בעיה עם ההורים->צריך עצה!!

Udi009

New member
בעיה עם ההורים->צריך עצה!!

שלום. יש לי בעיה מאוד מאוד מאוד טורדנית ואבקש את עצתכם כי אני כבר אבוד!! הסיפור שלי הוא כזה: אני בחור בן 21, גר בבית ההורים. הייתה לי חברה, בחורה מדהימהההה ונפרדנו בצורה לא הכי יפה. נכון זה דיי באשמתה, התנהגה אליי לא יפה, איבדה קצת שליטה. היום אנחנו חצי שנה אחרי, הבחורה חזרה לחיי אחרי שנפגשנו במקרה. היא הביעה המון חרטה וביקשה סליחה ושנינו רוצים לחדש את הקשר אך הוריי לא מוכנים בשום פנים ואופן שאצור קשר בדרך זו או אחרת עם הבחורה שאני כל כך אוהב. עזבו את זה שמבחינה חוקית אני אחרי גיל 18. זה לא עוזר כי המשפחה שלי יקרה לי ואני לא יכול עם המצב הזה הם לא מקבלים את זה בשום פנים ואופן!! איך אני יכול לגרום להורים שלי להתרכך ולקבל אותה בחזרה אחרי כל מה שהיה?? איך משנים את הרושם הרע שנוצר?? סליחה מראש על פרסום ההודעה בכמה פורומים במקביל אני פשוט רוצה כמה שיותר עצות זה חשוב לי מאוד זאת בחורה שאני לא מוכן לוותר עליה!!
 
ברוך הבא לפורום. נראה שהמשפחה שלך

מגוננת עליך ואתה מגונן עליהם חזרה. חשוב מאד שיש לך קשר טוב איתם. אם זאת, אתה בחור בוגרוצריך לקחת אחריות על מערכות היחסים שלך וגם על התנגדות המשפחה שלך. יתכן שכמו שהוריך חושבים, זאת טעות לחזור לחברה. עליך לעזור להם להבין שגם אם זו טעות, אתה אולי תפגע ויהיה לך קשה אבל זאת היתה הבחירה שלך. מה שיוכל להרגיע אותם הוא שיתוף שלהם בתהליך ובהרגשה שלך. תספר להם- מה הרגשת כשנפגשתם במקרה... איך הבנת כמה אתה רוצה לתת לקשר הזדמנות נוספת.. מה אתה מרגיש בכל פעם שאתה רואה אותה... תבטיח להם להיות ערני ושלא תאפשר לה להתנהג אליך כבעבר, ואם תזהה התנהגות כזאת, אתה מנתק את הקשר. תבקש מהם גם כן לשים לב: האם יש שינוי במצב הרוח שלך או האם הם מרגישים שאתה נמצא בקושי... אפשרויות אלה יתנו להם יותר שליטה במצב שהרי , הם אוהבים אותך ולא רוצים לראות אותך נפגע שוב . הלחץ שלהם לא צריך לעצור אותך מלעשות מה שנראה לך נכון. שיהיה המון בהצלחה!
 

Udi009

New member
הקטע הוא

שהם לא מדברים על סתם להפגע הם בטוחים שהבחורה מסוכנתתתת ושהקשר הזה עוד עלול להגמר ברצח ואני מכיר אותה אני מאמין בה אני רוצה אותה מה עושים עם ההורים??
 
האם יש בסיס לחשש שלהם? אני מזמינה

אותך לבדוק את הסוגיה מעבר לעניין ההורים שנראה לי פחות משמעותי, אני חושבת שגם אתה חושש, לא יודע, מהסס. תבדוק אם עצמך היטב האם ישנו סיכוי שאתה "משליך" על הוריך את הדאגה שהיא באופן לא מודע, שלך. ההשלכה היא דרך של ה"מיינד" להתמודד. לפני שאתה פוסל את העניין על הסף (כי אתה באמת באמת מאמין בה...) תעצור להתבוננות.
 
היי, עניתי לך בפורום לפני שראיתי

הודעה זו. אני מקווה שאתה מבין וזה מספק אותך, אם לא תחזור עם שאלות. ועדיף בתוך הפורום. אגב, האם קבלת תשובות דומות/שונות מהפורומים האחרים אליהם פנית?
 
למעלה