בעקבות טיסה ארוכה...

funfly

New member
בעקבות טיסה ארוכה...

שהולכת להיות לי עוד שבוע..
חשבתי לפתוח שרשור על המלצות לטיסות ארוכות..
מה לעשות, מה לא לעשות...ובקיצור, איך להעביר את ה12 שעות האלו הכי מהר שאפשר...
 

MrHankeY

New member
זה לא כזה סיוט כמו שעושים מזה

תמיד הייתי בטוח שאני לא נרדם טוב בטיסות - טעיתי!! מאיפה לאיפה אתה טס? אם זו טיסת לילה תשתדל לא לישון יותר מדי ביום לפני וככה תהיה עייף ותישן בטיסה. כמה שיותר לישון והכל עובר צ'יק צ'אק.
אני זוכר שנרדמתי בערך מעל איטליה והתעוררתי מעל אירלנד, שוב נרדמתי וקמתי כבר מעל קנדה לארוחת בוקר חח (ת"א-ניו יורק). אה כן ולא לשכוח כשאתה מתעורר לקום להסתובב קצת - לא בריא לשבת המון זמן רצוף.
 
אז ככה...

נתחיל בתפיסת מקום, תנסה לעלות למטוס לא לקראת הדקה האחרונה אלה יותר באמצע כזה, תעלה למטוס, תפוס את המקום שלך, תסמן אותו איכשהו, ותתחיל לחפש מקומות מפתח, הכי מומלץ זה לתפוס שורה של 3 , ברור ששורה של 4 הרבה יותר טובה אבל סיכויים קלושים שתיהיה לך שורה של 4 רק בשבילך,תיישב בכיסא של המעבר ותחכה, תתפלל לאלוהים שאף אחד לא יתיישב שם ואז יש לך שורה של 3 לשכב ולהנות, אם מישהו בא ואומר לך שזה המקום שלך כמובן לא להתאייש, לחפש שורה אחרת, ככה עד שמכריזים על נעילת הדלתות, אם זכית בשורה משלך, מה טוב... במהלך הטיסה אל תתיישב ואל תזוז, תקום תטייל, תבקר בתאי השירותים, בדרך כלל אחרי כיבוי אורות במטבח משאירים עוגיות, עוגות ודברים כאלה ואת השתיה חופשי, תשתה, תאכל, תהנה גם מזה... כמובן שאם אתה טס ב747-400 או ב 777 אתה תהנה מהרבה סרטים, שיעזרו לך להעביר את הזמן , כמובן ששינה מעבירה את הזמן הכי מהר... שתיהיה לך טיסה נעימה!
 

ny22

New member
מנהל
כמה עצות....

דבר ראשון לא הבנתי במה שאמרת, איך זה יעזור אם הוא יעלה דקה לפני נעילת הדלתות, הרי המקום שלו מסומן....אם איני טועה. תתפנה בשירותים לפני שהטיסה ממריאה (אלא אם אתה יושב במעבר), אני אישית תמיד מעדיף לשבת ליד החלון. כל כמה שעות - 3-4 שעות (או אפילו 5) תעשה סיבוב במטוס, וגם אם זה לא מתאפשר, לא נורא, בדרך כלל יש בחוברות שבמטוס כל מיני תרגילים שאפשר לעשות בעמידה! תקח איתך דברים שיעבירו לך את הזמן, הנה כמה רעיונות - ספרים שאתה אוהב, משחקי חשיבה, תשבצים............. זהו לבינתיים. שתהיה לך טיסה מוצלחת ומהנה ביותר!
 
התכוונתי...

שלא יעלה ממש לקראת הסוף, אלה יותר לקראת האמצע בערך, ושיסמן את המקום שלו כדי שאנשים לא יעשו את הטריק שאני אמרתי של השמירת מקום על המושב שלו...
 

Matan103

New member
כמה דברים

אתה יכול בכרטוס ללחוץ קצת על הפקידה שתזיז אותך מקומות! כלל ראשון, אם אתה רוצה כמה שפחות רעש, לשבת לפני המנועים! כמה שיותר בקידמת המטוס! ועוד משהו, קח גם איזה 2-3 שורות מהשירותים כי אני מניח שאתה לא רוצה שאנשים יעמדו בתור בידיוק לידך.. בטיסה הראשונה שלי לניו יורק אני ממש סבלתי.. היו לי כאבי בטן מטורפים, לא יכלתי לראות סרטים כי לא הייתי מרוכז בגרוש. הטיסה שלי הייתה ב 10 בבוקר שעון ישראל, וניסיתי להיות חכם ולא לישון לילה לפני כדי להיות עייף במטוס. מה שהתברר לי אח"כ כשטות גמורה, לא יכלתי לישון כל הטיסה! נחתתי בניו יורק ב 2 בצהרים שעון ניו יורק והלכתי לישון רק בלילה.. בקיצור, זה היה אחד הסיוטים הכי גדולים בחיים שלי.. תישן טוב לפני, תתפנה בבית (הכי חשוב!), ותבוא עם הרבה תעוסקה למקרה שלא תצליח להירדם. תהנה :)
 

MrHankeY

New member
בקשר לרעש מהמנועים

גם אני שמתי לב לעניין, אבל בדקתי את העניין ב 777 - ההבדל ממש לא מורגש.
 

Matan103

New member
האמת שנכון

ההבל מורגש הרבה יותר ב 747, אבל בכל מקרה, רצוי לפני המנועים
 

ny22

New member
מנהל
מה ההיגיון

"כלל ראשון, אם אתה רוצה כמה שפחות רעש, לשבת לפני המנועים! כמה שיותר בקידמת המטוס!" איך זה יתכן? וגם קידמת המטוס זה לא לפני המנועים?
 

MrHankeY

New member
הכוונה לשבת לפני

המנוע... לפני פתח המנוע והלאה במטוסים מסויימים שקט יותר ב 777 אין הבדל ברעש.. אני לא שמתי לב אליו לפחות אני חושב שזה הכי מורגש ב A321 (מהנסיון שלי בכל מקרה)
 

יגאל13

New member
נצל"ש-טיסת ת"א ניו-יורק

למה המטוסים שטסים טסים דרך אירופה לקנדה ואז לניו-יורק? לא יותר פשוט לטוס דרך הים התיכון ישר? אני יודע שיש את הגורם של כדור הארץ שהוא עגול אבל הוא עגול מכל הצדדים בצורה שווה. האם זה קשור לתקשורת שיטוסו במקומות שקרובים לשדות תעופה? תודה.
 

YHS

New member
המטוס טס בדרך הקצרה ביותר

או בנתיבים הקרובים ביותר לדרך הקצרה. טיסה דרך הים התיכון היא לא "ישר". בדוק זאת על גלובוס ותבין. בהחלט לא קשור לתקשורת.
 
למעלה