בעקבות התהייה של אבי שכולם חייבים לדעת את כל חוקי התנועה

סקר בשביל אבי - מי יודע מה אומרים 7 התמרורים הבאים ואם אתם לא יודעים, כמה תמרורים כן ידעתם?

  • את כל 7 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • 6 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • 5 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • 4 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • 3 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • 2 תמרורים

    Votes: 0 0.0%
  • תמרור אחד

    Votes: 0 0.0%
  • אף תמרור

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

אבי בן 1231

Well-known member
כל הכבוד לך מצאת תמרורים שכמעט או חלק מהם בכלל אינם מופיעים בדרכים, חלקם הכרתי והחלק שלא מופיע בדרכים לא, ואני אשאל אותך שתיים שלוש שאלות ולא בקשר לתמרורים אלא להתנהגות בכביש.
אני מזמין אותך לצלם מקום בארץ בו מופיעים התמרורים ס-20 ו ס-10, אם איני טועה גם תמרור 815 לא ראיתי מעולם שמופיע בדרכים.
1. תן הסבר, אך מדויק שלב אחר שלב, כיצד אתה נכנס לכיכר בה יש שני נתיבים מכביש בן שני נתיבים, כאשר אתה רוצה לפנות שמאלה??
2. באיזה נתיב אתה נוהג להשתמש בכביש בן שני נתיבים, שלושה נתיבים, או ארבעה נתיבים?
3. האם אתה נוהג להשתמש באופן קבוע באיתות כאשר אתה יוצא לעקיפה, חוזר מעקיפה או פונה?
4. האם אתה מסוג הנהגים שנותן זכות קדימה לרכב הנמצא בכיכר כאשר אתה מתקרב לכיכר?
 

תקווה25

Well-known member
כל הכבוד לך מצאת תמרורים שכמעט או חלק מהם בכלל אינם מופיעים בדרכים, חלקם הכרתי והחלק שלא מופיע בדרכים לא, ואני אשאל אותך שתיים שלוש שאלות ולא בקשר לתמרורים אלא להתנהגות בכביש.
אני מזמין אותך לצלם מקום בארץ בו מופיעים התמרורים ס-20 ו ס-10, אם איני טועה גם תמרור 815 לא ראיתי מעולם שמופיע בדרכים.
1. תן הסבר, אך מדויק שלב אחר שלב, כיצד אתה נכנס לכיכר בה יש שני נתיבים מכביש בן שני נתיבים, כאשר אתה רוצה לפנות שמאלה??
2. באיזה נתיב אתה נוהג להשתמש בכביש בן שני נתיבים, שלושה נתיבים, או ארבעה נתיבים?
3. האם אתה נוהג להשתמש באופן קבוע באיתות כאשר אתה יוצא לעקיפה, חוזר מעקיפה או פונה?
4. האם אתה מסוג הנהגים שנותן זכות קדימה לרכב הנמצא בכיכר כאשר אתה מתקרב לכיכר?
בוקר טוב שבת שלום אבי מעניין אותי איך אתה נוהג בכיכר .או אם אתה נותן זכות קדימה לרכב שבא מצד שמול של הכיכר?
 

אבי בן 1231

Well-known member
בוקר טוב שבת שלום אבי מעניין אותי איך אתה נוהג בכיכר .או אם אתה נותן זכות קדימה לרכב שבא מצד שמול של הכיכר?
אני מזמין אותך לעקוב אחריי בצורה סמוייה, כמובן, ולהיווכח כיצד אני נוהג!!
אני לא נתתי לבתי לנהוג כאשר היא ביקרה אותי מארה"ב עד שלא עשיתי לה טסט אישי שלי על מנת להיווכח
כיצד היא משתלבת בתנועה וכיצד היא מסתדרת עם מכונית גדולה יותר ועם הילוכים ידניים.
יש לי רשיון נהיגה משנת 1972 ללא דו"ח על עבירת תנועה אחת, יקירתי.
 

