בסקס אישה במציאות גבר

בסקס אישה במציאות גבר

היי !! אני אוהב להיות במציאות כמו גבר רגיל או גבר נשי. ובסקס אני אוהב לחלוטין להיות אישה- כולל אני מדמיין את עצמי עם גוף נקבי לחלוטין. עד לפני כמה ימים הייתי בטוחה שאני MTF , על אף ידעתי שאני לא כזו ב 100%, כי כשאני לא עושה סקס , אז לא ממש משנה לי אם אני גבר או אישה, ואם עלי לבחור בדרכ' אני אעדיף להיות גבר. (או גבר נשי). פתאום הבנתי שאני לא MTF אלא אני ג'נדרקוויר. האם אני צודקת? האם יש תופעה כזו ? איך היא נקראת? איפה אוכל לקרוא עוד על התופעה הזו ? דבר נוסף, האם אנשים כאלה עושים שינויים. למשל לגבי, הייתי רוצה שיהיה לי שיער קצר, ולחיות ביום יום כגבר, אך אולי... (עצם המחשבה על זה, כבר גורם לי להתרגשות-חרדה) , אולי... לעשות שתלי סילקון קטנים . כי בסכה' בסקס, מאוד מאוד חשוב לי להיות אישה... אשמח לדעת את דעתך. תודה
 
ג'נדר קוויר

הי, אל מול תפיסות מקובלות של גבר או אישה יש במעגלים מתרחבים הכרה בזהות מגדר שהיא גם גבר וגם אשה, לפעמים גבר ולפעמים אשה, ו-לא גבר ולא אשה. לאפשרויות האלו מתיחסים כאל ג'נדרקוויר, וזו אחת האפשרויות מתחת למטריה הרחבה יותר של טרנסג'נדריות. בעברית החומר מעט מאד, באנגלית על GENDERQUEER הולך ונכתב יותר עם הזמן (לקריאה נוספת מציעה לגגל על השם באנגלית, המונח התחיל להכנס מהשפה והתרבות גם למספר מאמרים אקדמים). בנוגע לשינוים הורמונלים או פיזים- אפשר לבחור לעשות ואפשר לבחור שלא לעשות בכל זהות מגדר שהיא.
 
הרחבה קצרה - אפשרות לעומת רצון

כפי שכתבתי אפשר לעשות ואפשר לא לעשות, ומכאן שהפתרון האישי לא מצוי במה שאפשרי (שמכסה טווח רחב), אלא במה שמתאים ורצוי לפי השיקולים האישיים.
 
היי טל ותודה רבה :)

היי טל ! ראשית תודה על העיצות שלך :) שנית, האם את מכירה או שמעת, על נשים במגדרן וזכרים בגופם, שעושות ניתוח להגדלת חזה, ועדיין ממשיכות לחיות כנשים ? אני בטוחה שיש כאלו שעושות זאת.. הייתי רוצה קצת לקרוא על זה. איך הן מתמודדות? ובאופן כללי, האם את חושבת שדבר כזה הוא אפשרי, לעבור כגבר (ללא חזה מובלט), ומידי פעם לעבור כאישה (עם חזה מובלט) תודה :)
 
חיים במגדר השני

הי, התיאור שהבאת מאפיין לא מעט אנשים טרנסג'נדרים לפעמים רק בשלבים מסוימים שמצריכים לעבור ביותר במגדר אחד תלוי בסביבה ומצב היציאה מהארון. מה שכתבת הוא אפשרי, אני לא מכירה את זה אישית מול הגדלת חזה בסיליקון, אבל אני מכירה נשים שיש להן חזה כתוצאה מנטילת הורמונים (חוקית , בשביל המעקב הרפואי) ועדין עובדות ועוברות כגברים (באמצעות ביגוד מטשטש), וכמובן אם לא רוצים חזה FULL TIME יש תוספות שאפשר לחבר לגוף רק כשרוצים אותן כמו מגוון מדמי חזה חלקם ברמות גבוהות מאד של ריאליות (למשל כאלו שעוצבו במקור למי שאיבדה שד).
 
היי טל :)

היי טל ! יש לי מעין "כעס" כזה שג'נדרקוויר הוכנס רק לאחרונה לשימוש. כאילו, לו לא היו מגלים את זה, לא היו מבינים אותי. חבל שזה לא נכנס לתודעת החברה , לפני הרבה שנים, היה לי היום הרבה יותר קל.... דבר נוסף, את מכירה אותי ספר בעברית שמדבר על התופעה? תודה
 
מודעות

הי, אנשים מרגישים כך דורות רבים ועל פני תרבויות שונות, אבל כל עוד זה היה בחברה המערבית נושא 'לא מדובר' כל עוד זה נחשב עבירה על החוק, או יש פחד להתפס כ"משוגעים" אז גם לא צומחות הגדרות כעוגנים לתיאור המגוון הרחב האפשרי. ככל שבמעגלים מתרחבים זה מדובר יותר, יש הכרה רבה יותר, יש קרקע לצמיחת הגדרות מגוונות יותר, שעוזרות ל'שפה משותפת' או תחושה של 'אני לא לבד בתחושה שלי'. לצערי לא ידוע לי על ספר רלוונטי בעברית.
 
למעלה