בעיה קשה-למביני עניין.

midiman

New member
בעיה קשה-למביני עניין.

אהלן חבר´ה-אחלה פורום. כמה פרטים-יש לי אולפן ביתי בבית. מחשב+כרטיס AUDIOPHILE 2496 של חברת M-AUDIO (מעולים). הבעיה היא כזו: משום מה אני לא יכול לנגן MIDI באף תוכנה (לא ב-CUBASE לא ב-PRO-TOOLS,לא ב-LOGIC (התוכנות הפצצתיות ביותר). בדקתי את יציאות הכרטיס,בדקתי את הקישורים בתוכנה. הכל נראה בסדר. מה לעזאזל קורה כאן?. אני חייב עזרה דחוף!!. (יש לי הקלטות לשבת!). שלכם-MIDIMAN. <עוד נעשה חיל בפורום הזה אתם תראו!>
 

baduist

New member
יכול להיות מלא דברים

אני מציע לך לחפש תשובה בפורומים של אקט. www.act.co.il (זה פשוט יצא יותר מהר) (חובה לקרוא שם את הכללים קודם)
 
וואי בעיה .. אמ.. אמ...

יכול להיות שהכבל של המידי שבתוך המחשב(יענו מה שמחבר ברכרטיס קול למחשה) חא מחובר טוב .. וואי זה בעיה .. מיהשו או לי יועד? אני אנסה לברר לך.
 

midiman

New member
כן,ניסיתי להחליף בחיבורים אבל...

אני רואה בחלונית ה-MIDI בכל התוכנות שיש INPUT. (כלומר-כשאני מקיש על תו מסויים בסינטי אני רואה תזוזת גרף בתוכנה) אבל אין OUTPUT לעזאזל!... משהו לא מסתדר לי!. החיבורים בסדר, זה חייב להיות הגדרות. אבל איזה?
 

midiman

New member
מקפיץ את ההודעה....

מקפיץ את ההודעה.... צריך עזרה דחוף.
 
../images/Emo43.gifעוד חוק מעכשיו

לא מקפיצים הודעה.. עד כמה נשמע קשוח ובלה בלה בלה.. זה עושה סדר
 

midiman

New member
אני מעריך את החוקים-אבל אני צריך...

גם עזרה... שילמתי המון כסף בשביל הציוד הזה, אני חייב פתרון, ומכיון שאני רואה בפורום הזה מקום מקצועי לאנשים מקצועיים- העלתי את הבעייה כאן. בכל מקרה-אני אשתדל לשמור על חוקי הפורום. תודה ANYWAY.
 

baduist

New member
מה ההגיון בזה??

תפוז השקיעו במערכת הזאת עם ההקפצות מסיבה מסויימת. הרעיון הוא שנושא מעניין יישאר למעלה, ונושא שלא- יישאר למטה. אם הודעה תעלם לפני שמישהו יספיק לענות רק כי היו הרבה שאלות באותו יום? בנאדם, כבוד ענק על הפורום, אבל תשתחרר, אחרת החבר´ה יברחו (ויש "מתחרים":)
 

rattlehead

New member
תראה...

אין הרבה סיבות... כנראה יש בעיית קישור בן היציאה של המחשב לסינטי. יכול להיות בעיית תוכנה (בדרך כלל ערוץ המידי לא מסונכרן, או אפילו יציאת המידי.. תבדוק שאתה לא נמצא בטעות על איזה SOFTSYNTH או איזה יציאה של DIRECTX) וכמובן בעיית חומרה - קבל דפוק או משהו כזה.
 

midiman

New member
אני שוב פונה בבקשת עזרה.

אני צריך קצת ידע בקינפוג היציאות מידי של קיובייס\לוג´יק. בבקשה-זה דחוף.
 

Amiram_e

New member
שאלה

אחי מחפש לרכוש את הכרטיס של M-AUDIO היכן רכשת אותו וכמה הוא עולה? האם ניתן להשוות אותו עם הפלטינום של קריאייטיב?
 
למעלה