תקווה25

Well-known member
אני מזמין אותך לעקוב אחריי בצורה סמוייה, כמובן, ולהיווכח כיצד אני נוהג!!
אני לא נתתי לבתי לנהוג כאשר היא ביקרה אותי מארה"ב עד שלא עשיתי לה טסט אישי שלי על מנת להיווכח
כיצד היא משתלבת בתנועה וכיצד היא מסתדרת עם מכונית גדולה יותר ועם הילוכים ידניים.
יש לי רשיון נהיגה משנת 1972 ללא דו"ח על עבירת תנועה אחת, יקירתי.
ידעתי שתענה לי חחחחח .לא אמרתי שאתה לא יודיע לנהוג המטרה שלי שתסביר איך אתה ניכנס בצומת ???אם אתה נותן למי שלא מגיע לו זכות קדימה .
 

אבי בן 1231

Well-known member
ידעתי שתענה לי חחחחח .לא אמרתי שאתה לא יודיע לנהוג המטרה שלי שתסביר איך אתה ניכנס בצומת ???אם אתה נותן למי שלא מגיע לו זכות קדימה .
נכנס אך נזהר אם אני רואה שהמכונית שאין לה זכות קדימה לא מתכוונת לתת זכות קדימה, אני בולם על מנת למנוע תאונה.
כלל חשוב, זכות קדימה לא לוקחים אלא מקבלים!!
 

מקסים 45

Well-known member
אני מזמין אותך לעקוב אחריי בצורה סמוייה, כמובן, ולהיווכח כיצד אני נוהג!!
אני לא נתתי לבתי לנהוג כאשר היא ביקרה אותי מארה"ב עד שלא עשיתי לה טסט אישי שלי על מנת להיווכח
כיצד היא משתלבת בתנועה וכיצד היא מסתדרת עם מכונית גדולה יותר ועם הילוכים ידניים.
יש לי רשיון נהיגה משנת 1972 ללא דו"ח על עבירת תנועה אחת, יקירתי.
חשבת להתנדב לאור ירוק?
 

אבי בן 1231

Well-known member
חשבת להתנדב לאור ירוק?
לא! אך פניתי לגורמים שונים בינהם שרת התחבורה, ומגיש החדשות, אמנון לוי, בערוץ 13, אם איני טועה, וגם לאור ירוק להופיע או להפגש על מנת לייעץ, אך כולם אדישים והקורבנות מתרבים.
הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לנהוג בשיא הזהירות ולהמנע ממפגשים עם המטורפים שעל הכביש.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
לא! אך פניתי לגורמים שונים בינהם שרת התחבורה, ומגיש החדשות, אמנון לוי, בערוץ 13, אם איני טועה, וגם לאור ירוק להופיע או להפגש על מנת לייעץ, אך כולם אדישים והקורבנות מתרבים.
הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לנהוג בשיא הזהירות ולהמנע ממפגשים עם המטורפים שעל הכביש.
אם כל אחד ינהג כמוך. יפחת מספר התאונות הקשות.
 

מקסים 45

Well-known member
לא! אך פניתי לגורמים שונים בינהם שרת התחבורה, ומגיש החדשות, אמנון לוי, בערוץ 13, אם איני טועה, וגם לאור ירוק להופיע או להפגש על מנת לייעץ, אך כולם אדישים והקורבנות מתרבים.
הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לנהוג בשיא הזהירות ולהמנע ממפגשים עם המטורפים שעל הכביש.
חכם
 

אבי בן 1231

Well-known member
בוקר טוב שבת שלום אבי מעניין אותי איך אתה נוהג בכיכר .או אם אתה נותן זכות קדימה לרכב שבא מצד שמול של הכיכר?
תמיד נותן זכות קדימה בכניסה לכיכר!!
היחידים בארץ שאינם נותנים זכות קדימה הם:
נהגי משאיות.
נהגי אוטובוסים.
נהגי מוניות.
נהגי ונהגות מכוניות פרטיות בצבע לבן, כחול, ירוק, אדום, שחור, אפור, חום, צהוב וכו'.
גם נהגי רכב משטרה, שאינו בתפקיד!!!!!
רוכבי אופנועים.
רוכבי קורקינטים.
נהגי רכבות, אך להם יש זכות קדימה המסומן במחסום.
כל השאר!!! קרי, אחוז נמוך נותן זכות קדימה!!!
 

