בעיה רצינית ביותר!

  • פותח הנושא y8y8
  • פורסם בתאריך

y8y8

New member
בעיה רצינית ביותר!

אני נערה ולומדת פסיכולוגיה במגמה בתיכון, למדנו את התאוריות של פרויד, והתיאוריות שלו על החרדות בקשר לתת מודע ולטאבו בחברה. פתאום אני רואה שכל התיאוריות האלה די נכונות ואני ממש מתחילה להיות בדיכאון!!!! כי אני חרדה מהמחשבות האלה, איך אפשר להתנתק מכל זה? איך אפשר לא לחשוב על זה כל הזמן? אני ממש במצוקה נוראית.
 
תהליך ההתבגרות...

הוא תהליך בו המתבגר פוקח את עיניו ולומד דברים שונים על עצמו ועל הסובבים אותו. עכשיו שאת בנוסף נחשפת למונחים פסיולוגים שונים ברור שכמות השאלות והלבטים גדלה. אך למעשה לא ארע ארוע יוצא דופן בעולמך. וכן האנשים הסובבים אותך לא השתנו או עשו פתאום מעשים יוצאי דופן או רעים אלא התברר לך ש``לא כל הנוצץ זהב הוא``. חשוב גם לזכור שבחיים האישיים של פרויד ובני משפחתו היו סקנדלים לא מעטים. את צריכה להמשיך להקפיד על חיים נורמטיבים שבגילך מתבטאים בהתנהגות נאותה בבית ובמשפחה. את נשמעת נבונה ורגישה- שתי תכונות חשובות ונהדרהת...
 
המשך

כך שבוודאי תשכילי לעבור את תקופת ההתבגרות וההתפקחות בהצלחה. בספר ``מעולם לא הבטחתי לך גינה של שושנים`` הגיבורה שבוחרת להתחבר לעולם מגלה כי גם העולם ``הנורמלי`` הוא עולם מורכב מבני אדם קטנוניים ומלאי חולשות. זהו הטבע האנושי.
 
למעלה