בעיות בעלייה במשקל (ארוך...)

בעיות בעלייה במשקל (ארוך...)

ד"ר וסרמן שלום! אנחנו אורחים כאן מפורום הנקה. דן בן 4.5 חודשים יונק באופן מלא ושוקל 5.450 ק"ג נכון להיום (היום נשקלנו בטיפת חלב) שזה מתחת לאחוזון 3. הבעייה שלנו לא התחילה מהיום אז אני אנסה לתמצת: 1. בין גיל חודשיים לשלושה חודשים דן עלה רק 150 גר´ כל החודש. לפני כן הוא עלה יפה (1.200 ק"ג), למרות שלקח לו זמןרב, יחסית (כחודש) להגיע אל משקל הלידה שהיה 3.480 ק"ג. 2. תגובת הרופאה המטפלת שלו היתה להפסיק את ההנקה ולתת נובאלק AR כי הוא פלט בצורה מרובה. אני לא מעוניינת להפסיק את ההנקה אז ניסיתי לשלב בין התוספת לבין ההנקה אבל הפורמולה הזו עשתה לו גזים נוראיים אז הפסקנו אותה. 3. כדי לטפל בבעיה הזמנתי יעצת הנקה הביתה שראתה שהוא יונק בסדר ועזרה לי להגביר את כמות החלב כך שנוכל לשלול את האפשרות שהוא לא מקבל מספיק אוכל. 4. דן עלה מעט במשקל ואז הפסיק לעלות ואפילו ירד כ - 100 גר´! 5. התייעצנו עם רופא גסטרו´ ילדים (בגיל 3.5 חודשים)בגלל הפליטות המרובות, שקבע שלא צריך להתערב תרופתית כל עוד דן עולה במשקל והמליץ גם הוא להפסיק את ההנקה וניחם אותנו שהפליטות המרובות יעברו תוך 6 - 8 שבועות. 6. כיום, הפליטות באמת פחתו בצורה משמעותית אבל הוא עדיין לא צובר משקל כמו שצריך למרות שהוא יונק לפי דרישה ו"מקבל ציצי" (בשפתנו) על כל פיפס. בנוסף, אני דואגת לתת לו כל יום כחצי מהכמות היומית אותה הוא צריך לצרוך (150 מ"ל כפול משקל גוף)בבקבוק (חלב שאוב), כדי להיות יותר בטוחה שהוא אוכל כמו שצריך. 7.התחלתי לשקול אותו כל שבועיים בגלל הפחד שהוא ירד שוב במשקל ולא נעלה על זה בזמן. בשבועיים האחרונים (עד היום) הוא עלה רק 150 גר´ לעומת השבועיים שקדמו להם בהם הוא הצליח לעלות 150 גר´ ב - 3 ימים!!! הפערים משקילה לשקילה עצומים. איך זה יכול להיות שהעלייה שלו כ"כ לא יציבה? 8. איך ממשיכים להניק וצוברים משקל? או יותר נכון מה יכולה להיות הבעייה שבגללה הוא מתקשה לעלות במשקל? תודה מראש! עינת (ודן)
 

mulani

New member
המלצה לנסות גם בפורום יעוץ הנקה

במידע ואתם לא יודעים - יש גם פורום הנקה אשר מטופלת על ידי יועצת הנקה נחמדה ומקצועית - הLINK - פורום הנקה הייתי ממליצי שתשימו את השאלה גם שם. בהצלחה.
 
אל תשגעו את עצמכם

אחרי שראיתם רופא גסטרו בגיל 3 חודשים וחצי ובלי לראות אותכם הייתי מאכיל רק מהשד ולא משתגע לשאוב לבקבוקים הייתי מטפל הילד- אוכל יפה, עושה פיפי וקקי יפה, ישן בין הארוחות?? אם כן שוקל אותו כל שבועיים וזוכר שהתנודות במשקל הן גם פונקציה של שקילה לפני או אחרי שתן הלחץ שאתם משדרים לא טוב לאף אחד מכם ואם תרצו להפגש גם איתי- הדלת פתוחה כל טוב
 
למעלה