מספר הממליצים על נתניהו יהיה גדול יותר ממספר הממליצים על לבני. בקדימה אומרים שלנתניהו אין 61 ואני רוצה להזכיר שלפני חמישה חודשים הטיל נשיא המדינה על לבני את הרכבת הממשלה על יסוד המלצתם של 37 חברי כנסת בלבד". כמו כן טען יו"ר הסיעה כי "ללבני אין שום סיכוי להקים ממשלה אבל לא אכפת לקדימה להכניס את המערכת הפוליטי לסחרור. הכל מגיע מרצונה של לבני לקבל רוטציה". בני בגין רמז במהלך הישיבה על האסטרטגיה שבה ינקוט נתניהו בהנהגת הממשלה. לדבריו, נתניהו יקים ממשלה צרה, אך ישאיר את קווי היסוד של הממשלה פתוחים ולא יחלק את כל התיקים.
 

יוליקה

Member
מנהל
לא כל כך מהר!! ליברמן עדין לא נתן את הסכמתו

אני מציעה לך לקרוא את המאמר של ברנע במוסף לשבת של ידיעות אחרונות - לליברמן יש חשבון ישן עם ביבי... הוא נוקם ונוטר וכעת רוצה לפרוע את החוב. תקרא ותלמד משהו.
 
קדימה קיבלה את דרישות ליברמן

הוא ילך עם ליבני, ויקבל אצלה את תיק הבטחון. מרוצים, שמאלנים חמודים שלי, שבחרתם קדימה?
 

GIOVANINI

New member
אני לא שמאלני אני מרכז!! וחושב שזה שאחלה

מה הבעיה עם מה שקדימה הסכימה!? 1. חובה שירות לאומי למגזרים שאינם עושים צבא ולמשתמטים כל הכבוד!!! סוף סוף יגמר הפרזיטיות של אנשים האלה שחייהם על גבם של אחרים ויש פה בפורום כמה משתמטים שהגיע הזמן לסגור איתם את החשבון. 2. שינוי שיטת הממשל מצוין! 3. חוק הנישואים האזרחיים מעולה , עוד דבר שניתן ללקחת מהחרדים אז זה לא רע בכלל חבל ששינוי לא טיפלו בזה,הרי גם ככה מי שלא יכול להנשא פה טס לקפריסין לא חבל על הכסף שיכול להכנס לארץ!?!? אז הפעם זה ישאר פה. 4.ועדיפות ליוצאי צבא לאוניברסיטה מצוין!!, שוב המשתמטים יאכלו את מה שבישלו ולא ימהרו לעבוד על הקב"ן, 5. מיטוט של החמאס זה כולם בעד, חוץ מברק הפחדן שמעדיף רגיעה ולא להגיע לשלב ה3. 6. חוק הנאמנות באמת בעייתי קצת למרות שאני בעד!!. 7. ליברמן אף פעם לא אמר שהוא נגד מדינה פלסטינאית וגם עם הזמן צריך להגיע לשלום ומדינה ל2 עמים. לכן איפה הבעיה!?!? מה קרה העבודה אכלה מכה כי ברק לא סיים את העבודה במלחמה, הרי ציפי אמרה להמשיך רק הוא ואולמרט האידיוט נכנעו ללחץ הבינלאומי. נ.ב- הליכוד במילכוד.
 

GIOVANINI

New member
איפה הפאשיזם בדיוק!?!?

שאני דורש שיוויון זכויות!??! ונגד הכפייה הדתית?? הרי זה היה הממשלה של אותה עבודה שהסכימו לחוק טל הביזיוני הזה!!!!!!!.
 
לא, בקריאה לפגוע באזרחים.

בקריאה למעבר למשטר קומוניסטי לגילאי 18-21 רק בשביל לספק תאוות בטן ש"כולם יעשו משהו".
 

GIOVANINI

New member
מה הבעיה בדיוק שיוחויבו בשירות לאומי!?!?

אם את משתמטת אל תדאגי אותך כבר לא נצליח להחזיר, אז אין לך מה לדאוג. אין שום סיבה שהם לא יתרמו מה קרה לתת למדינה זה פאשיזם!?!?
 

יניבל1

New member
כשאתה כותב משפט כמו זה

" שוב המשתמטים יאכלו את מה שבישלו ולא ימהרו לעבוד על הקב"ן" אפשר לראות בבירור שאין לך דאגה כנה לשיוויון הזכויות בישראל , אלא מירמור ורצון להכניס למשתמטים ש"הוציאו אותך פריאר"
 
כן, זה פאשיזם. ובנוסף גם קומוניזם.

אין שום קשר בין הצורך בצבא ובשירות חובה בהתאם לאותו צורך, לבין הפיכת אנשים לעובדי כפיה רק "לשם שוויון". את המשרתים בצבא יש לתגמל בשכר, אפשר שעל ידי תוספת מס שישלם מי שאיננו משרת ולכן בתקופת הזמן הזו יכול לעבוד. זה דווקא יהיה משעשע אם ינסו להחיל חוק כזה עלי. זה עוד יבנה לי קריירה פוליטית...
 
הרבה מאוד יצביעו למפלגה

שתתנגד לפגיעה בזכויות אדם, כמו מה שאתה, וליברמן, וליבני, רוצים שיקרה.
 

יניבל1

New member
תצטיידו ברובים להגנה עצמית

כי כשליברמן יהפוך לראש ממשלה (או לפחות שר ביטחון) הוא ישלח אנשים לחסל את המפלגה שלך , בשם החוק כמובן .
 

Metacor

New member
וזה שחלק ישרתו וחלק לא זה לא פאשיזם?

זאת אפליה כלפי האנשים שהצבא צריך. או שכולם חייבים לשרת 3 שנים, או שאף אחד לא.
 

יניבל1

New member
אני שירתתי בצבא ואני לא מרגיש שום אפליה

הלכתי לצבא במטרה אחת ברורה- לתאום לגוף שמגן על המדינה שלי , בשביל זה התגייסתי ומבחינתי את זה השגתי בשירות שלי. אז היו אחרים שלא עשו זאת , אני לא יודע מי ביניהם השתמט או מי באמת אל התאים למסגרת , בשורה התחתנוה אני לא מרגיש שהם הוציאו אותי פראיר, לכל היותר כועס על זה שמתוך פינוק הם נמנעו מלתרום למדינה שלהם .(אני מתכוון כמובן לאלה שהשתמטו , לא לחולים באמת)
 
אבל הצבא לא צריך ולא רוצה את כולם

אתה מעדיף לכפות על הצבא כוח אדם שרק יפריע לו מאשר לשלם שכר למי שהצבא באמת ובתמים צריך?
 

Metacor

New member
לא, אני מעדיף לכפות על כל מי שהצבא לא צריך

3 שנים של שירות לאומי.
 

bvb6

New member
זה יתרום לדעתי לסולידריות

ולעיקרון "כור ההיתוך" עד כמה שאפשר ויחזק את מעמד האנשים שכן משרתים בשירות קרבי , עושים מילואים וכדו'. מה את מציעה?
 
איך בדיוק זה יחזק אותם?

באמת נראה לך שמי שיכריחו אותו להיות עובד כפיה יחוש סולידריות עם מישהו?
 
למעלה