בעיית השוערים ממשיכה:

בודי

New member
בעיית השוערים ממשיכה:

איציק קורנפיין- פצוע גיא גריף- מושעה גולן מלול- עוד לא סיכם סופית. ואתמול בזמן משחק המילואים בו הפסדנו 1-0 להפ´ ב"ש, עמד בשער דני בודצקי שהוא שוער הנוער והואמועמד לעמוד בשער בשבת. אמאל´ה
דווקא עכשיו אנחנו זקוקים לנס יותר מתמיד!
 

דוביד2

New member
אל תידאג:חנוכה מתקרב

והנס יגיע.רק נקווה שעד אז -לא נרד ליגה עם שוערים מ"גן שרה".דרך אגב צהוב!מה נישמע?כל בססססססדר?דוביד מגן "ניצה".
 

התמ-ים

New member
חנוכיה לי יש

אני מקווה שלא תודלק חנוכיה בשערו של דני בודצקי ...
 

בודי

New member
התכוונת ל-"אל תדאגי"-אני מקווה

תגידו, אם אני יעמוד בשער, לא נרד ליגה? או יותר נכון, מי מתנדב לעמוד בשער? ואם חס וחלילה רוצים להביא את שי הס, כדאי פשוט ישימו
בשער, גם יעיל יותר ממנו וגם עולה 15 שקל....
 

דוביד2

New member
אל תידאגי.....

ניראה לי עם המצבה של שחקני בית"ר הנוכחית -אפשר לשים "ל" בחוץ ונעשה כאן בית ספר.ניראה לי שחוץ משניים שלושה שחקנים-וגם אלעד יעקובי -כל השחקנים משלמים בשביל לשחק אצלנו.דרך אגב מדוע אלעד "לעד" יעקובי אינו משחק בהרכב הראשון?תשובות בבקשה לשלוח לת.ד."חסר יכולת"רחוב"המחמיץ"פינת שער"-כיכר- "מעל המשקוף".
 

בודי

New member
ומי יהיה המורה? ../images/Emo131.gif

למה יעקובי לא משחק הרכב ראשון? זאת שאלה טובה.....יש הרבה שאלות טובות לדוגמא: למה מיכאלנקו כן נמצא בהרכב, כשאפשר לשים שם שחקן קצת יותר פעיל במקומו? אפשר למצוא הרבה שאלות....אתם יכולים גם להוסיף, אבל מה שיותר מדאיג זה מה התשובה......
 

צהוב.

New member
חה,יעקובי.

הבחור חסר יכולת לחלוטין. הוא מגיע עד רחבת ה 16 ושם הוא פשוט מאבד עניין בכדור. הוא כאילו לא מבין שצריך להכניס גול,זה מדהים. מיכאילנקו שחקן טוב בסך הכל,וחשוב מאוד לבית"ר החוסן הגופני שלו,כי הוא יכול לסקל התקפות. צריך לשחק עוד קצת יחד,כי לא עבר מספיק זמן וגיבוש הקבוצה עדיין נמשך. לפעמים צריך לראות את התרומה הכוללת של כל שחקן.מנור חסן למשל,בעייתי קצת,אין ספק,אבל יש לו 4 שערים כבר,וזו תרומה משמעותית. מדאיג אותי יותר שויקטור פאצ´ה לא מבקיע לאחרונה,ולא ממש מגיע למצבים. המשפחה של קונובאלוב הגיעה לפני כמה ימים לארץ,והוא הבטיח שעכשיו הוא יתן את מה שהוא יודע. נראה אותו. יללא בית"ררררררררררררר.
 

בודי

New member
ויקטור פאצ´ה לא מבקיע?

בנתיים הוא מלך השערים אצלנו, ומה שבטוח הוא הבקיע הרבה יותר משנה שעברה, וגם הוא יחד עם כל הקבוצה צריך להתרגל לכל המצב...... ונעבור ליעקובי- הבן אדם שוקיסט, שכנראה מרגיש שלא נותנים לו הרבה הזדמנויות, אבל האם זה מקרה? כל פעם שכן נותנים לו לשחק הוא תמיד מפספס...ועוד אחת הטעויות שלו, זה שהוא לא מוסר אלא מנסה להוכיח את עצמו. זה מראה על חוסר דקות משחק הבעיה היא שאין לנו וליוסי מזרחי דקות משחק פנויות כדי לתת לו לפספס..... אני ממליצה לו לעברו קבוצה, אולי לרדת ליגה, להיות שחקן מפתח, ולחזור כמו גדול. אחרת הוא סתם מבזבז את זמנו. ועכשיו מיכאלנקו- אני לא זוכרת איפה שמעתי, אבל אמרו שגם בהפועל הוא נתן כמה משחקים טובים ולא יותר מזה. זמן ההתאקלמות שלו חלף ועבר.... קונבאלוב- אני מאמינה שממנו ומפאפורה נראה קצת יותר במשך העונה. טוב להיות אופטימיים. יאללה בית"ר!!!!
 