כוכבית מצויה

Well-known member
כל הכבוד לך מצאת תמרורים שכמעט או חלק מהם בכלל אינם מופיעים בדרכים, חלקם הכרתי והחלק שלא מופיע בדרכים לא, ואני אשאל אותך שתיים שלוש שאלות ולא בקשר לתמרורים אלא להתנהגות בכביש.
אני מזמין אותך לצלם מקום בארץ בו מופיעים התמרורים ס-20 ו ס-10, אם איני טועה גם תמרור 815 לא ראיתי מעולם שמופיע בדרכים.
1. תן הסבר, אך מדויק שלב אחר שלב, כיצד אתה נכנס לכיכר בה יש שני נתיבים מכביש בן שני נתיבים, כאשר אתה רוצה לפנות שמאלה??
2. באיזה נתיב אתה נוהג להשתמש בכביש בן שני נתיבים, שלושה נתיבים, או ארבעה נתיבים?
3. האם אתה נוהג להשתמש באופן קבוע באיתות כאשר אתה יוצא לעקיפה, חוזר מעקיפה או פונה?
4. האם אתה מסוג הנהגים שנותן זכות קדימה לרכב הנמצא בכיכר כאשר אתה מתקרב לכיכר?
ס-10 מופיע הרבה ברחובות של בתים דו משפחתיים עם אבנים משתלבות, נקראים לעיתים רחובות הולנדיים.
ס-20 מופיע בראש הרבה שלטים שמציינים את המחלף הקרוב.
815 זה בעצם סימון על הכביש, לא תמרור על עמוד. בלוח התמרורים הוא מופיע כמו שהובא כאן עם ציור של צורות שונות של אי תנועה שמצוייר על הכביש. יופיע במציאות במגוון צורות.
 

