maya200404
New member
בעייה של מתחילה../images/Emo4.gif
קודם כל תודה על הפורום הנפלא הזה. סיימתי קורס הדרכה שיקומית של משרד הבריאות.אין ברשותי תואר אקדמי. עבדתי כחודש כסייעת לילד עם ניוון שרירים שרוב העבודה היתה עזרה בניידות,העבודה היתה במסגרת חטיבת הביניים שבה למד.הבעיה היתה שנקשרתי יתר על המידה לילד ולחבריו,בעצם הייתי כמו חברה שלו,שאל שאלות הוא והחברים בכיתה. הייתי מן סוג של תלמידה בכיתה,לא ראיתי את עצמי כחלק מהצוות ולכן הייתי צריכה לעזוב.. כרגע אני עובדת כסייעת/מדריכה לילד בן 10 בביה"ס. הילד נמצא ממש בסיכון .נוצרים מצבים שהוא בכלל לא מקשיב לי,יושב כל היום מול המחשב בבי"ס ומשחק.לכיתה הוא לא נכנס. מאוד מופרע ולא רגוע. כשאני מנסה לקרוא איתו מספר הוא קם והולך,לא מעוניין לעשות שום דבר הקשור ללימודים. לאחר שיחה עם המורת שילוב והמנהלת נודע לי שמדובר במשפחה חד הורית.האמא לא משתפת פעולה לצורך אבחון וטיפול מקצועי. מורת השילוב עבדה איתו כחודש.היא הצליחה להושיב אותי לשחק בקלפים,לקרוא איתו וכו'.דיברתי איתה והגעתי למסקנה שפשוט צריך להיות אסרטיבים וקשוחים איתו. היו מצבים שהוא בעט בי,הוא מקלל בלי סוף. בפגישת ההכרות בינינו הצגתי את עצמי,אמרתי לו שנלמד יחד ונהיה חברים טובים... בביה"ס מתקיים פעם בשבוע מפגש בין המורים למדריכים מבי"ס וינגייט בנוגע לניתוח התנהגות.למפגש זה עליי להגיע. אני עובדת איתו יומיים ומתוסכלת. אני בדילמה אם להמשיך לעבוד איתו... ממש לא נעים לשמוע את הקללות שלו וחוסר ההקשבה והתיאום ביננו.אני גם מרגישה מתוסכלת בכך שאחרי יום לימודים הוא בכלל לא התעסק במשהו שנוגע ללימודים.אני גם לא חושבת שהמצב ישתפר בקרוב... מה דעתכם? להודיע על עזיבה? להמשיך לעבוד שם עוד תקופה? נורא מתסכל אותי שכפי שנראה עכשיו,מצבו לא ישתפר בזמן הקרוב ואני נורא רוצה לעזור לו. תודה
קודם כל תודה על הפורום הנפלא הזה. סיימתי קורס הדרכה שיקומית של משרד הבריאות.אין ברשותי תואר אקדמי. עבדתי כחודש כסייעת לילד עם ניוון שרירים שרוב העבודה היתה עזרה בניידות,העבודה היתה במסגרת חטיבת הביניים שבה למד.הבעיה היתה שנקשרתי יתר על המידה לילד ולחבריו,בעצם הייתי כמו חברה שלו,שאל שאלות הוא והחברים בכיתה. הייתי מן סוג של תלמידה בכיתה,לא ראיתי את עצמי כחלק מהצוות ולכן הייתי צריכה לעזוב.. כרגע אני עובדת כסייעת/מדריכה לילד בן 10 בביה"ס. הילד נמצא ממש בסיכון .נוצרים מצבים שהוא בכלל לא מקשיב לי,יושב כל היום מול המחשב בבי"ס ומשחק.לכיתה הוא לא נכנס. מאוד מופרע ולא רגוע. כשאני מנסה לקרוא איתו מספר הוא קם והולך,לא מעוניין לעשות שום דבר הקשור ללימודים. לאחר שיחה עם המורת שילוב והמנהלת נודע לי שמדובר במשפחה חד הורית.האמא לא משתפת פעולה לצורך אבחון וטיפול מקצועי. מורת השילוב עבדה איתו כחודש.היא הצליחה להושיב אותי לשחק בקלפים,לקרוא איתו וכו'.דיברתי איתה והגעתי למסקנה שפשוט צריך להיות אסרטיבים וקשוחים איתו. היו מצבים שהוא בעט בי,הוא מקלל בלי סוף. בפגישת ההכרות בינינו הצגתי את עצמי,אמרתי לו שנלמד יחד ונהיה חברים טובים... בביה"ס מתקיים פעם בשבוע מפגש בין המורים למדריכים מבי"ס וינגייט בנוגע לניתוח התנהגות.למפגש זה עליי להגיע. אני עובדת איתו יומיים ומתוסכלת. אני בדילמה אם להמשיך לעבוד איתו... ממש לא נעים לשמוע את הקללות שלו וחוסר ההקשבה והתיאום ביננו.אני גם מרגישה מתוסכלת בכך שאחרי יום לימודים הוא בכלל לא התעסק במשהו שנוגע ללימודים.אני גם לא חושבת שהמצב ישתפר בקרוב... מה דעתכם? להודיע על עזיבה? להמשיך לעבוד שם עוד תקופה? נורא מתסכל אותי שכפי שנראה עכשיו,מצבו לא ישתפר בזמן הקרוב ואני נורא רוצה לעזור לו. תודה