צהוב.

New member
אימונים בודי,אימונים.

המאמן בודי,רואה לפי האימונים מי מתאים לו להרכב במשחק הקרוב. אלעד יעקובי כנראה לא מתאים לו,למרות שאף אימון,מוצלח ככל שיהיה,לא דומה למשחק האמיתי.אבל מה,יעקובי כן שיחק בשנה שעברה,והוכיח שהוא לא מתאים לנו.למיכאילנקו צריך לתת זמן,ובכלל הזמן יש לו תפקיד מכריע אצל כל קבוצת כדורגל. ויקטור פאצ´ה מצוין,אבל 4 שערים של חסן מראים משהו על המיקום של פאצ´ה ברחבה באותן הבקעות. וואלה,שאלה יהיו הצרות שלנו,מי מבקיע יותר. יללא בית"ררררררררררר.
 

בודי

New member
יש לנו בעיה ענקית עם הנוער.

אצלנו, עובדים על רכשים, ושחקנים שבד"כ מגיעים מקבוצות אחרות. כל פעם שחסר איזשהו שחקן על המגרש, מביאים רכש וסוגרים עניין, ולפי מה שאני הצלחתי להבין מחלקת הנוער שלנו לא משהו. (את זה צריך לשאול את וואחד מהקומץ) אין לנו שחקנים, שכשחסרים הכוכבים, יוכלו להרים משחק נורמאלי...זאת אחת הסיבות למה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו. לקראת סוף שנה שעברה ובתחילת השנה שיחקנו עם הרבה צעירים, והם, מה לעשות, לא הראו יכולת ששווה לתתלהם לשחק. אני יתן לכם דוגמא: מכבי ת"א. איזה מכת פציעות הייתה להם עכשיו, כל השחקני הרכב שלהם כמעט היו פצועים, ואז באו שחקני הנוער, אבי סטרול, אלי ביטון ועוד ועוד ופשוט הרימו את הקבוצה. אז נכון זה לא הספיק להם לאירופה, אבל לליגה הם עושים בי"ס. גם אנחנו צריכים כאלה. אנחנו צריכים מחלקת נוער נורמאלית, ואז שחקן ששמו אלעד יעקובי יוכל לשחק, וגם לקבל יותר דקות מהכלום שיש לו, וגם בעתיד זה ישפיע על הקריירה של השחקנים שחלומם היה לשחק בקבוצה הנפלאה בית"ר ירושלים. מקווה שנגשים הרבה חלומות (אין לי כוח לשמוע שוב: "בית"ר זה החלום הקטן, חיפה זה החלום הגדול" מפי נערים כמו בניון) יאללה בית"ר!
 

התמ-ים

New member
לעבור קבוצה? להיות שחקן מפתח?

כמו איציק הוד? סער סעדו? שחקני נבחרת הנוער של בית"ר, שעברו קבוצה, ירדו ליגה, ניסו להיות שחקני מפתח ... ונעלמו ... ואם הוא יצליח שם, את חושבת שהוא יחזור לבית"ר "כמו גדול"? את חושבת בכלל שהוא יחזור לבית"ר? זה בכלל בעיה גדולה של בית"ר, הם מוכרים שחקנים בזול, וקונים אותם אח"כ ביוקר. שמים עין על שחקן מוכשר, שואלים אותו בזול, בשביל לחסוך כמה אלפי דולרים, ואח"כ קונים אותו ביוקר. בשביל שחקנים צעירים כמו יעקובי, הקימו את ליגת המילואים, אם כל הקבוצה תיקח את המסגרת הזאת, קצת יותר ברצינות ... אולי אלעד יעקובי, לא יתרגש בפעמים הבאות שהוא יגיע לרחבה, במסגרת הליגה.
 
למעלה