אבי בן 1231

Well-known member
כאן מול המסך חלק מהתמרורים יכולים לא להיות ברורים, אך בכביש הם הרבה יותר מובנים. כפי שכתבה כוכבית, וכפי שדי ברור משרטוט מפרצי העצירה בצד הכביש (שמופיעים במנהרות, למשל, ובכבישים עם שולים צרים) ומפנס צבעוני לפני איזור בו עובדים בכביש.
מניחה שמה שנהג חייב לסגל לעצמו זו רגישות לכביש, למה שמצוייר עליו, לתמרורים ולשלטים שלצידו ולאורות האזהרה השונים.
כל הכבוד לך מצאת תמרורים שכמעט או חלק מהם בכלל אינם מופיעים בדרכים, חלקם הכרתי והחלק שלא מופיע בדרכים לא, ואני אשאל אותך שתיים שלוש שאלות ולא בקשר לתמרורים אלא להתנהגות בכביש.
אני מזמין אותך לצלם מקום בארץ בו מופיעים התמרורים ס-20 ו ס-10, אם איני טועה גם תמרור 815 לא ראיתי מעולם שמופיע בדרכים.
1. תן הסבר, אך מדויק שלב אחר שלב, כיצד אתה נכנס לכיכר בה יש שני נתיבים מכביש בן שני נתיבים, כאשר אתה רוצה לפנות שמאלה??
2. באיזה נתיב אתה נוהג להשתמש בכביש בן שני נתיבים, שלושה נתיבים, או ארבעה נתיבים?
3. האם אתה נוהג להשתמש באופן קבוע באיתות כאשר אתה יוצא לעקיפה, חוזר מעקיפה או פונה?
4. האם אתה מסוג הנהגים שנותן זכות קדימה לרכב הנמצא בכיכר כאשר אתה מתקרב לכיכר?
|רמקול||רמקול||רמקול|דיברגנט שאלתי אותך, במיוחד, מספר שאלות על התנהגות בכביש, אשמח לראות תשובות!!!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
|רמקול||רמקול||רמקול|דיברגנט שאלתי אותך, במיוחד, מספר שאלות על התנהגות בכביש, אשמח לראות תשובות!!!
כל הכבוד לך מצאת תמרורים שכמעט או חלק מהם בכלל אינם מופיעים בדרכים, חלקם הכרתי והחלק שלא מופיע בדרכים לא, ואני אשאל אותך שתיים שלוש שאלות ולא בקשר לתמרורים אלא להתנהגות בכביש.
אני מזמין אותך לצלם מקום בארץ בו מופיעים התמרורים ס-20 ו ס-10, אם איני טועה גם תמרור 815 לא ראיתי מעולם שמופיע בדרכים.
1. תן הסבר, אך מדויק שלב אחר שלב, כיצד אתה נכנס לכיכר בה יש שני נתיבים מכביש בן שני נתיבים, כאשר אתה רוצה לפנות שמאלה??
2. באיזה נתיב אתה נוהג להשתמש בכביש בן שני נתיבים, שלושה נתיבים, או ארבעה נתיבים?
3. האם אתה נוהג להשתמש באופן קבוע באיתות כאשר אתה יוצא לעקיפה, חוזר מעקיפה או פונה?
4. האם אתה מסוג הנהגים שנותן זכות קדימה לרכב הנמצא בכיכר כאשר אתה מתקרב לכיכר?
  1. נכנס לכיכר, אם פנויה, לנתיב הימני וכשרוצה לצאת ממנו גם עושה את זה מהנתיב הימני, כלל לא משנה אם הפניה היא ימינה, ישר או שמאלה.
  2. בנתיב הימני, אלא אם כן, יש שם פקק של זחלנים, לא תראה אותי מזגזג בין נתיבים, לכן במצב כזה, אשאר בנתיב המהיר יותר.
  3. אני יודע שאני חוטא, כי רק באזור ת"א רבתי מאותת באופן קבוע, כי יודע שיש ריבוי דו גלגליים. באז\ור אחר, רק כאשר, אני רואה במראה שיש רכב מאחוריי, אני מאותת וכן אני יודע שאני עבריין תנועה :)
  4. בהחלט, אלא אם כן, הוא מספיק רחוק בכדי שאספיק להיכנס לכיכר.
 

אבי בן 1231

Well-known member
  1. נכנס לכיכר, אם פנויה, לנתיב הימני וכשרוצה לצאת ממנו גם עושה את זה מהנתיב הימני, כלל לא משנה אם הפניה היא ימינה, ישר או שמאלה.
  2. בנתיב הימני, אלא אם כן, יש שם פקק של זחלנים, לא תראה אותי מזגזג בין נתיבים, לכן במצב כזה, אשאר בנתיב המהיר יותר.
  3. אני יודע שאני חוטא, כי רק באזור ת"א רבתי מאותת באופן קבוע, כי יודע שיש ריבוי דו גלגליים. באז\ור אחר, רק כאשר, אני רואה במראה שיש רכב מאחוריי, אני מאותת וכן אני יודע שאני עבריין תנועה :)
  4. בהחלט, אלא אם כן, הוא מספיק רחוק בכדי שאספיק להיכנס לכיכר.
סליחה דיברגנט, אך בקשר לתשובה מס' 1 אין לך שמץ של מושג כמו גם לרוב הנהגים במדינה.
כנס לאתר משרד התחבורה וראה את ההוראות עם החיצים כיצד נכנסים וכיצד יוצאים מכיכר בעלת יותר מנתיב אחד.
עשיתי חצי עבודה בשבילך, כנס ולמד, ידידי. איני לועג או מזלזל חלילה ידידי, אך זה חלק גדול בבעיית הידע או יותר נכון אי הידע בכללי הנהיגה במדינה.
יש עוד הרבה!!
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
סליחה דיברגנט, אך בקשר לתשובה מס' 1 אין לך שמץ של מושג כמו גם לרוב הנהגים במדינה.
כנס לאתר משרד התחבורה וראה את ההוראות עם החיצים כיצד נכנסים וכיצד יוצאים מכיכר בעלת יותר מנתיב אחד.
עשיתי חצי עבודה בשבילך, כנס ולמד, ידידי. איני לועג או מזלזל חלילה ידידי, אך זה חלק גדול בבעיית הידע או יותר נכון אי הידע בכללי הנהיגה במדינה.
יש עוד הרבה!!
אכן, לא הכרתי את התרשים, אך מה שאכתוב, ייתכן ויעצבן אותך שאני חולק על המומחים כי לדעתי, התרשים חסר היגיון ואסביר:
  1. עפ"י התרשים, תקן אותי אם לא הבנתי נכון, כשאתה נכנס לכיכר, ב-2 הפניות הראשונות, אתה צריך להיות בנתיב הימני וב-2 פניות (לרוב יש בכיכר רק פניה אחת) האחרונות לפנות מהנתיב השמאלי.
  2. מי שנכנס ממקום אחר בכיכר, מתחיל באותו אופן את הספירה שלו, כלומר אין אחידות בין הרכבים.
  3. ב-2 פניות האחרונות צריך לפנות מהנתיב השמאלי, קרי זה בנתיב הימני נוסע ישר ואתה צריך לחצות אותו, דבר שמאוד לא בריא ויכול לגרום לתאונה.
 

