בעיטה צידית - יוקו גרי..

eladי

New member
אכן מוזר, אבל שיעור טוב בשבילי.

כפי שסיפו אופיר אומר - לא משנה כמה טוב אתה, שניה אחת של חוסר תשומי ואתה מת (וזה הוא אמר גם הרבה לפני הקרב המדובר). אפילו שעופר היה פי גוגול טוב יותר מהיריב שלו (וזאת על אחת כמה וכמה בהתחשב בעובדה שהוא היה נרגש ולא מרוכז), וכתש אותו כמו שום (לפי הבטן האדומה) , הבחור השני ניצח די בפוקס (לדעתי)... השכיל לנצל הזדמנות. ככה זה בחיים. גם אלעד ידע כשלונות צורבים בחייו. גם אלעד קיבל ביום שבת האחרון בעיטה לפנים שכמעט הורידה אותו (תזכורת להגן על הראש). קורה.
 

Wing Chan

New member
לא יודע..

גם החזה של עופר היה פחות או יותר אדום. ולדעתי ינון דווקא שלט בקרב חוץ מכמה קטעים ולמעט העבירה ההיא. זה לפחות עפ"י מה שאני זוכר. והבעיטה שהורידה את עופר לא הייתה צידית אלא מעגלית עוצמתית במיוחד.
 
עופר היה צריך לנצח ....

קבלו את הפרשנות של רענן טל לקרב של עופר:- קרב 7 - עופר כהן (אייל אופיר) נגד ינון דור (צחי שוחט) - קראטה שני פרצופים חדשים בזירה עפר כהן מגיע מקונג-פו שאולין ואילו ינון דור מקונג-פו עגור לבן, השניים חבטו אחד בשני תוך התרגשות גדולה ובתצוגת חוסר ניסיון, בתום הסיבוב השני חבט ינון דור חניכו של צחי שוחט בפרצופו של עפר כהן מכת אגרוף, דבר שהעניק יתרון של חצי נקודה לעפר כהן שעמד לנצח את הקרב תוך כמה שניות, עפר כהן חניכו של אייל אופיר לא השכיל למשוך את הזמן עד לתום הסיבוב ולנצח בנקודות, והמשיך בקרב פראי, ינון דור זרק הייקיק בעוצמה אדירה לפנים של עופר כהן שעילפה אותו ל-5 דקות, עופר התאושש מהקרב אחר ההפסד שלו בנוק אאוט, אנו מקווים שלמרות שהפסיד את הקרב שלא הפסיד את הלקח, כל הכבוד לחניכו של צחי שוחט על ניצחון ראשון בזירה
 

eladי

New member
צ'מע... הכל פרשנויות

לטעמי עופר נראה פחות חבול (אבל זה לא המום להתחיל בתחרות "של מי יותר אדום")
רק נקודה למחשבה - ינון שלח כמה מכות יד לפנים של עופר. בשיפוט מחמיר יותר הוא היה נפסל (ואילו בשיפוט הנוכחי הבינותי שהוא קיבל אזהרה)... וכמובן שזה לא היה בכוונה, אבל זה בוודאי לא מעיד לטובת שליטה מלאה בקרב. מהבחינה הזו אין ספק שעופר כהן עבד נקי יותר. לגבי מי "שלט" בקרב - כל אחד והפרשנות שלו. לנו קל ככותבים לשפוט אותם מחוץ לזירה... חוכמה גדולה
 
אז לא הבנת........

ינון קיבל אזהרה ועופר קיבל על זה חצי נקודה!! אם עופר היה מוריד הילוך ל 20 האחרונות שנשארו לסיבוב הוא היה מוכרז כמנצח! משום שקיבל על המכות פנים של ינון חצי נקודה לזכותו. יניב
 

eladי

New member
../images/Emo13.gif ואם הייתי נזהר בגיל 7 אז לא

היתה עולה עלי וולבו ומשביתה אותי לחצי שנה.
קורה... לומדים
תודה מכל מקום על האינפו'
. זה מחזק את דעתי החיובית (אך משוחדת) על הבחור. א.
 

eladי

New member
נ.ב - התאונה גם לא היתה באשמתי

(חציתי כביש במעבר חציה והוולבו הגיע ברייס מטורף מאחורי פניה).
 
