ניסיון אמיתי לענות...
בוא נבחן את הדברים מהקצה שלי ואולי נבין לאן אני חותר.... השדון רואה בקורס הזה שני תועלות עיקריות (ככה כותבים ?) אולי יש עוד, אבל אני משוכנע שאלו העיקריות... האחת, הקניית כלים לרכישת ראיית כביש נכונה, ניתוח תנועה נכון, ניתוח מצבי כביש וכו'... השנייה, הדרכת תפעול האופנוע עצמו עם כל מה שקשור לכך... (תנוחה, התייחסות, משקל, מבטים, היגוי וכו'...) שים לב לנכתב עכשיו. אתה מכיר אותי מספיק בכדי לדעת שאיני משתחצן ובד"כ נמנע בכלל מלדבר על עצמי... אבל לגבי התועלת הראשונה... אני טוען שאף אחד לא יכול ללמד אותי עוד כלום, וכל מה שנותר לי ללמוד (ואכן נותר) אני יכול ללמוד ר-ק בעצמי. לא הכריש ולא אף אחד מהמדריכים, ולא גידי עצמו יוכלו ללמד אותי משהו בכל הקשור ל"לשרוד על הכביש" מהאספקט של ראיית כביש וניתוח תנועה ומצב הכביש... ואעז לומר שאחרי שעות הרכיבה שיש לי (חלקן בתנאי לחץ, במסגרת עבודותיי) אוכל ללמד חלקם של המדריכים דבר או חצי דבר. עד כאן התועלת הראשונה... לגבי השנייה... אמרת בעצמך... הרי אין אמת אחת אבסולוטית... האם אתה תסכים לרכוש מידע שידרוש ממך תרגול והקניית הרגלים שלאו דווקא עולים בקנה מידה אחד עם ניסיונך שלא בהכרח שגוי ? אני הולך על חבל דק כאן, אני יודע... אני איני טוען שמה שנלמד שם הוא לא נכון... אני אפילו טוען שהוא כן... אבל אני טוען שאפשר לראות דברים אחרת... ולעשות אותם אחרת, והם יהיו לא פחות נכונים... אז למה לשנות ? תוסיף לכל המשוואה את האלפייה פלוס שזה צריך לעלות וקיבלת את המשוואה של השדון שאחרי סימן ה = שלה... כתוב "השדון לא הולך לקורס". עניתי לך רבי ? קצת יותר למקד אותך... מה שקיבלת בקורס אלו כלים והמלצות מבוססות שניתנות להתאמה ופיין טיונינג שלך... לא יותר... ולא פחות. זה המון למי שאין לו איך לרכוש את זה ... בדרכו כאופנוען. תרשה לי רבי, לא להסכים עם עוד דבר קטנטן... "...ידע שככל הידוע לי לא ממש אפשרי לקבל מספרים או אפילו מחברים בשיחה על בירה..." תלוי כמה בירה, תלוי מי החברים וכמה אתה משקיע במה שאתה לומד/מנסה, איך ואיפה...