בעל אזרחות אירופאית והגירה לאמריקה

mynameis12

New member
בעל אזרחות אירופאית והגירה לאמריקה

אהלן,
אני בעל אזרחות אירופאית (פולנית)
אני יודע שיש מסלולים לבעלי דרכון אירופאי אשר עוזרים בקבלת ויזת הגירה וויזת עבודה לארהב/אוסטרליה וכו'
אפשר פרטים על הנושא? תודה!
 

crips

New member
לצערי אין דבר כזה

אין לארה"ב שום מסלול הגירה מיוחד לפי ארץ אזרחות. יש את הגרלת הגרין קארד עם מכסות שונות לפי איזורים, אבל רק מקום הלידה קובע כך שאזרחות אחרת לא תשפר את סיכוייך.
&nbsp
לאוסטרליה יש מסלול ויזת טיול-עבודה של שנה אם אפשרות להארכה לשנה נוספת, אבל הוא פתוח גם לבעלי דרכון ישראלי (עם מכסה נפרדת). רק בטיול לאוסטרליה ללא עבודה הדרכון הפולני מקנה לך יתרון, כי אפשר לעשות איתו ויזה אלקטרונית.
 

forglemmigej

New member
למיטב ידיעתי פולין משתתפת רק בתוכנית וויבר

כלומר ביקור של 90 יום בלי ויזה כמו שיש לישראלים באירופה, נדמה לי שדוקא דרכון ישראלי נותן יותר זמן לביקור אבל צריך ויזה ושהשגרירות תראה אותך פנים אל פנים.
מדינה נותנת הקלות בהגירה אם יש לך איזה add up מיוחד כמו תואר במדעים גבוה עודף כסף שאתה מוכן להשקיע במדינה החדשה וגם להעסיק כמה מקומיים ולא את הבן דוד שלך מצד אבא,הפולנים הם המהגרים הכי גדולים ביבשת מאז שהצטרפו לאיחוד כמעט שני מיליון עזבו את פולין לא על סמך תכונות יוצאות מן הכלל לרוב הם עוסקים בעבודות כפיים ולא תורמים מהידע ההשכלתי הגבוה, איזה סבה יש לאמריקאים לבדל את הפולנים עם תכונותיהם המיוחדות,
 

TrigATUSA

New member
בן כמה אתה?

אם בן פחות מ 35 יש משהו עם קנדה
אם בן פחות מ 30 יש משהו עם אוסטרליה
שיכול להקל על הגירה בסופו של דבר
 

TrigATUSA

New member
תקרא בלינק המצורף

בעיקרון יש תוכניות שמכונות "WORKING HOLIDAY" שמאפשרות לאזרחים של מדינות מסויימות לקבל רישיון עבודה זמני וחלקי, במסגרת" תוכניות לצעירים"
בזמן שאתה שם, אם תתמקד ותמצא עבודה טובה ומקצועית יש סיכוי טוב שתמצא מעסיק שיהיה מוכן לעשות עבורך רישיון עבודה קבוע, וזה כבר פותח דרך להגירה קבועה בסופו של דבר
תבדוק בעיון האם בתוכניות המסויימות שאתה בודק האם יש דרישת תושבות בפולין, כי אם כן, תצטרך לעבור דרך פולין לאיזו תקופה (מי אמר שהגירה זה קל?)

https://anyworkanywhere.com/whvplcit.html
 
למעלה