בצער רב אני מודיע - הפורום מת

איתך בצערך.



אבל היי, רגע, מה זה. הפורום מזיז יד. היי, הפורום מרים ראש. הוא לא מת !! הוא לא מת !! הוא רק התעלף. ההנג-אובר היה קטלני, אך לא ממית. הוא עדיין איתנו. הידד, כה לחי. סתאאאם. ועכשיו ברצינות. למה הפורום נראה מת ? כי אתה לא תורם לו מכוסך אלא רק מכעסך. צא מזה.
 
למה ככה בנחרצות?



בקבוקבראש היקר, ראשית, תודה על הזמן והאנרגיה שהשקעת בזמן שכן היית איתנו. מעבר לכך, אין צורך להיות כה נחרץ. האינטרנט מאפשר לאדם לשבט את עצמו ולהיות בשני מקומות בו זמנית. תכונה מופלאה שכזו. ולכן, אין באמת תחרות בין היואלים לביננו. אפשר לשתות על שני הברים במקביל. דונ`ט בי א סטריינג`ר, אה? ולגבי הפורום, הוא לא ממש מת, סה``כ יש עייפות חומר מסויימת. עניין של מחזוריות. כמו בטבע, אתה יודע.
 

alex

New member
בקבוק בראש....



תחטוף אצלי , בקבוק בראש. למה מי מת ? אהההה ? כולה לקח לנו כמה ימים להתאושש מההנג-אובר של ה` בטבת. לא , באמת . כמה נושאים חדשים יכולים להעלות משתתפים בפורום קטן ( ואיכותי ) ? אז יום אחד מישהו גילה את הוויסקי ושאל שאלה ואז הפורום היה מה זה פעיל ויום אחד מישהי שאלה על בזלת הגולן והיה דיון על טיב היין אבל תכל`ס , ביום-יום , כל אחד לוגם מהבקבוק שהוא אוהב ואין לו יותר מידי לחלוק את חוויותיו עם האחרים. חוצמזה , העלמן הכמעט מוחלט של בנות הפורום ( וסליחה מינג` ) גרם לאיזשהי ירידת מתח . כשהן היו כאן היה מתח בריא , כאילו ``שופוני`` וירטואלי. וכמו שזיו אומר - גלישה בפורום אחד לא סותרת גלישה בפורום אחר.אז תמשיך לגלוש איפה שאתה רוצה , עם כוס המשקה האהוב עליך ואתה תמיד welcome גם אצלנו.
 

eri

New member
אם לא שמת לב עד עכשיו אני אשמח להעיר את עיניך כי



הפורום הזה, בניגוד לאחרים, משמש גם מעבר להעשרת תחום הידע הצפציפי למשתתפים בו. לי באופן אישי היה מאד עצוב לדוגמא לראות איך קריאתו של אלכס בחיפוש אחר איילת בפורום מתכונים לא זכתה לשום מענה. אדי האלכוהול יוצרים פה אוירה שאין בפורום אחר, ואולי רק בגלל זה כדאי לחזור ולהכנס לכאן. כי מה שחשוב זה האינטראקציה בין המשתתפים, ולא רק הרקע התיאורטי, שברור לכולנו שאיכותו העולה על כמותו עולה גם על האיכויות בשדות הזרים.
 
למעלה