את הקרב של עפר עם ינון........./images/Emo88.gif

שבו עפר הפסיד בנוק אאוט קשה.... ניתן יהיה לראות ביום חמישי ושישי הזה בערוץ ספורט 5 ו 5+ יניב
 

tongi israel

New member
הי יניב!

למיטב זכרוני כשאני התאמנתי קראטה,היו ליוקו גארי שתי צורות כיצד לבעות אותן,אחת קיקומי מבקעת,והשניה גיאקא מצליפה,כמו שוט,למיטב זכרוני המצליפה נימצאת בהמון סיגנונות של אומניות לחימה,המבקעת לא זכור לי שראיתי בהרבה מאומניות הלחימה שצפיתי בהם או התאמנתי בהם,בקשר לטיב הבעיטה וישומה בקרב, לדעתי מי שגמיש מספיק טוב ומיתאמן על הבעיטה באופן רציני יכול להישתמש בה בכל קרב,אם היא ניכנסת טוב בצלעות יש סיכוי גדול שהן ישברו,למיטב זכרוני מאושי גרי היא הבעיטה הכי שכיחה באומניות לחימה למניהם,את הסיבה לא חקרתי אבל ממה שראיתי אם היא פוגעת טוב היא עושה את שלה ויכול להיות שזו הסיבה לפופלריות שלה,האם היא קלה יותר מיקו גארי?,לי אין תשובה בטוחה כרגע אבל אשמח לשמוע דעות לכאן או לכאן.
 
../images/Emo35.gifאורי צבי איך היא בקיק בוקס??

האם משתמשים בקיק בוקס בבעיטה הזאת בתחרויות? ואיך? יניב
 

דו קרב

New member
אז ככה. רובכם כותבים כי את היוקו

גרי מבצעים בהפניית הגוף. לא מחוייב המציאות. בקרבות מגע מלא, אני לא רואה טכניקת התחמקות, אלא עמידה ישרה מול היריב ובכך לדעתי מצוייה הבעייה. צעד אלכסוני קדימה והצידה עם הרגל הקידמית והרמת האחורית לבעיטה, בזמן שהיריב תוקף, מאפשרת ביצוע נהדר של יוקו גרי. הבעיטה איננה חייבת להיות עם הפניית הגוף, אלא עם כניסת האגן. יש כאלה, ואני ביניהם שנותנים את היוקו גרי עם הדגש על עקב הרגל ולא כל צידה. האפקט הוא כמו פגיעה של מרפק או ברך. בכלל רוב הקרבות שאני ראיתי בזירה, מביאים לידי ביטוי את יכולת הספיגה הרבה יותר מאשר טכניקת התחמקות. הדבר מזכיר משחק כדור רגל בו הקבוצות משחקות בונקר במקום משחק התקפה פתוח, עם ירידה להגנה. אני לא בא לומר פה מה יותר יעיל, זה נושא לויכוח חדש, אלא להסביר מדוע לא רואים את היוקו גרי, שלדעתי היא אחת הבעיטות היותר טובות, שלא לדבר על יכולתה לשבור תרתי משמע את ההגנה שעומדת בדרכה.
 
הבעיטה הצדדית - SIDE KICK

הבעיטה הצדדית,הינה בעיטה בעלת עוצמה רבה המשמשת הן להרחקה והן לריכוך היריב. ניתן לבעוט עם צידה החיצוני של כף הרגל או עם כל כף הרגל,אם הבעיטה נועדה כדי להרחיק מעלי את היריב, הבעיטה תתבצע עם כף הרגל,אם הבעיטה מיועדת לריכוך היריב,הבעיטה תתבצע עם חלקה הצידי החיצוני של כף הרגל. הבעיטה מותרת הן לגוף היריב והן לפניו,אסור לבעוט בעיטה זו לברכיים של היריב. גם לבעיטה זו,וריאציות שונות כמו לבעיטה הקדמית. גם בבעיטה זו אין לבעוט ברגל ישרה, יש לבצעה תוך כדי כיפוף הברך, ויישורה רק בשעת הבעיטה עצמה. הבעיטה הצדדית שימושית במיוחד אצל לוחמים העומדים על הצד בקרבות.
 
למעלה