אבי בן 1231

Well-known member
אכן, לא הכרתי את התרשים, אך מה שאכתוב, ייתכן ויעצבן אותך שאני חולק על המומחים כי לדעתי, התרשים חסר היגיון ואסביר:
  1. עפ"י התרשים, תקן אותי אם לא הבנתי נכון, כשאתה נכנס לכיכר, ב-2 הפניות הראשונות, אתה צריך להיות בנתיב הימני וב-2 פניות (לרוב יש בכיכר רק פניה אחת) האחרונות לפנות מהנתיב השמאלי.
  2. מי שנכנס ממקום אחר בכיכר, מתחיל באותו אופן את הספירה שלו, כלומר אין אחידות בין הרכבים.
  3. ב-2 פניות האחרונות צריך לפנות מהנתיב השמאלי, קרי זה בנתיב הימני נוסע ישר ואתה צריך לחצות אותו, דבר שמאוד לא בריא ויכול לגרום לתאונה.
לא ידידי, אתה טועה התרשים מתאים בדיוק בכדי למנוע תאונה.
1. כאשר אתה נכנס לכיכר שבה אתה רוצה לצאת ביציאה הראשונה אתה חייב לפני הכניסה לאותת ימינה,להכנס לכיכר בנתיב הימני,
להגיע אל היציאה הראשונה ולצאת וכך עד היציאה אינך חוצה אף יציאה.
2. כאשר אתה נכנס לכיכר שבה אתה רוצה לצאת ביציאה השניה אתה חייב להכנס לכיכר בנתיב השמאלי, להמשיך לנסוע בו עד
שעברת את היציאה הראשונה, לאותת ימינה, לעבור לנתיב הימני, להגיע ליציאה השניה לאותת ימינה ולצאת.
3. כאשר אתה נכנס לכיכר שבה אתה רוצה לצאת ביציאה השלישית, אתה חייב לפני הכניסה לאותת שמאלה,
להמשיך בנסיעה עד אחרי היציאה השניה, לאותת ימינה, לעבור לנתיב הימני, ולצאת.
על הכללים האלה עובדים הרבה בקורס התיאוריה בספרד ומקפידים מאוד בטסט המעשי.
טעות אחת והמורה שיושב ליד הנבחן בולם, והנבחן נכשל.
בספרד, בטסט, המורה יושב ליד הנבחן והוא זה שאחראי לבלום במקרה שהנבחן עושה טעות חמורה שעלולה לגרום לתאונה,
אסור למורה לדבר עם הנבחן!!
הטסטר יושב מאחור נותן הוראות לאן לנסוע, ואם המורה לחץ על דוושת המעצור הנבחן נכשל מיידית.
 
למעלה